Loading...
nl

me voorstellen

wolfke
wolfke jan 10 '12
Ik ben wolfke. Ik zit al even op dit forum maar heb me nog niet echt voorgesteld. Er is weinig waar ik niet voor open sta en weinig waar ik geen interesse voor heb. In mijn spirituele zoektocht kwam ik tijdens het google'n op dit interessante, informatieve, interactieve forum terecht. Ik ben ergens nog zoekend naar wie ik ben en wat ik hier exact kom doen in dit leven op deze plaats. Ik heb nog niet echt mijn doel of figuurlijke plaats gevonden in het leven. Helaas verspil ik tot op heden teveel energie in teveel richtingen aangezien ik niet weet welke richting ik best uitga. Ik hoop dat ik ooit mijn draai zal vinden om daarna mijn ingeslagen weg zonder omkijken te vervolgen. Dit om uiteindelijk ergens een innerlijke rust te bekomen binnen mezelf. Nu ben ik innerlijk een en al chaos, twijfel, onrust, alsof ik op een vulkaan zit. Sommigen houden van de stad en het sociale leven, geef mij maar de rust van de natuur, ver weg van de 'beschaving'.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 10 '12
Welkom!
Enigma
Enigma jan 10 '12
Hoi Wolfke :),

Welkom.

Groetjes Enigma
wolfke
wolfke jan 10 '12
Bedankt beiden smile.
Solaria
Solaria jan 10 '12
Welkom! smile

Warme groetjes,

Solaria
Cirr
Cirr jan 10 '12
Welkom Wolfke !

Groetjes,
Cirr
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 11 '12
Ben je toevallig ook een "indigo" wolfke?
Ik herken in ieder geval een hoop in jou verhaal bij mezelf...

Welkom op merudi! Wolfke wink

groetjes moonflowertje smile
aquarel
aquarel jan 11 '12
wolfke, soms denk ik dat er nog velen zoekend zijn, ook ik ben nog zoekend en weet belange niet alles.
maar volgens mij ben je nog jong, en heb je zeëen van tijd om uit te vinden wie je bent, en wat jouw pad is.
wolfke
wolfke jan 12 '12
Bedankt Cirr & Solaria. @MoonFlowertje (leuke nickname trouwens): geen idee, heb er wel al over gelezen, in dit aardse leven moet je wel luisteren en dingen doen omdat het 'hoort' maar inwendig is het wel soms een rebellerende vulkaan met alle gevolgen vandien, helaas is er meer dan de fantasiewereld. @aquarel: ja iedereen is wel ergens altijd zoekend, het is alleen als ik om me heen kijk, dat ik zie dat ik niet pas binnen de 'meute', bwa je bent zo oud als je je voelt en ik voel me wel jonger dan ik ben in mijn manier van denken en fantaseren. Helaas heb ik ook het ongeduld van een kind vaak (heb altijd tijd tekort omdat ik zoveel dingen zou willen doen of ontdekken lol), heb al enkele jobs achter de rug maar deze heb ik lang genoeg volgehouden als ik bedenk dat er toch iets meer moet zijn of iets anders met meer zelfvoldoening, als iets dat meer past bij mij en niet zomaar iets omdat ik het goed kan. Misschien dat anderen zich bij hun situatie hebben neergelegd en ik nog aan het strijden ben toch iets anders of minder voorkomends te gaan vinden. Misschien vind ik het te jammer mijn tijd te verspelen aan iets dat me niet blijkt te liggen, maar soms vraag je je wel eens af of er wel iets bestaat dat je ligt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki