Loading...
nl

Hallo allemaal

daphnevos
daphnevos jan 9 '12
Hallo,

Ik ben Daphne Vos, ik ben hier nieuw en heb eigenlijk een vraag waar ik wat meer duidelijkheid in zou willen hebben.

In eerste instantie heb ik helemaal niks met de paranormale wereld. Het enige wat ik er van weet is via een tante van mij die heldervoeld is. Zij kan de pijnen van andere mensen voelen. En heeft er ook zelf mee gewerkt. ( Ze haalde de pijn bij anderen weg. ) Ook is het mogenlijk voor haar om met overleden mensen te communiceren via hun handschrift. Ik heb dit allemaal niet zelf gezien, maar heb dit van mijn eigen ouders vernomen.

Nu mijn verhaal :

Een paar maanden geleden kreeg ik een foto te zien van de kinderen ( 1 jongen en 1 meisje) van iemand die ik ken. Ik heb haar kinderen nooit gekent alleen van de verhalen die zij mij heeft verteld. Want ze zijn al 6 jaar geleden bij haar weg gehaald. ( Ik wil daarover ook niet verder uitwijden omdat het niks te maken heeft met mijn vraag. ) Toen ik die foto zag begon ik in de ogen van het jongentje te kijken. ( De reden daartoe weet ik nog steeds niet. ) Alles werd vaag rond me en de foto werd haar scherp. In mijn gedachte kreeg ik toen een soort van filmpje waarin ik zag dat de jongen erg bang en verdrietig in een hoekje zat. Ik zelf werd er zo bang van dat ik de foto aan de kante duwde. Nadat ik er van bekomen was vroeg ik of ik de foto nog een keer kon zien. Hetzelfde gebeurde weer. ( Alles om me heen vervaagde en de foto werd weer haar scherp. ) Maar toen zag ik, net als voorheen een filmpje waarin ik zag dat hij heel blij was en leuk buiten aan het spelen was.
Het is zo dat alle twee de kinderen bij de persoon zijn weg gehaald omdat ze niet goed voor ze kon zorgen. En zijn nu geadopteerd door een familie die financieel heel goed voor ze zorgt.

Mijn vraag is nu of dit te maken iets te maken heeft met foto lezen of dat dit gewoon toeval is. Ik heb er met mijn Tante over gesproken en die vertelde me dat als ik er open voor zou staan het mogenlijk is om meerdere van dat soort dingen te doen. Ik zelf vind het nog steeds een beetje griezelig omdat ik niet het gevoel had dat ik het zelf deed.

Zou iemand mij hier meer opheldering over kunnen geven.
Bij voorbaad dank.
Delen:
Archolm
Archolm jan 9 '12
Hallo Daphne, welkom op het forum. Zelf ben ik niet zo spiritueel en kan eigenlijk alleen zien wat er voor me staat en zelfs dan loopt het soms mis.
Klinkt idd erg naar als ervaring maar het is wel moedig dat je besloten hebt je er iets in te verdiepen.

Ze zullen je vast hier kunnen helpen!

Groetjes, AC
Solaria
Solaria jan 9 '12
Hoi Daphne,

Welkom op het forum.

Wel spannend, kan me voorstellen dat je het eng vind. Vooral zo'n eerste keer en totaal onverwachts. Weet dat je er niet bang voor hoeft te zijn. Had je het ook met de foto van de dochter of überhaupt met andere foto's? Op de site staat wel het een en ander over foto lezen. ik ben daar zelf niet in thuis. wel werd ik inspireert om naar de mogelijkheden te kijken om te helen via een foto.

Warme groetjes,

Solaria smile
Marjanne
Marjanne jan 9 '12
Hoi Daphne,

als eerste welkom op dit forum. Dapper om je hier aan te melden vind ik, gezien je gevoelens t.o.v. het paranormale.
Ik lees al een poosje foto's en ik kan je zeggen dat wat er bij jou gebeurd bij mij in 't begin ook gebeurde.. later toen ik besloot dat ik open wil staan voor deze gave kreeg ik de info direct door, of in een filmpje of dmv woorden. Het is helderziendheid. En op zich helemaal niets griezeligs aan, maar helemaal te begrijpen dat jij 't wél eng vindt.
Weet je, veel mensen die die weerstand of dat griezelige gevoel hebben bij alles wat paranormaal is hebben in een vorig leven negatieve ervaringen meegemaakt.
Bovendien zit het nou eenmaal in de mens dat hij/zij dingen wil begrijpen met het verstand. En dat kan maar voor een heel klein deel.
Daphne, jij hebt geheel je eigen vrije wil; als jij voelt niets met deze helderziende gave te willen, of in ieder geval voorlopig niet, is dat geheel aan jou. Het kan helpen door hardop uit te spreken in eigen woorden dat je geen beelden e.d. meer door wil krijgen.
Als je nog vragen hebt, aarzel niet om die te stellen smile
Enigma
Enigma jan 9 '12
Hoi Daphne smile.

Welkom.....Enigma.
bloempje
bloempje jan 9 '12
Hoi Daphne,
wat jij ervaren hebt is idd fototlezen, er zijn diverse manieren hoe dat te doen en dit is wel een erg directe manier. ik vermoed dat de kinderen je misschien wilden laten zien dat ze niet zielig zijn en dat het nu goed is. wel een erg schokkende manier als je er nooit mee bezig bent geweest. zelf kan ik ook foto's lezen en weet dat het soms beangstigend is zeker bij kinderen want die zijn recht door zee en erg open ook al bedoelen ze dat niet altijd zo.
zoals marjanne al zegt kun je het ook verminderen. jij bent de baas over wat jij door krijgt of wilt krijgen of niet door wil krijgen. probeer te denken aan iets dat je duidelijk met het heden verbind en zeg gewoon nu niet.... dan kun je als het goed is weer gewoon naar een foto kijken zonder er wat bij te krijgen.
je hoeft er niet bang voor te zijn maar ik kan me voor stellen dat het wel beangstigend is op zo'n moment.
in ieder geval succes:) en mocht je meer willen weten en of meer willen leren dan is er hier op het forum genoeg om te lezen en er zijn heel wat mensen die hier kunnen helpen.

Liefs Bloempje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki