Hoi allemaal,
Beetje onlogische volgorde nu ik gister een berichtje heb gepost zonder me eerst voor te stellen (ook al is het geen verplichting ;)), maar ik hoop dat het nog niet te laat is:
Ik ben 24, bijna 25 jaar. Merudi heeft mijn aandacht getrokken in mijn eigen spirituele zoektocht, zoals dat voor velen van jullie ook zal gelden. Sinds kort merk ik dat ik mijn gevoelens het liefste deel met mensen die me waarschijnlijk beter begrijpen dan de mensen uit mijn directe omgeving. Vertel maar eens aan je moeder dat je iemand tegengekomen bent die je gedachten kan lezen, en je vervolgens vertelt dat je een engel bent.. Hoewel zij ook wel openstaat voor spiritualiteit, denk ik dat ik toch wel raar aangekeken zal worden en wil eigenlijk ook niet dat ik ineens anders gezien word, of dat nou positief of negatief is.
De periode nadat ik dit nieuws kreeg is heel heftig voor me geweest; relatie verbroken, niet kunnen eten en slapen, emotionele ups en downs, en mijn verhaal niet aan anderen kwijt kunnen terwijl ik normaal erg openhartig ben. Life is a rollercoaster de laatste tijd! Geen idee welke kant ik hiermee op ga, compleet in het diepe gedoken. Nu ik ook nog geen werk en dus geen afleiding heb, ben ik er nog honderdduizend keer meer dan gewoon mee bezig natuurlijk. Misschien juist wel goed om tot mezelf te komen.. maar de slapeloze nachten blijven. Dus duik ik maar in de boeken om zoveel mogelijk te weten te komen. Soms denk ik contact te hebben met mijn gids, maar ik weet het niet zeker. Het kan ook mijn eigen stem zijn in mijn hoofd
Ik was van plan er geen dramatisch verhaal van maken, maar dat is me volgens mij toch niet echt gelukt:P Maar als je ergens openhartig kunt zijn is het hier wel lijkt me!
Erg fijn zo'n forum! Ik hoop jullie allemaal een beetje beter te leren kennen.
Veel liefs,
Marije