Loading...
nl

ongewenste bezoeker :(

bloempje
bloempje jan 9 '12
ok vanacht een ongewenste bezoeker,wij lagen te slapen en ineens hoor ik iets via de babyfoon, kan helemaal niet want dat zou je beneden moeten horen en boven niet, maar toch ik leek wakker te worden. achteraf was ik niet wakker maar leek het een droom. maar de bezoeker was wel reeel, ik lag in mijn droom ineens in gevecht met een bekende (een kind nog wel) maar merkte dat die niet was zoals het hoorde. mijn man was ineens verdwenen die had ik in mijn droom naar beneden gestuurd om te kijken. is niet erg, ik loste het zelf op. eerst in gevecht want ik voelde me letterlijk loodzwaar alsof er 200 kilo op me drukte heel vaag wel. toen ben ik via de violette vlam hem naar het licht gaan sturen. het voelde niet goed middenin werd ik ook echt wakker en voelde ik me steeds minder zwaar worden zolang ik de violette vlam bleef gebruiken. toen ontdekte ik ook dat mijn jongste zoontje ineens compleet tegen mij aan lag veilig tegen me aan geklemd zeg maar. toen nog stil maar later niet meer. de energie was er nog maar was weg naar de kamer van mijn oudste zoon dus heb ik de violette vlam daar ook gebruikt. na verloop van tijd heb ik een koepel van licht rond ons huis gezet met een omtrek van 1 km want het jongetje waar ik tegen vocht was een autistisch buurjongetje van een paar blokken verder. vond het dus wel nodig die ook te beschermen. op de een of andere manier voelde het alsof het me letterlijk dood wilde maken, het zat ook om me heen gestrengeld en voelde het rond mijn keel. ik ben blij met hoe het afgelopen is en ik weet ook hoe het binnen is gekomen want had gezegd voor ik ging slapen dat iedereen welkom was bij ons, vergat alleen dat we wel met rust gelaten wilden worden dat er anders wat tegen gedaan ging worden. best een vreemde ervaring ineens weer maar toch ben blij dat het uiteindelijk goed is gegaan:)

Liefs Bloempje die zo een zuiveringshout wierookje aan gaat zetten om alles te zuiveren weer( het zekere voor het onzekere :))
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 9 '12
Hoi bloempje, lees mijn topic maar even 'bericht voor degene die slecht slapen'. ;-)
Ariel
Ariel jan 9 '12
Ook een leerlesje geweest dus wink
Let op wat je zegt tegen ze.
Gelukkig liep het goed af allemaal.
bloempje
bloempje jan 9 '12
ging idd gelukkig goed, maar ook midden in de nacht tijdens mijn slaap bescherm ik kennelijk mijn kinderen. het was in ieder geval geen goede entiteit het was volledig zwart en echt verstikkend! als het licht had gegeven had ik er niet tegen gevochten maar ik moest niet uit angst maar puur uit verdediging. het ontwaken is bij mij al enige tijd bezig, ondanks dat ik weinig slaap krijg ben ik ook niet moe en ik weet dat ik nooit alleen ben vind ik ook niet erg. slapen is in mijn ogen voor mijn lijf alleen, mijn geest gaat dan op dat moment naar elders . en ja normaal wenste ik vroeger ook iedereen welkom ging altijd goed, maar beschermde mijn gezin daarbij ook, en dat vergat ik in de vermoeidheid dus want gisteren avond was ik wel moe( waren in een vakantiehuisje bij mijn ouders geweest die van zichzelf al vermoeiend zijn) iedereen is nog steeds welkom zolang ze niet tot last zijn, maar toch bescherming is wel nodig dat blijkt maar weer. ik ben overigens benieuwd wat de grote zoon ervaren heeft vanacht en vooral ook wat dat buurjongetje ervaren heeft...... maar dat hoor ik nog wel. ik heb iig mijn best gedaan
Liefs bloempje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki