Loading...
nl

Hey iedereen,

Archolm
Archolm jan 12 '12
Hallo Hikari welkom op het forum!

(Even gauw comic pluggen die ik erg goed vond maar helaas nooit is aan geslagen; http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_Chasers gaat over meisje Gully die erft paar magische handschoenen waardoor ze onredelijk veel kracht voor een klein meisje heeft. Vond erg leuk om te lezen, beetje standaard, ook gekwetste held aanwezig enzo maar goed getekenend en leuk om te lezen.)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 12 '12
Ook van mij nog een welkom op merudi berichtje!
wolfke
wolfke jan 12 '12
Hallo Hikari, mooie nickname en avatar smile. Lees je vooral manga of bedenk/teken je er zelf ook? 21 april, dan ben je eigenlijk een ram-stier cusp en heb je waarschijnlijk kenmerken van beide sterrentekens? http://www.astropsychologie.nl/bekijk/week/sterrenteken/stier/id/7
Hikari
Hikari jan 12 '12
Haha volgens mij blijf ik iedereen bedanken smile
Echt lief dat zo veel mensen me welkom heten.
@anotherchance: Ik zal wel even kijken naar de comic smileBen benieuwd.
@wolfke: Bedankt:) Ik teken soms zelf ook manga, ben er niet echt super goed in maar vind het wel leuk om te doen is een leuke afleiding, ook vul ik het soms in met de computer (de kleuren). Ook vind ik origami leuk om te doen ben je lekker bezig met je handen en uit je hoofd smileBen jij ook bezig met manga tekenen dan ? Wist nooit dat je een menging had van ram-stier, weet wel dat op sommige horoscopen stier staat en de andere ram. Zal zo even naar je link kijken leuk dat je die hebt neergezet.
wolfke
wolfke jan 12 '12
Ik ben eerder bezig met verhalen verzinnen waar ik dan wel manga-personages bij 'zie' in mijn hoofd;) maar ik ben niet echt een tekentalent denk ik om er visueel iets moois van te maken:p. Ik ben zelf een overgang vissen-ram en voor mezelf kan ik wel zeggen dat ik zowel ram als vissen ben, ook al hebben die tegenstrijdige kenmerken.
Hikari
Hikari jan 12 '12
Verhalen verzinnen is ook leuk smileschrijf je ze dan ook op? Is altijd leuk om ze terug te lezen. Best wel interessant dat je ook overgangs sterrenbeelden hebt, had ik nooit gedacht. In de link die je had geplaatst herken ik wel veel van mezelf smilewel leuk om dat te lezen.
wolfke
wolfke jan 13 '12
Het is eigenlijk een lang verhaal/reeks rond hetzelfde personage dat ik schrijf, als een soort stripreeks. Maar het is in momenten, soms een jaar of meer dat ik niet schrijf wegens tijdsgebrek want als ik schrijf, moet ik dagen kunnen doorwerken wink. Leuk dat je je herkent in die link, het was de eerste die ik tegenkwam, je kan nog veel meer informatie vinden omtrent cusps denk ik.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki