Loading...
nl

Hallo allemaal!

Archolm
Archolm jan 6 '12
Hoi hoi, na tijdje gelurkt te hebben en een fotolezing vind ik het een goed idee om lid te blijven. Ik had misschien hele andere ideeen toen ik hier kwam maar dit forum helpt mij en door een aantal berichten over en weer heb ik de laatste dagen gewoon het gevoel dat er een hoop lasten van mij schouders afvallen. Mischien het verleden.

Wel en dit vind ik erg jammer, heb ik al wel gemerkt dat zelfs op zon verheven en liefdevolle ontmoetingsplek als dit had kunnen zijn, ook hier kwade zielen rond lopen. Jammer.

Mensen kletsen, maar praten heel weinig. Dus het eindelijke eindstation zal altijd je eigen idee van een situatie zijn.

Wel denk ik dat bepaalde termen... engelmens... indigo kind... en misschien nog veel meer wat ik nog zal tegen komen, moeilijk te vatten vind. Ik ben het ook lang niet overal mee eens daar ik vind dat jezelf juist door nee te kunnen zeggen, de op de momenten dat je ja zegt veel mooier en puurder kunnen zijn.
Maar ik denk ook juist iemand als ik, wie best wel had dat die overal al vooraf nee op zei, ook weleens mijn ja kant wil loslaten.

Anyhow, vind fijn om hier te zijn, en respect voor u allen.

Greets, AC
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '12
Welkom AC smile. Altijd goed om je eigen waarheid te volgen en mee te werken. Tenslotte is Merudi een vrij platform voor iedereen (dus ook de kwade). Maar kwaad of goed is alleen maar zichtbaar voor degenen die er zo naar kijken. Ik ben van mening dat Merudi zelf in staat is om zichzelf te blijven vernieuwen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar je bijdragen.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 6 '12
Wat leuk dat je blijft AC. Ik sluit me aan bij NIMS.

Je hebt het over 'kwade zielen', en dat er 'weinig echt gepraat wordt'. Weet je miss kan je daar ook anders in gaan staan. Persoonlijk voel ik me tot bepaalde dingen aangetrokken en andere dingen niet. Volg je eigen weg en laat langs je heen gaan wat jou niet positief beinvloed;-) anders kost het alleen maar energie;-).
Archolm
Archolm jan 6 '12
Dank je wel voor de leuke reactie L'arbe de vie. En ook jij NiMS.

Ik moet ook eens leren niet meteen... WAAAT!!?? in te zijn. Dingen iets meer de tijd geven, iets meer rust uit stralen waarvan ik zelf denk dat ik die heel erg bezit. En inderdaad achter me laten wat energie trekt.

Ik kan mensen niet veranderen, en wat gebeuren moet zal gebeuren. En dat idee, of ik nou wou horen of niet, lucht zo op.

Dus, happy to be here.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 6 '12
Welkom AC

De waarheid zoeken doet iedereen...
Iedereen heeft zijn eigen waarheid naast de waarheid...
Net als dat ieder mens zijn eigen ding heeft
Iedereen is daarin uniek!
En samen vormen we toch 1 uiteindelijk
(zo voel ik dat... )

Het is wel fijn om te discusseren over bepaalde dingen
Juist daardoor kom je dichter bij de waarheid...

nogmaals welkom op merudi...

groetjes moonflowertje smile
Enigma
Enigma jan 6 '12
Hoi AC,

De eerste dag dat ik hier op het forum was reageerde ik op dezelfde manier als jij.

Ik heb ook besloten dat er overal zulke mensen zullen zijn.
En ik doe wat L arbe de vie zei.
Alleen energie besteden aan onderwerpen die mij een goed gevoel geven.

Als een onderwerp mij een naar gevoel geeft probeer ik daar niet op te reageren.
Want communiceren op internet blijft toch moeilijk.
Je kunt iemands gevoel of intonatie niet goed inschatten.


Ik ben het ook eens met Nims dat je altijd je eigen waarheid moet volgen.
Ik zeg altijd ik ben spiritueel maar wil wel integer en mijzelf blijven.

Gelukkig zijn hier heel veel mooie topics en posts.
En over het algemeen ook hele mooie mensen.
Ik ben hier gewoon omdat ik hoop dat we allemaal iets van elkaar kunnen leren zodat er steeds meer licht en liefde komt.

Oh ja, wat ik ook nog wilde zeggen,
Welkom, en leuk dat je blijft.

Groetjes Enigma
Enigma
Enigma jan 6 '12
Iemand zei ooit eens:

"De werkelijkheid is niets anders dan je eigen interpretatie ervan"


Liefs Enigma
Archolm
Archolm jan 6 '12
Even aan de mensen die mij geloof ik denken te kennen... Ik heb op dit moment met heel erg weinig mensen een band.

Ook vind ik het een vorm van verraad hier meerdere engelmens'en tegen te komen die ik irl ken en ik vraag mij dan ook af wie het lot misschien een beetje heeft gepushed in ze bij elkaar te brengen.

Archolm
Archolm jan 6 '12
Voor de rest zou ik het fijn vinden als iedereen hier lekker in incognito blijft. Is wel zo fijn.
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '12


Soms wel...soms niet smile... Van Harte Welkom AnotherChance smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki