Bedankt Cirr & Solaria. @MoonFlowertje (leuke nickname trouwens): geen idee, heb er wel al over gelezen, in dit aardse leven moet je wel luisteren en dingen doen omdat het 'hoort' maar inwendig is het wel soms een rebellerende vulkaan met alle gevolgen vandien, helaas is er meer dan de fantasiewereld. @aquarel: ja iedereen is wel ergens altijd zoekend, het is alleen als ik om me heen kijk, dat ik zie dat ik niet pas binnen de 'meute', bwa je bent zo oud als je je voelt en ik voel me wel jonger dan ik ben in mijn manier van denken en fantaseren. Helaas heb ik ook het ongeduld van een kind vaak (heb altijd tijd tekort omdat ik zoveel dingen zou willen doen of ontdekken lol), heb al enkele jobs achter de rug maar deze heb ik lang genoeg volgehouden als ik bedenk dat er toch iets meer moet zijn of iets anders met meer zelfvoldoening, als iets dat meer past bij mij en niet zomaar iets omdat ik het goed kan. Misschien dat anderen zich bij hun situatie hebben neergelegd en ik nog aan het strijden ben toch iets anders of minder voorkomends te gaan vinden. Misschien vind ik het te jammer mijn tijd te verspelen aan iets dat me niet blijkt te liggen, maar soms vraag je je wel eens af of er wel iets bestaat dat je ligt.