Loading...
nl

Toch nog even voorstellen ;)

Marije22
Marije22 jan 9 '12
Hoi allemaal,

Beetje onlogische volgorde nu ik gister een berichtje heb gepost zonder me eerst voor te stellen (ook al is het geen verplichting ;)), maar ik hoop dat het nog niet te laat is:

Ik ben 24, bijna 25 jaar. Merudi heeft mijn aandacht getrokken in mijn eigen spirituele zoektocht, zoals dat voor velen van jullie ook zal gelden. Sinds kort merk ik dat ik mijn gevoelens het liefste deel met mensen die me waarschijnlijk beter begrijpen dan de mensen uit mijn directe omgeving. Vertel maar eens aan je moeder dat je iemand tegengekomen bent die je gedachten kan lezen, en je vervolgens vertelt dat je een engel bent.. Hoewel zij ook wel openstaat voor spiritualiteit, denk ik dat ik toch wel raar aangekeken zal worden tongueen wil eigenlijk ook niet dat ik ineens anders gezien word, of dat nou positief of negatief is.

De periode nadat ik dit nieuws kreeg is heel heftig voor me geweest; relatie verbroken, niet kunnen eten en slapen, emotionele ups en downs, en mijn verhaal niet aan anderen kwijt kunnen terwijl ik normaal erg openhartig ben. Life is a rollercoaster de laatste tijd! Geen idee welke kant ik hiermee op ga, compleet in het diepe gedoken. Nu ik ook nog geen werk en dus geen afleiding heb, ben ik er nog honderdduizend keer meer dan gewoon mee bezig natuurlijk. Misschien juist wel goed om tot mezelf te komen.. maar de slapeloze nachten blijven. Dus duik ik maar in de boeken om zoveel mogelijk te weten te komen. Soms denk ik contact te hebben met mijn gids, maar ik weet het niet zeker. Het kan ook mijn eigen stem zijn in mijn hoofd confused

Ik was van plan er geen dramatisch verhaal van maken, maar dat is me volgens mij toch niet echt gelukt:P Maar als je ergens openhartig kunt zijn is het hier wel lijkt me!

Erg fijn zo'n forum! Ik hoop jullie allemaal een beetje beter te leren kennen.

Veel liefs,

Marije
Delen:
Emuca
Emuca jan 9 '12
Welkom hier, ook al is het dan een beetje laat smile
Enigma
Enigma jan 9 '12
Welkom Marije :),

Leuk hoor dat je jezelf op z on dramatisch manier voorstelt tongue.

Nee hoor... valt allemaal best mee.
Ik vind het juist leuk dat je het alsnog doet en dat je zo openhartig bent grin.
Je doet het in ieder geval uitgebreider dan ik heb gedaan.
En ik vind het leuk om je te leren kennen wink.

Groetjes Enigma
bloempje
bloempje jan 9 '12
welkom hier:)
wat je kunt doen om lekker afleiding te hebben is lekker creatief bezig zijn, ga bijvoorbeeld tekenen of iets anders. ik werk zelf als gastouder en als hobby's zit ik achter de naaimachine, ik spin wol ik brei en ik teken en schilder maar ook een hoop andere dingen dat is wel heel belangrijk om nog wel met beide voeten op deze aarde te blijven. spiritueel zijn is erg goed maar blijf ook in het heden anders zak je af en gaat het juist de verkeerde kant op en dat wil je niet.

Liefs Bloempje en succes
Marije22
Marije22 jan 9 '12
Dank jullie wel, wat een warm welkom!!

Ik was inderdaad van plan om energie te gaan stoppen in wandelingen maken, tekenen, zingen, schrijven en ik moet nodig ook weer eens het gitaarspelen oppakken tonguedat ding staat alweer jaren te verstoffen. Nu mijn relatie voorbij is, besef ik ineens dat ik mijn creatieve kant die altijd kenmerkend is geweest voor mij nogal naar achteren heb geschoven. Natuurlijk aan mezelf te wijten..
Leren naaien is ook nog wel een idee! Maar ik moet ook niet vergeten te gaan solliciteren tonguehaha

Ik probeer ook met beide benen op de grond te blijven, maar wel lastig om een balans te vinden tussen aards en spiritueel. Het is ineens een heel andere dagelijkse werkelijkheid geworden. Wel irritant hoe sterk mijn verlangen is naar spiritualiteit, kan er bijna niet níet mee bezig zijn lijkt het wel.

Bedankt voor de tips in ieder geval. Jullie zullen wel vaker van me horen laughlieve groetjes
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 9 '12
Welkom!
Solaria
Solaria jan 9 '12
welkom! ik vind het wel leuk een wat uitgebreidere verhaal, krijg ik iets meer een beeld bij.

ik zit ook in die ontdekkingsfase, maar nu heb je tijd om die dingen ter herontdekken. goed aarden, maar het blijft af en toe lastig om het te combineren. Maar daar groei je ook wel in.

Warme groetjes,

Solaria
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 9 '12
[quote]Ik was van plan er geen dramatisch verhaal van maken, maar dat is me volgens mij toch niet echt gelukt:P Maar als je ergens openhartig kunt zijn is het hier wel lijkt me!

[quote]

Zo is het!
waar je hart vol van is, loopt je mond van over!
(oud hollands gezegde, maar oh zo waar)

Als je het gevoel hebt dat de dingen moeten worden uitgesproken,
kun je hier maar beter gehoor aan geven, vind ik...
anders creeër je een soort van tijdbom...

Welkom op Merudi, Marije22...
groetjes moonflowertje smile
Marije22
Marije22 jan 10 '12
Erg lieve en begripvolle reacties, bedankt! Ik heb er nieuwe positieve energie van gekregen laugh

Straks naar de Blokker om een beginnerssetje schilderen te kopen winkkan niet wachten! Haha.

Een fijne dag vol inspiratie toegewenst,

Marije
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 10 '12
Het is nooit te laat om je voor te stellen, dus bij deze Welkom!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '12
Hoi Marije22,

Welkom op het forum. Je verhaal is heel herkenbaar. Ik hoop dat je hier je weg kunt vinden;-)

Liefs, l'arbe de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki