Loading...
nl

voorspellend?

amor
amor jan 5 '12
Ik heb nu al een paar keer dezelfde angstige droom gehad. Hij gaat zo: Mijn vader, nichtje en achterneefje zijn op bezoek. Ik stel mijn achterneefje voor samen naar de speeltuin te gaan en daarna naar de bart smit. Hij wil dit, dus we halen mijn spaarpot leeg, we gaan samen en met mijn nichtje de muntjes tellen en hij mag van de muntjes die erin zitten iets uitzoeken in de bart smit. Ik neem hem mee naar buiten, we nemen de trap naar beneden, maar als we op de eerste verdieping zijn, durf ik de laatste trap niet naar beneden en loop over de galerij met mijn achterneefje aan de hand, naar het volgende portaal en neem daar de laatste trap naar beneden en ga de deur uit. Dan gaat mijn achterneefje op het klimrek spelen en ik kijk toe en lach, maar dan krijg ik een onaangenaam gevoel van links en kijk naar links en zie daar een man staan. Hij lijkt zenuwachtig en ik probeer niet te kijken, want ik wil geen problemen. Hij komt uit het portaal waar ik de laatste trap niet durfde te nemen. Hij kijkt naar ons en ik vertrouw het niet en pak mijn achterneefje aan de hand en ga naar de bart smit lopen. Ondertussen stuur ik met mijn mobiel een mailtje naar iemand die belangrijk voor mij, maar ik weet niet of ik belangrijk ben voor diegene en ik zet daarin: Mocht ik doodgaan, vergeet mij alsjeblieft niet. Dan kom ik na een tijdje lopen bij het winkelcentrum aan en geen idee waar die man vandaan komt, maar plots als ik achterom kijk, loopt hij dezelfde hoek om als waar ik net om ben gelopen. Ik ga snel met mijn achterneefje de bart smit in en breng hem naar achter in de winkel naar de speelgoedautotjes en dan hoor ik geschreeuw en schoten buiten. Ik zeg tegen me achterneefje, ga jij rustig kijken en niet weggaan voordat ik terug ben, zoek maar wat uit dan rekenen we straks af. Ik ga naar buiten en zie die man schieten. Ik bid tot god en het universum en vraag om steun en kracht. Ik ren op die man af en ben helemaal niet bang, echt heet kalm en vastberaden. Ik ren op hem af en wordt 3 keer in mijn buik geschoten, maar ik weet hem uit te schakelen door zelfverdediging's technieken toe te passen. Dan wordt hij ingerekend door andere en strompel ik weg en zak half in elkaar en ga tegen een winkel aanzitten. Ik wil opstaan, want ik had mijn achterneefje belooft terug te komen en ik moet mij aan me woord houden, maar ik kan niet meer. Ik bel mijn vader en vraag om mijn nichtje, ik zeg dat ze moet komen, dat haar zoontje in de bart smit staat en dat ik ben neergeschoten. Ze reageert heel kalm en koel en zegt te komen. Dan komt de ambulance en ze willen me helpen, maar ik blijk de pistool te hebben afgepakt en nog in mijn hand te hebben. Dan zie ik 3 politie agenten pistolen op mij richten en naar me schreeuwen en dan draai ik door en krijg opeens heel veel energie. Ik word boos en richt de pistool richting de hulpverleners en roep dat ik niet geholpen wil worden en dat ze me gewoon moeten laten doodgaan. En dan hoor ik een schot en wordt het donker. Dan zie ik mijzelf in het ziekenhuis liggen en ik blijk in coma te liggen en ik kan niet terug in mijn lichaam, maar ik kan ook niet weg. Ik baal en ik denk waarom? waarom? en dan word ik wakker.

Ik heb het al een paar keer gedroomd en het is zo raar, want mij vader, nichtje en achterneefje zullen nooit bij mij thuis komen, mijn achterneefje gaat met mij om alsof hij me al jaren kent, terwijl hij mij ziet als een vreemde. Ik zou in het echt nooit zon mail sturen, zeker omdat er op dat moment nog niets aan de hand is. En mensen met een vuurwapen bedreigen is ook zoiets geks. Ik vind het een rare droom, heeft iemand een uitleg? Het lijkt voorspellend, maar dat kan het gewoon niet zijn confused. Alvast bedankt smile. Groetjes, Amor
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 11 '12
Ik kan alleen maar zeggen: Je moet het allemaal niet te letterlijk nemen... meer symbolisch

Het gaat om jou in deze droom denk ik...
Jou achterneefje ben jij dus ook, alleen toen je jonger was
Jij brengt jezelf in veiligheid (naar achterin de speelgoedwinkel en lijd hem af van het gebeuren buiten)

De man buiten is iemand uit jou verleden waar je bang voor was...
Dit ben je aan het verwerken, op jou manier...
dat maak ik uit deze droom op...

Ik hoop dat je er iets mee kunt
groetjes moonflowertje
amor
amor jan 12 '12
ahh zoo, ik hoop dat het echt verwerking is :), Dankje voor je reactie. Groetjes, amor
aquarel
aquarel jan 12 '12
heb het verhaal niet echt gelezen, mlaar is ook niet nodig.
een angstige droom is vaak alleen maar een middel van je onderbewustzijn zodat je het zeker niet vergeet.

voor meer informatie om jouw droom beter te begrijpen kan je het best ff surfen naar : www.dromenweb.nl

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki