Loading...
nl

laat ik het ook eens hier proberen

Ariel
Ariel jan 7 '12
De foto is niet helemaal scherp ,want mijn dochter (van 6) heeft het gemaakt.
En ik moest zo poseren grin
Het is echter de enige resente foto van mij alleen.
Bij de rest staat allemaal mijn dochter bij op.

Delen:
Emuca
Emuca jan 7 '12
Ik ben niet echt een fotolezer en het is al een tijdje geleden, maar ik ga toch maar even kijken wat er binnenkomt.

Meteen krijg ik het gevoel alsof jij met je tanden op elkaar zit of pas hebt gezeten. Je lijkt te verlangen naar de toekomst waarin een bepaalde situatie voorbij is.. waar de lucht is geklaard.

Jij kan lekker wegdromen ook.. naar tropische oorden... hihi, daar kan je lekker van genieten.

Ik hoor de kleur paars.. maar weet niet zo goed wat ik daar mee moet.. misschien slaat het op indigo?

Meer komt er even niet binnen, maar beter iets dan niets.. haha
amor
amor jan 7 '12
Ik heb een tarot trekking voor je gedaan, maar dan ben je wel de eerste, dus kan totaal fout zijn, zegmaar of je wil dat ik hem plaats of niet. Groetjes, Amor
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 7 '12
Je kent mij wel: ik kom af en toe met vreemde dingen aanzetten... smile
Er is iemand bij je. Als je door de geschiedenis heen gaat, kom je ook in een periode dat vrouwen ook hoge kragen hadden op hun jurken. Deze mevrouw heeft een hele hoge witte kraag, haast net zo hoog als haar hoofd. Ze heeft alleen geen kapsel van die tijd, maar een kort kapsel met een scheiding aan de linkerkant, ze heeft grijs haar en een vriendelijk gezicht verder.

Hou je ogen even in de gaten, de oogdruk met name, dus even op hoofdpijn en vermoeide ogen letten.
Ariel
Ariel jan 7 '12
IkGeefJeEenRoos: ik moest meteen denken aan deze vrouw http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_van_Nassau_%281577-1642%29
Ik heb haar in een vorig leven gekent.
Mijn ogen hmm altijd een probleem.
Ik heb de laatste tijd wel geregeld hoofdpijn ,maar dat komt omdat het gez*k op het werk weer hoogtij viert.
Ik hou het in de gaten wink

amor: is goed die legging.

Emuca:Ik betrap me de laatste tijd enorm erop dat ik dat doe mij kiezen op elkaar.
Dit zodra ik gespannen ben en ja eerst in september mijn ontslagaanvraag die ik gewonnen heb overigens en nu worden andere collega's te grazen genomen.
Dan zegt men dat ik blij moet zijn dat ik de dans nu ontspring ,maar ik weet hoe ze zich voelen en kan echt niet blij voor mijzelf zijn daardoor.
Jaaaa dat wegdromen is een inkopper he hahahahaha wink

Paars is echt mijn kleur.Amethist is mijn steen.Gekregen van aartsengel Michael. En ja indigo ook.
Dus ja klopt.
amor
amor jan 7 '12
Oke. Ik weet niet hoe ik foto's moet posten, dus die doe ik er even niet bij.
Voor het verleden trok ik de De Hogepriesteres.
Je zit in het algemeen in een tijd van groeien, om meer bewust van je zelf te worden en om een beter inzicht te krijgen. Informatie komt op een onbewuste of spirituele manier binnen, via plotseling inzicht, via dromen of via gekke toevalligheden. Er gebeuren dingen met jou en met je directe omgeving die je op iets willen wijzen.
Raad:
Sta open voor onverklaarbare gebeurtenissen binnen of buiten je zelf, vertrouw op je intuïtie en probeer bewust te maken wat zich op een onbewuste manier aan je opdringt. Wees er niet bang voor.
voor het heden de zeven van kelken
Je zit in een situatie waarin je veel van je illusies ontmaskerd hebt. Je bent naar binnen gericht en het is verleidelijk om in één ervan opnieuw te geloven. Je probeert jezelf wijs te maken dat er toch wel wat in zat. Maar je weet eigenlijk wel dat dat niet klopt en dat je op zoek moet naar wat werkelijk voor jou het ware ideaal is. Daarbij ga je van je eigen gevoel uit, waardoor je door je omgeving niet altijd word begrepen. Dit kan kritiek opleveren, die op haar beurt jou weer onzeker maakt en een gevoel geeft van afgewezen te worden. De kaart geeft een soort innerlijke dialoog weer, die met de jaren gemakkelijker wordt. In de jeugd zijn er nog zoveel idealen die later illusies blijken te zijn. Met het ouder worden, maak je jezelf niet zo gemakkelijk meer iets wijs, omdat je een aantal luchtkastelen al hebt gesloopt.
Raad:
Ga in jezelf op zoek naar wat je werkelijk wilt en trek je daarbij niets aan van wat je omgeving ervan vindt. Je hebt al genoeg dingen uitgeprobeerd, laat je niet verleiden tot oude patronen.
voor de toekomst de koningin van kelken.
Je krijgt meer inzicht in jezelf en in anderen. je bent echter voornamelijk naar binnen gericht bezig. Je hebt weinig behoefte aan (oppervlakkige) sociale contacten. Je richt je vooral op jezelf en op degenen die jou dierbaar zijn, voor anderen is er weinig plaats. Het liefst ben je creatief bezig. Je laat je leiden door je intuitie en kunt zo tot verrassende inzichten en wijsheden komen.
Raad:
Onderzoek wie je bent, wat je voelt, maar sla niet door. Maak je niet onbereikbaar voor anderen. Vertrouw op je intuitie en let goed op je dromen. Deze kunnen bijzondere boodschappen voor je inhouden. Experimenteer in deze tijd niet met alcohol of drugs.

Ik hoop dat je er wat aan hebt smile. Ik doe er nog even geen eigen interpretatie bijGroetjes, Amor
bron: kaartlegging.nl
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 7 '12
waha, wat leuk, ik kan het niet voor de volle 100% bevestigen, omdat de foto te slecht is om dat goed te zien voor mij...
Ariel
Ariel jan 7 '12
Amor: ik vindt het geweldig.
Ik doe weleens online een legging en heb het vandaag ook gedaan.
Je trekt exact dezelfde kaarten.
Het universum wil me iets duidelijk maken geloof ik hihi.

Dank je wel.
Ariel
Ariel jan 7 '12
IkGeefJeEenRoos ik kan helaas ook geen duidelijker plaatje vinden.
amor
amor jan 7 '12
dat vind ik leuk om te horen smile. Ik zou zeggen verdiep je erin, het universum heeft plannen voor je laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki