Hallo,
Ik ben Daphne Vos, ik ben hier nieuw en heb eigenlijk een vraag waar ik wat meer duidelijkheid in zou willen hebben.
In eerste instantie heb ik helemaal niks met de paranormale wereld. Het enige wat ik er van weet is via een tante van mij die heldervoeld is. Zij kan de pijnen van andere mensen voelen. En heeft er ook zelf mee gewerkt. ( Ze haalde de pijn bij anderen weg. ) Ook is het mogenlijk voor haar om met overleden mensen te communiceren via hun handschrift. Ik heb dit allemaal niet zelf gezien, maar heb dit van mijn eigen ouders vernomen.
Nu mijn verhaal :
Een paar maanden geleden kreeg ik een foto te zien van de kinderen ( 1 jongen en 1 meisje) van iemand die ik ken. Ik heb haar kinderen nooit gekent alleen van de verhalen die zij mij heeft verteld. Want ze zijn al 6 jaar geleden bij haar weg gehaald. ( Ik wil daarover ook niet verder uitwijden omdat het niks te maken heeft met mijn vraag. ) Toen ik die foto zag begon ik in de ogen van het jongentje te kijken. ( De reden daartoe weet ik nog steeds niet. ) Alles werd vaag rond me en de foto werd haar scherp. In mijn gedachte kreeg ik toen een soort van filmpje waarin ik zag dat de jongen erg bang en verdrietig in een hoekje zat. Ik zelf werd er zo bang van dat ik de foto aan de kante duwde. Nadat ik er van bekomen was vroeg ik of ik de foto nog een keer kon zien. Hetzelfde gebeurde weer. ( Alles om me heen vervaagde en de foto werd weer haar scherp. ) Maar toen zag ik, net als voorheen een filmpje waarin ik zag dat hij heel blij was en leuk buiten aan het spelen was.
Het is zo dat alle twee de kinderen bij de persoon zijn weg gehaald omdat ze niet goed voor ze kon zorgen. En zijn nu geadopteerd door een familie die financieel heel goed voor ze zorgt.
Mijn vraag is nu of dit te maken iets te maken heeft met foto lezen of dat dit gewoon toeval is. Ik heb er met mijn Tante over gesproken en die vertelde me dat als ik er open voor zou staan het mogenlijk is om meerdere van dat soort dingen te doen. Ik zelf vind het nog steeds een beetje griezelig omdat ik niet het gevoel had dat ik het zelf deed.
Zou iemand mij hier meer opheldering over kunnen geven.
Bij voorbaad dank.