Loading...
nl

Wat zegt mijn foto?

Steffe
Steffe jan 10 '12
Ben heel erg benieuwd wat jullie bevindingen over mij zijn ..
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '12
Mooie foto, maar heb je een foto van nu, waarop je met beide ogen recht in de camara kijkt? Je hoeft de rechterhelft van je gezicht niet te verstoppen ;-)
Steffe
Steffe jan 10 '12
dit beter ?
amor
amor jan 10 '12
ogen en kleur much better laugh. Ik ben nog aan het oefenen en trek kaarten via internet, dus ik zal mijn tarot trekking leggen, maar mocht je je er niet in herkennen, ik oefen nog smile.

verleden:
Vijf van Kelken
Je hebt teleurstelling en verdriet ervaren, je hebt een verlangen gehad waarin je bent teleurgesteld. Je voelt dat je van alles is afgepakt. Het liefste zou je willen toegeven aan je gekwetstheid en je verdriet willen koesteren. Er is echter nog van alles over. Eén tegenslag maakt nog niet dat alles verloren is.
Raad:
Pak jezelf eens goed aan. Probeer zoveel mogelijk je situatie te bekijken: wat ben je kwijt, maar belangrijker nog, wat is er nog over? Trek jezelf omhoog uit je somberheidsstemming en versluier niet alles met je gekwetstheid. er zijn nog vele dingen in het leven die de moeite waard zijn. Ga daar achteraan. Er word veel van je verwacht bij deze kaart, maar daar word je sterk van.
heden
Acht van Zwaarden
Je hebt afgerekend met de dingen die niet goed voor je zijn. Rationeel kun je alles beredeneren en is het allemaal wel duidelijk voor je. De emotionele kant moet nog komen. Op dit moment kom je niet verder. Het verleden en alles wat daarin gebeurd is, heb je achter je gelaten, en dat zijn geen gemakkelijke dingen geweest. Dat heeft je heel veel energie gekost. En nu is de pijp leeg. Je bent op en dat kun je eigenlijk maar heel moeilijk van jezelf accepteren. Je bent altijd heel sterk geweest, maar je verstand lijkt niet langer bij machte om je onderdrukte emoties de baas te blijven.
Raad:
Accepteer dat je even niet verder kunt. Vertroetel jezelf zoveel als je maar kunt, tenslotte heb je een hoop achter de kiezen. Het is wel belangrijk om toch aan die onderdrukte emoties te werken. Doe dat heel voorzichtig en met heel kleine stapjes. Voetje voor voetje kun je best wel iets van jezelf eisen. Probeer een juiste combinatie te vinden van jezelf verwennen en jezelf stimuleren. Erken je behoeften en sta open voor je noden.
toekomst
Koningin van Kelken
Je krijgt meer inzicht in jezelf en in anderen. je bent echter voornamelijk naar binnen gericht bezig. Je hebt weinig behoefte aan (oppervlakkige) sociale contacten. Je richt je vooral op jezelf en op degenen die jou dierbaar zijn, voor anderen is er weinig plaats. Het liefst ben je creatief bezig. Je laat je leiden door je intuitie en kunt zo tot verrassende inzichten en wijsheden komen.
Raad:
Onderzoek wie je bent, wat je voelt, maar sla niet door. Maak je niet onbereikbaar voor anderen. Vertrouw op je intuitie en let goed op je dromen. Deze kunnen bijzondere boodschappen voor je inhouden. Experimenteer in deze tijd niet met alcohol of drugs.

Ik hoop dat je er een uitleg bij kunt geven smile
Groetjes,
Amor
@bron: kaartlegging . nl
Steffe
Steffe jan 11 '12
Ik heb inderdaad in het verleden heel veel te verwerken gehad, zoals bijvoorbeeld een moeilijke jeugd, met als resultaat dat ik verlatingsangst heb en een minderwaardigheidscomplex, een heel emotioneel zware relatie die ervoor heeft gezorgd dat ik emotioneel terug volledig aan de grond zat en ik niet wist wie/wat ik was ..

Heb ondertussen alles wel grotendeels een plaats kunnen geven, andere dingen dan weer niet, maar daar werk ik samen met mijn huidige vriend heel erg aan .. Hij is heel erg positief ingesteld en dat helpt mij ook om veel positiever in het leven te staan .. Soms roep ik mezelf ook een halt toe als het even niet goed gaat en richt ik me vooral even op mezelf, en al een geluk steunt m'n vriend mij in alles wat ik doe!
Ook weet ik ondertussen wel wie mijn vrienden zijn en wie niet, dat merk je ook met vallen en opstaan .. Maar ik voel me nu beter dan ooit en hopelijk blijft dit zo! Want er staan nog enkele mooie dingen op het lijstje, dat hopelijk ook goed uitdraaien wink

Bedankt !!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki