Loading...
nl

Bericht voor degene die slecht slapen

L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 9 '12
Hoi allemaal,

In dit weekend heb ik inzicht gekregen over de vraag waarom veel mensen slecht kunnen slapen op dit moment; het gevoel hebben dat ze steeds wakker liggen, of op bepaalde tijdstippen op de nacht wakker worden, bijvoorbeeld om het uur.

Dat wil ik met jullie delen, omdat ik het gevoel kreeg dat meerdere mensen daar op dit moment tegen aan lopen.

Mij is uitgelegd dat dit een tijd is van 'ontwaken'. Oude patronen vanuit het ego beginnen af te brokkelen. Het diepe 'verlangen' vanuit onze ziel komt steeds meer aan de oppervlakte. Je ziel, hogere bewustzijn, vraagt jou op die manier tot 'overgave'. En dat zal steeds meer aandacht vragen, zelfs als je slaapt. Waarschijnlijk vind je hoofd daar van alles van en duwt je in de drie demonen van je onderste chakra's: Angst, Schaamte, Schuld, wat je weerhoudt om je 'over te geven' en te 'accepteren'.

De oude manier van hoe wij als 'mensen' nu in het leven staan werkt niet meer. De aarde neemt geen shit meer van ons op, dit mogen we zelf gaan aanpakken. In dat proces leren we onszelf, als we ons
daartoe kunnen 'overgeven', steeds beter kennen. Wat zijn onze verlangens vanuit het hogere bewustzijn, de eigen ziel? Dit leert ons dat we mogen gaan 'vertrouwen' op onze diepste innerlijke stem.

In de periode van ongeveer een half jaar tot een jaar kan het zijn dat je tijdens je slaap op dit moment dingen aan het uitwerken raakt. Of met andere woorden 'er wordt aan je gewerkt'. Zeker als je steeds op bepaalde tijdstippen wakker wordt;-) is dit een teken dat je tijdens diepe intensieve dromen aan het werk bent onbewust.

Mij is verder verteld, dat de tijd van 'slapen' gaat verdwijnen, of in ieder geval minder wordt.
In weze heeft de geest namelijk geen rust nodig. Je lichaam wel.

Wat te doen:
Accepteer dat je niet slaapt.
Accepteer jouw overgave tot het maken van jouw reis;-) tijdens jouw korte slaapperiodes gedurende de nacht.
Het kan zijn dat je tijdens dat proces s'nachts reizen gaat maken, initiaties krijgt.
Tot slot, heel belangrijk, heb 'vertrouwen';-)

De vraag is: Ga je vechten tegen jouw proces? Of omarm je jouw proces en durf je het aan om jouw reis te gaan maken?

Dit is de boodschap zoals ik die gevoeld heb. Voel zelf of dit ook met jou resoneert;-)

Grtjs,

L'arbe de vie
Delen:
Emuca
Emuca jan 9 '12
Wat een mooi bericht... Heel leerzaam ook. Ik ervaar zelf dat hoe meer moeite ik doe om te slapen (te vechten tegen het proces) hoe moeilijker het daadwerkelijk gaat. Omarmen en accepteren maakt het allemaal soepeler en zorgt er eigenlijk 9 van de 10 keer voor dat je sneller in slaap sukkelt.
Serenity
Serenity jan 9 '12
"De oude manier van hoe wij als 'mensen' nu in het leven staan werkt niet meer. " daar hing een glinstering in! ^^

Vanacht ook een intensieve droom gehad ik kan ook slecht slapen maar denk dat het ligt aan mijn verwarming, het bubbelt nogal. confused
(ik moet hem nogsteeds gaan ontluchten.)
bloempje
bloempje jan 9 '12
ik vecht al heel lang niet meer tegen het wakker liggen.... soms lig ik wakker tot een uur of 3 prima nergens last van om 6 uur komt de kleine weer voor borstvoeding en om 7 uur staan mijn oppaskids weer voor de deur:) heb er weinig last van alleen had ik er wel last van toen ik een te kort in mineralen had:)

Liefs Bloempje
amor
amor jan 9 '12
Mooi stukje tekst L'arbe de vie. Mijn gids heeft mij ook ooit de boodschap doorgegeven dat als ik slecht slaap dat dat misschien tijdelijk voor mijn aardse leven niet prettig is, maar dat het belangrijk is voor de ontwikkeling van mijn ziel. De tip was, accepteer en heb er vrede mee, net als wat jij zegt en het werkt smile.
Lovlywoman
Lovlywoman jan 9 '12
Ik heb ook vaak nachten dat ik mijn gids moet vragen om in slaap te geraken omdat ik anders niet in slaap geraak. En als ik entiteiten of geesten voel rond mijn bed ( ik zie ze niet, ik kan ze enkel voelen) dan kan ik al helemaal niet slapen. Pas wanneer ik mijn engelen en mijn bescherming rond mij geplaatst heb in visualisatie dan voel ik ze niet meer en dan kan ik slapen. Maar de nacht van zaterdag op zondag was ik eerst dood moe als ik op café zat met m'n vriend en als ik dan in bed lig ben ik klaar wakker. En der was geen enkele entiteit aanwezig. Ben dan blijkbaar toch een uur later in slaap gesukkeld en om 3u wakker geworden maar had net het gevoel dat ik geen oog dicht gedaan had en als ik dan een uur later weer in slaap geraak en om 6 uur wakker wordt had ik toch al gevoel wat geslapen te hebben mmaar niet optimaal. Pas om 9u smorgens had ik echt vast kunnen slapen maar had niet het gevoel dat ik goed geslapen had maar was niet echt moe zelfs zondagavond niet nochtans dat ik slechte nacht had gehad de nacht voordien. . Zou het kunnen dat dit bij mij ook een begin is van ontwaken?

