Loading...
nl

Aankondiging Prinses Kaoru Nakamaru Japan

IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 7 '12
Nou, jullie mogen wel naar Aalten komen, hier hebben ze op berekend dat aalten duizenden mensen kan opvangen en dat dit een kustplaats zal gaan worden. (hier zit een groepering die er al jaren mee bezig is)

Ik vraag me alleen af, waarom wordt bijvoorbeeld engeland niet gewaarschuwd, die zal verdrinken....

En heeft ze het nog over een specifieke periode in het jaar? Of kan het bij wijze van iedere dag zijn?

Als het 3 dagen zijn, ach, gewoon een paar liter water extra in huis halen, en wat extra eten. en een campingpitje, voor mijn bakje thee, en dan redden we het wel.
Ariel
Ariel jan 7 '12
Aalten aan zee?
Dan moet het waterpeil hoog stijgen.....
Voor zover ik weet ligt de grens toch iets mee richting westen.
Amersfoort is ook nog veilig dan.
Nou ja zo gaan er altijd verhalen.

Ik zou eigenlijk 3 dagen zonder electra wel relaxed vinden.
Ik zou de warme douche missen ,maar een paar dagen zonder electra.
Als je op de camping zit leef je ook zowat zo en dan 2 tot 3 weken.
Ok wij zitten luxe in de stacaravan ,maar daar komt het warme water ook uit gasflessen.
Alleen de lampen is electra.
Dan heb ik ook niet iedere dag de laptop op schoot en de telefoon is uit.
De laptop is voornamelijk mee om dochterlief af en toe zoet te houden met een DVD.
Dus zolang ik te eten heb en te drinken ga ik me wel redden denk ik.
Kaarsjes aan.
Hebben we nu ook ,want de lamp is kapot en ik heb vergeten een reserve te kopen.
Lekker knus laugh
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 7 '12
maar dan vraag ik me af, als het alleen stroomstoring zou zijn, dat dood eigenlijk niemand, behalve de mensen die er medisch van afhankelijk zijn..

Tevens snap ik de uitspraak van de prinses niet zo goed, dat je wel een ander kan redden maar niet jezelf. Ja ik snap het wel, maar zal niet handig zijn lijkt me.

evenals die 3 dagen in het donker, dat kan je op vele manieren interpreteren.... en overdag is het normaal gesproken licht...

Waarschijnlijk zal het uiteindelijk iets "onschuldigs" zijn, hopelijk... en positief denken is belangrijk, absoluut (doe ik normaal altijd wel) maar hou niet zo van onzekerheden op dit vlak...
Ariel
Ariel jan 7 '12
Ja ik denk dat veel mensen voors[ellingen krijgen op dit moment,maar voorspellingen worden vaak symbolisch verteld.
Dus is het aan jouw interpretatie hoe je de boodschap oppikt.
En dan kan het zijn dat 10 mensen dezelfde boodschap hebben gehad ,maar er hun eigen interpretatie aangaven.
Zo krijg je dus 10 verschillende verhalen.
Ik Zou zeggen luister naar alle verhalen en neem de gedeelten die stroken aan.

Ha je trouwens niet vorig jaar een keer gemaild dat je gelezen had dat er dit jaar 3 maanden de zon zou schijnen dag en nacht?
Dat heeft ook met het getal 3 te maken en met licht en donker.

Ik ben benieuwd wat allemaal uitkomt.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 7 '12
Angst is der grootste vijand van de mens, en zelf hou ik niet erg van de verschillende nare verhalen waarin de wereld gedeeltelijk vergaat en doemdenkers, en al helemaal niet als het mijzelf betreft. Dan ben ik liever onwetend...

Je hoort zoveel verhalen, en je probeert je eigen conclusie te trekken, maar wordt soms ook moeilijk gemaakt door anderen...
bloempje
bloempje jan 7 '12
persoonlijk ben ik niet bang voor 2012. in mijn ogen is de dood gewoon een volgende stap voor je geest het leven is een reis zonder einde en alleen ons lichaam sterft af. maar onze geest is onstoffelijk dus gaat verder. bij 2012 denk ik personlijk aan verandering van bewustzijn bij een ieder en ja die verandering is bij iedereen allang begonnen dus is er niks om bang te zijn. de mensen hebben steeds meer door dat het op de weg zoals we gaan niet verder gaat. angst is de voedingsbodem van het donker en als je met je eigen licht het donkere omarmt dan word het vanzelf ook licht want wij als mensen bezitten het licht in ons en daardoor kunnen we het donkere verlichten. als we dat allemaal doen en positief zijn met elkaar dan is er geen voedingsbodem meer voor angst en donker. het donker hoeft alleen verlicht te worden.
ik zie het positief voor 2012 en zie het als het jaar waarin we gaan ontwaken.
maar goed dat is dus mijn visie. en ja de aarde gaat ook mee in deze transformatie. momenteel protesteerd de aarde tegen al het vernietigende in zichzelf dus krijgen we verplaatsingen over de aarde om de bodem weer te voorzien van gezonde voeding. de aardkorst vernieuwd zich net als onze huid dat doet. de aarde doet het alleen iets grondiger dan wij en voelbaar der voor de mens. de dood is nodig om het leven van volgende generaties mogelijk te maken anders dan komt er geen nieuw leven.
maar zo heeft iedereen zijn eigen kijk er op en we zullen het pas echt weten als we de datums voorbij zijn:)

Liefs Bloempje
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 7 '12
Het vreemde is ook dat ik weet (door de tarot) dat het mijn jaar is waarbij ik in bloei kom.
En ja we zijn al jaren aan het ontwaken en te groeien.
Ik sta er ook positief in, maar hou niet zo van de verhalen die angst oproepen. MAar ja, dat was bij 2000 ook al, dat de wereld zou vergaan....
En er moet ook iets veranderen bij de mensen, want zo gaat het niet, maar de inzicht die wij hier al hebben, hebben bijvoorbeeld de mensen in het middenoosten bij lange na nog niet...
bloempje
bloempje jan 7 '12
ik denk ook dat hun een andere bewustwording hebben, maar ook hun weten het wel, wij interpreteren hun manieren alleen anders dan wij smiledaardoor lopen we kwa levens totaal langs elkaar heen en de meeste mensen hier zijn niet beter dan de mensen daar ook al doen de mensen hier wel alsof ze beter zijn dan de mensen daar.
ik denk dat ook wij als westerlingen moeten ontwaken in het feit dat we niet meer zijn dan hun ook al hebben we in onze ogen alles beter en hebben we met onze technieken alles beter dan hun, maar de techniek staat niet voor niets en bijvoorbeeld de welvaartsziekten die hier vele levens eisen die zie je daar veel minder. denk dus dat ook wij westerlingen meer bewust dienen te worden. ik bekijk eigenlijk alles van een grote afstand en vanuit iedereen zijn eigen invalshoek, zo kun je ineens alles heel anders interpreteren, maar hun denken tegenover ons ook de dingen die wij van hun vinden. zoals mijn moeder eigenlijk altijd zegt..... (hoe negatief het ook moge klinken) "niet iedere verandering is een verbetering" en zo is het ook met het leven wat de een zo vind vind de ander totaal anders in het leven.:) en dat moeten we ook allemaal eens gaan respecteren denk ik want we vinden allemaal dat we het voor mensen in andere landen beter moeten maken door oorlogen te voeren en anderen bepalen wat voor anderen het beste is, maar zelf denken we bijna niet meer en dat moeten we weer gaan doen zelf leven ipv ons laten leven.of ons te bemoeien met een ander zijn leven.
hiermee wil ik eigenlijk zeggen dat we anderen moeten helpen maar dan wel door iemand het zelf te laten oplossen en niet iets voor iemand op te lossen anders leren we er niks van:)
soms zijn we allemaal kuddediertjes die met oogkleppen oplopen en dat is zo zonde:)

Liefs Bloempje
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 8 '12
Ik denk dat beiden wel moeten groeien (wij te materialistisch, hun te vasthoudend aan het geloof bijvoorbeeld) maar ook dat landen ook nog een specifieke taak hebben.
En inderdaad hoeven wij niet in te grijpen, maar ook van een afstandje toekijken en advies geven.
En uiteindelijk iedereen respecteren zoals diegene is, en leven en handelen vanuit liefde...
Beschermengel
Beschermengel jan 8 '12

Hier nog een mooi filmpje van haar
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki