Hoi hoi, na tijdje gelurkt te hebben en een fotolezing vind ik het een goed idee om lid te blijven. Ik had misschien hele andere ideeen toen ik hier kwam maar dit forum helpt mij en door een aantal berichten over en weer heb ik de laatste dagen gewoon het gevoel dat er een hoop lasten van mij schouders afvallen. Mischien het verleden.
Wel en dit vind ik erg jammer, heb ik al wel gemerkt dat zelfs op zon verheven en liefdevolle ontmoetingsplek als dit had kunnen zijn, ook hier kwade zielen rond lopen. Jammer.
Mensen kletsen, maar praten heel weinig. Dus het eindelijke eindstation zal altijd je eigen idee van een situatie zijn.
Wel denk ik dat bepaalde termen... engelmens... indigo kind... en misschien nog veel meer wat ik nog zal tegen komen, moeilijk te vatten vind. Ik ben het ook lang niet overal mee eens daar ik vind dat jezelf juist door nee te kunnen zeggen, de op de momenten dat je ja zegt veel mooier en puurder kunnen zijn.
Maar ik denk ook juist iemand als ik, wie best wel had dat die overal al vooraf nee op zei, ook weleens mijn ja kant wil loslaten.
Anyhow, vind fijn om hier te zijn, en respect voor u allen.
Greets, AC