Met vriendelijke groeten
Lovlywoman
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 9 '12
Leuk, maar wel vermoeiend met 2 jonge kinderen die verder de aandacht wel opeisen de volgende dag...
aquarel
aquarel jan 9 '12
heb alleen de titel gelezen, omdat ik me niet graag wil laten leidden door jouw woorden.
niet slecht bedoelt hoor.
maar ja, moet bekennen dat ik de laatste tijd slecht slaap omdat ik nog zoveel moet verwerken en vaak moet vechten in 2 werelden.
de innerlijke en onze wereld, om te bereiken..
mijn paden liggen reeds vast, dat merk ik uit de informatie die ik haal uit mijn dromen.
de innerlijke : ik heb al 11 jaar last van een auralifter, maar begin stilletjes aan sterker te worden dan hem, en begrijp zijn psychologie die hij misbruikt tegen mij beter en beter en ben hem aan het bestrijden.
hij merkt ook wel dat hij me niet meer kan kraken, maar zorgt nog wel regelmatig voor verwarring in mijn hoofd, en mijn ziel waarschuwd me meerdere keren per nacht onder de vorm van dromen voor psychische schade maar zegt wel tegen mij dat ik eindelijk er ben wat betreft mijn ontwikkeling.
daarom heb ik lange tijd niets van mijzelf laten horen omdat ik eerst moest herstellen en beter moest leren begrijpen wat er met mij aan de hand was.

vriendelijke groeten gewenst aan alle oude bekende vrienden
thijs
bloempje
bloempje jan 9 '12
hoi Thijs draag een seleniet steen bij je, die sterkt jou en hersteld en beschermd jou. een auralifter kan daar niet tegenop.
je kan ook iemand hem weg laten sturen eventueel. heb het zelf ooit 1 keer gedaan, maar dat was niet op afstand maar van dichtbij. ik durf dat momenteel zelf denk ik nog niet aan om te doen confused

Liefs Bloempje en ook welkom terug ik herken je nog:)
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 9 '12
Heb even gezocht op Seleniet en dit kwam ik tegen aan info, interesting! thanks voor de tip Bloempje!

bron: http://www.elohim-centre.org/seleniet.html

Seleniet

Geopend en geactiveerde Elohim producten zijn 13-voudig opgeladen door de Elohim Krachtplaats.
Deze KP-energie activeert diepgaand ieders volledig potentieel, zelfrealisatie en meesterschap. Overvloed, gezondheid, wij-gevoel en levensbestemming volgen.

Vindplaats: Verenigde Staten, Mexico, Rusland, Oostenrijk, Griekenland, Polen, Duitsland, Frankrijk, Engeland.

Kleur: zuiver wit, oranje, blauw, bruin, groen.

Seleniet is een nieuwetijdsteen die is gekomen om de mensen te helpen engelenenergie in de persoonlijkheid te aarden. De seleniet heeft de kwaliteit om je kracht van universele liefde te laten zien en geeft een heerlijk eenheidsgevoel. Zorgt ervoor dat je vrede ervaart en alleen maar het goede wilt. Een wolk van engelenenergie!

Seleniet heeft een bijzonder zachte uitstraling die kalmerend werkt. Een goed aurahealer: verwijdert negatieve energie uit de aura. Seleniet is ook heel goed om een ruimte mee te zuiveren is verhelderend, geeft inzicht en bewustwording. Seleniet stimuleert de helderziende, telepathische en invoelende vermogens, geeft inzichten en contact met je gidsen.

Seleniet schept een vredige ruimte, houdt slechte invloeden tegen. Op psychisch niveau helpt seleniet oordelen te vellen en inzichten op te doen.Geestelijk heft het verwarring op en helpt je om achterliggende beelden waar te nemen. Zorgt voor bewust inzicht in wat er op onderbewust niveau gebeurt.

genezing

Seleniet beschermt tegen epileptische aanvallen en neutraliseert kwikvergiftiging uit amalgaam.. Het is een uitstekend kristal voor borstvoeding en het voeden van een kind.

L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 9 '12
Hoi Lovelywoman,
Die vraag kan ik niet beantwoorden. Het antwoord zit in jezelf;-)
Gr. L'arbe de vie
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 9 '12
Hoi Aquarel,

Precies, daarom schreef ik ook 'voel wat resoneert met jou als lezer', voor de rest zijn het mijn woorden natuurlijk ;-).

gr. L'arbe de vie
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 9 '12
Hoi Amor, tof dat je reageert. Idd zo ervaar ik het ook wat je zegt, voor het 'aardse' deel van jezelf is het minder prettig, maar voor het 'hogere bewustzijnsdeel' is het nodig om geheeld te worden. Thanks voor je reactie.
Gr. L'arbe de vie
Lovlywoman
Lovlywoman jan 9 '12
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Hoi Lovelywoman,
Die vraag kan ik niet beantwoorden. Het antwoord zit in jezelf;-)
Gr. L'arbe de vie


Oké L'arbe de vie. Het vervelende aan mijzelf is dat ik zo'n twijfelaar ben. Dus het zal iets zijn dat ik nog zal moeten uitzoeken.
toch bedankt voor je reactie.
groetjes lovlywoman
Ariel
Ariel jan 9 '12
Ja ik heb het de laatste tijd ook dat ik slecht slaap en van het weekend herinnerde ik ineens wat ik "droomde" en dat waren inderdaad reizen die ik maakte.
Dus toen bedacht ik al van :"ah daarom slaap ik dus zo"
Soms ook zo vast en diep dat ik stijf ben als ik wakker word halverwege de nacht.
Dus ik ben blij met je bericht.
Dan hoef ik niet meer zo te mopperen op mij zelf dat ik zo slecht slaap. wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 9 '12

Nog ff een linkje met info over seleniet wink

http://www.edelstenenenmineralen.nl/seleniet.html
aquarel
aquarel jan 10 '12
zit met twijfels over die stenen.
heb het er niet zo voor omdat ik weet van mezelf dat ik er wel kom door doorzettingvermogen, kracht, inzichten, intelligentie en ervaring.
zelf heb ik mijn 6de zintuig zodanig ontwikkeld zodat ik wel weet dat ik het zelf moet doen omdat ik me niet mag verstoppen als het moeilijker wordt.
en een steentje in mijn schoen zou mij niet mogen beïnvvloeden.
ik heb gemerkt dat ik een medium ben... overlaatst sprak ook een onbekende vrouw op de bus mij aan en zei me dat ik een medium ben.
ze zei dat ze zulke mensen herkende, dus was ik egenszins blij dat iemand me dat zei,.. eindelijk de waarheid van iemand horen zodat ik zelf wat meer zelfvertrouwen kreeg.

ik heb het moeilijker om mijn energie te kanaliseren, ik weet niet goed hoe dat moet.
als ik ga winkelen of ik kom buiten, dan voel ik de gevoelens van iedere mens, dier of plant, en als ik met teveel mensen tegelijk bezig ben heb ik het te moeilijk omdat ik teveel hooi op mijn vork nam en moet ik dringend naar huis omdat het me teveel wordt, dat is mijn grootste probleem.
wie kan me helpen om mijn gedachten te kanaliseren zodat die auralifter op die momenten geen kans meer krijgt om me dan uit evenwicht te halen en verwarring in mijn gedachten te zaaien.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 10 '12
Hey Aquarel, laugh
dat is lang geleden....
http://www.ronaldnieuwenhuizen.nl/index.php?content=reinigen
Misschien kan je er wat aan hebben?

Je hebt helemaal gelijk dat een steentje niet hetgene is wat het
probleem oplost...
Vaak gaat het omdat je vaker aan het probleem denkt, door het steentje wat je telkens weer in je hand hebt, of ziet in de spiegel omdat het om je nek hangt...
Tenminste dat geloof ik dan hoor

Voor slaapproblemen denk ik dat het 5 van de 10x komt omdat mensen naar bed gaan, omdat ze altijd om de zelfde tijd gaan slapen, het is een dagelijks ritueel...
Dan komt het nogal wel eens voor dat je nog niet moe bent!
Dan ga je niet slapen omdat je moe bent , maar gewoon omdat je het zo gewend bent wink
tja... en dan ga je liggen "hanewaken" zoals ze dat zo mooi zeggen....
En piekeren, ergeren omdat je partner heerlijk ligt te slapen, en jou lukt het niet...

Een glas warme anijs-melk doet vaak ook wonderen...
Of koude voeten hebben <---
Ik heb tegenwoordig zo'n kersenpitten kussentje die ik in de magnetron leg, 2 minuten... onder mijn voeten liggen...
Als mijn voeten warm zijn, ben ik zo vertrokken wink

groetjes moonflowertje
goudsbloem
goudsbloem jan 10 '12
heel herkenbaar L'arbe de vie

nu weet ik waar het vandaan komt dank je wel voor de info!!!


xxx goudsbloem
aquarel
aquarel jan 10 '12
ff.. snel antwoorden

heb geen slaapproblemen hoor, alleen de laatste 2 dagen kom ik snel wakker en droom ik veel, daarna zoek ik mijn droom op, en alles komt dan weer goed.

alleen mijn gedachten kanaliseren, dat is wat ik al lange tijd zoek.

of de topic !
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki