Loading...
nl

Bericht voor degene die slecht slapen

aquarel
aquarel jan 10 '12
bedankt voor de tip van ronald, maar los het liever zelf op omdat ik nu eindelijk zijn psychologie door heb.
Ariel
Ariel jan 10 '12
Ik heb het boek. Bescherm jezelf van Bloom gelezen.
Dat is misschien wel een goede voor je aquarel?

@moonfliwertje: ik ga naar bed wanneer ik moe ben en het word steeds later voor ik ga.
En toch slaap ik niet goed.
Dus ik denk dat het bij mij toch door een onbewust niet accepteren kwam.
Ook mede dat ik gister voor het slapen gaan tegen mijzelf zei dat de veranderingen goed zijn en ik ze mag accepteren.
Ik heb als een blok geslapen vannacht terwijl ik al om 12u inlag. Ik werd gewekt om 6u door de telefoon van mijn mans werk.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '12

Hoi Aquarel,

Ik wou even reageren op het mediumstuk wat je schrijft. Het is prima dat een van je chakra’s, je zesde in dit geval, sterk ontwikkeld is, maar als jouw energiepunten (chakra’s) onder jou niet ontwikkeld zijn of überhaupt geblokkeerd zijn of niet aanwezig, dan is het lastig voor jouw om jouw energie te kanaliseren en via je voeten terug te sturen in de aarde. Dan blijft energie hangen, als ik jou zo lees, vermoed ik in je hoofdgebied. Die energie kan nergens heen stromen en dat zorgt vaak voor ‘verwarring’ in je hoofd. Herken je dit? Een van de dingen die ik leer tijdens mijn opleiding is juist; aarding (1ste chakra; staat voor veiligheid, juiste grenzen, aarden, voeding, wortels, zelfbehoud, om er te zijn en te hebben, demon is Angst). Zeker bij mediumschap is dat zoo belangrijk, dat je contact houdt met jezelf op de aarde en niet ‘wegzweeft’ ;-) en ook geen shit van andere mensen over gaat nemen (het stukje zorgen voor onbewust).

Ik lees in je berichtje dat je erg gevoelig bent voor elk impuls om je heen. Dat herken ik. Tip: werk aan je aarding/gronding, leer jezelf neerzetten (werk aan 1ste chakra), en een bescherming om jezelf heen te zetten, zodat je niet ‘omver’ geblazen wordt door andere energieën en ervan moet wegvluchten;)

Je weet neem ik aan wat een auralifter doet? Die haakt in op gevoelens of emoties die jij in jouw systeem hebt. Die worden uitvergroot. Dus ga voelen zou ik zeggen wat het is waar jouw auralifter op aanhangt. En ga met dat thema aan de slag;-) en werk het uit.

Hoop dat je wat aan mn tips hebt;-) Gr. L’arbe de vie
HeiligHart
HeiligHart jan 10 '12
Toen ik steeds vaker last kreeg met slapen heb ik mijn voeteneinde steeds omhoog gedaan. Kan ook met een kussen of iets dergelijks onder je benen te leggen (vanaf de knieholtes).
Zo stroomt je bloed goed door je romp en hoofd, daarbij lig ik dan op mijn rug.
Veel "lucide" slapers doen dit ook om meer helderheid te creeeren..

En we krijgen idd steeds minder slaapbehoeftes, maar dat is oke!
Ga dan lekker in bed liggen met de intentie om toch te rusten, lichamelijk.
Lees een boekje, of puzzel wat, kijk een mooie film of mediteer (ga een gesprek aan met je innerlijke) of schrijf belangrijke gedachtes op die je bezighouden.
Ook de maan speelt een rol bij je slaappatroon, want een maanstand kan voor verwerking zorgen, maar ook voor een golf aan creativiteit of inzicht.
Ik zelf zie dit als een mooie kans en pak die graag van de natuur aan! Zo kan ik ook plots denken ik ga nu even schilderen,schrijven, iets uitzoeken etc.
Het kan lastig zijn als je verplichtingen hebt die op tijd gebasseerd zijn..
Maar ik maak daar zelf liever tijd voor en weet dat ik de volgende avond "optijd" naar bed ga..

Op sommige nachten word ik eerder wakker, omdat ik terug mijn lichaam in moet vanwege dreiging in de "lagere sferen"..
Want velen werken in de nacht daar om ook daar bewustzijn te creëren.
Dit kan je alleen niet altijd zelf herinneren wanneer je wakker word.

Aquarel: zelf neem ik een liedje in mijn gedachte die mij weer even terugroept, wanneer ik te veel info binnen krijg.
Heb ook gehoord dat een ander medium een pet opzet om zich even af te kunnen sluiten.
Volgens mij zijn er honderden manieren hiervoor en is het de kunst om je eigen manier te vinden en zelf de kracht er in te stoppen.
Een steen kan dat zijn omdat je die taak eraan gegeven hebt, maar ook de pet.
Die je kruin afschermt waar vaak de info binnenkomt..
Gedachtes zijn creërend, dus je kan je eigen schild bedenken smile

liefs
aquarel
aquarel jan 10 '12
l'arbe...

bedankt
wolfke
wolfke jan 10 '12
Ik wou dat ik me 's avonds kon voelen zoals ik me 's morgens voel, totaal in rust en balans, klaar om goed te slapen, jammer dat ik dan net moet opstaan.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 10 '12
youre welcome Aquarel wink
aquarel
aquarel jan 11 '12
hartelijk dank voor die email
AngelIngrid
AngelIngrid feb 25 '12
Ook ik heb er last van
Nog deze week heb ik mijn engelbewaarder gevoeld met boodschappen en de zijn vleugels als een beschermend schild rond me gevoeld als een knuffel .
Ik slaap ook slecht , ben heel moe en als ik dan in mijn bed ga liggen ben ik klaar wakker of anders bijna slaap en dan weer wakker wordt .
Heel vermoeiend . Met als gevolg dat ik nu continu moe ben . Ben ondertussen magnesium aan het nemen om die vermoeidheid .
Ik ben al blij dat ik niet de enige ben die zo weinig en moeilijk slaapt

Liefs
Angel Ingrid
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 25 '12
De geest van een menselijk lichaam... wordt nooit moe!

De hersenen en het lichaam hebben rust nodig...

@AngelIngrid wat ik door de zinnen heen lees, is dat jou lichaam doodmoe is, maar jou geest is klaarwakker!
misschien zou je kunnen proberen om je lichaam helemaal te ontspannen en een soort van zielenreis maken...
Contact maken met jou gidsen, die als je er klaar voor bent jou kunnen meenemen voor andere lessen zegmaar ( tussen hemel en aarde)
Waarbij 1 gids altijd blijft waken over jou lichaam en de andere neemt je mee naar waar je maar wil...
Je kan het altijd proberen toch?
ik geloof niet dat het goed is voor je lichaam om magnesium te gebruiken om te kunnen slapen?
(moet er bij zeggen dat ik hier helemaal geen verstand van heb shocked)
Dingen gebeuren nooit zonder reden, alles heeft een doel tongue
ik zal eens een filmpje voor je opzoeken die uitlegt hoe dit allemaal in zijn werk gaat...

dus die ga ik nu ff opsnorren voor je smile
groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 25 '12

het is gewoon, puur om je te laten zien hoe dit in zijn werk gaat, zo'n soort van zielenreis...
Het is als een civiele droom...
En je word er nog wijzer van ook tongue
Als je geest niet moe is, kun je op zo'n manier toch je lichaam laten rusten terwijl je zelf een uitstapje maakt...

groetjes moonflowertje wink
Ariel
Ariel feb 25 '12
Ja een hele mooie dat je dit geplaatst hebt.
Ik moest even wennen aan de spreekstem ,maar het verhaal is wel heel waar.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki