Loading...
nl

kwade geesten

amor
amor jan 5 '12
Vroeger toen ik nog heel klein was, toen leefde ik in mijn eigen droomwereld met mijn eigen virtuele vriendjes, af en toe werd ik hardhandig betrokken in de echte wereld, maar ik hield niet van de echte wereld, ik hield van dromen. Maar toen gingen we verhuizen. Daar waren helemaal geen virtuele vriendjes, het huis leek wel bezeten. Toen hield ik van beide werelden niet meer tongue. Er zat een zwarte bol onder de trap en mijn broer en ik durfde nooit de trap op, omdat we bang waren er tussen door getrokken te worden. Altijd renden we heel hard naar boven en we lieten de deur zo klappen dat als we halve wegen ware de deur klapte, zodat de geest was afgeleid. Maar dat was een grote mensen geest en die kunnen nu eenmaal kwaad zijn, maar er waren zeker 3 kwade kindergeesten. 1 Meisje die was zwart gekleed met een zwarte kap over haar hoofd, die stond altijd in de deuropening van mijn kamer, ze straalde zwart uit en afstandelijkheid. Ze was bang en koud en er was geen contact mee te krijgen. Ze leek ook verdrietig en ze keer naar de grond. De andere twee kinder geesten waren jongens en ook koud en zwart. Ik snap tot de dag van vandaag niet hoe het kan, want kindergeesten kunnen niet kwaad zijn. Ik heb alle kindervermissingen nagetrokken, om te kijken of ik ze herkende. Er zijn geen kinderen in dat huis overleden, het is ook nog een jong huis. Vroeger dacht ik dat die kindergeesten misschien ik en mijn broers zijn, dat we eigenlijk zijn overleden en overgenomen en dat de echte geesten weer terug willen in het lichaam, maar dat kan eigenlijk ook niet. Ik ben er nog niet over uit of ze aan het huis of aan mijn moeder vastzitten, maar in ieder geval niet aan mij. Toen ik ben verhuist was het echt een bevrijding, ik ken geen huis met zoveel negativiteit als dat huis. Kan iemand verklaren hoe er zoveel negatieve geesten in een huis komen en kan iemand verklaren hoe kindergeesten kwaad worden?
Groetjes, Amorr
Delen:
Emuca
Emuca jan 5 '12
Kwaad is misschien niet het goede woord... Misschien past verdriet of vastzittend beter... Kinderen die pijn hebben gevoeld en hun zielen/geesten kunnen verdriet hebben, net als ieder ander mens, omdat zijn heel oude zielen kunnen zijn met heel veel oud pijn.

Vooral als een kind jong dood gaat kan ik me voorstellen dat het verward raakt en kan gaan dolen. Het zou ook kunnen dat het niet besefte dat het dood was, en eigenlijk over moet gaan naar de andere wereld.

Het huis hoeft ook niet het probleem te zijn, het kan ook de grond zijn.. Voordat dat huis er stond, stond er misschien een ander huis. Wellicht iets wat hen heel dierbaar was.

Kortom, er zijn nogal wat verklaringen te verzinnen...
amor
amor jan 5 '12
Voordat het huis er stond was het een terrein waar kassen op stonden en 1 caravan, maar daar woonde een familie, die ook niets weet van overleden kinderen. Dit huis is gebouwd in 1994. Wat doen 3 jonge dode kinderen in dat huis? Kwaad is misschien niet het goede woord nee :p, maar negatieve energie straalt het wel uit. Groetjes, Amor
Emuca
Emuca jan 5 '12
Wellicht komen die kinderen wel van eeuwen terug.. dat weet je niet precies.. smile

Misschien zijn ze er door de plek, misschien worden ze naar het huis getrokken omdat ze het gevoel hebben dat ze daardoor geholpen kunnen worden... al is het dan wel vreemd dat ze geen contact wilde maken. Misschien was je daarvoor niet de juiste persoon en hadden/hebben ze een ander nodig.

Was het negatieve meer vijandig of vooral bang en afstandig.. als ik koud. Verloren?
amor
amor jan 5 '12
Heel gesloten en veel verdriet, en echt kou, niet vijandig. De geest onder de trap was wel vijandig. Wat je zegt zou zeker kunnen hoor :), maar ik vind het gewoon zo raar, hiervoor en hierna ben ik dat nooit meer tegen gekomen. Het meisje geest en de geest onder de trap zaten ook zo vast, ze verplaatste nooit. De twee jongentjes wel overigens, maar alleen om de bovenverdieping, nooit op de begaande grond.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 5 '12
Het hoeft niet persé een vorig huis te zijn of iets anders waar in gewoond kon worden. Mijn eigen dochter woont sinds een paar maanden in een geheel nieuw appartement, toch kreeg zij daar geen rust door dolende entiteiten. Ik heb hun overgebracht. Wist natuurlijk niet dat het er meerdere waren. Had contact en wilde hem overbrengen maar toen kreeg ik door dat het er veel meer waren, allemaal met elkaar verbonden. Ik heb ze allemaal overgebracht, m'n pendel bleef heen en weer zwiepen en draaien. De grond waar deze appartementen op staan was sinds heugenis weilanden. Toch is er een of ander op gebeurd in een (ver) verleden. Dat kan ook zijn tijdens een oorlog of zoiets. Mensen kunnen op de vlucht geslagen zijn en betrapt zijn. En zo zijn er legio mogelijkheden.
Ook ik zelf woon sinds 10 jaar in een vrij jong huis (gebouwd 1994), ook hier lanbouwgrond én een hele boel activiteiten.
Maar misschien merken wij het beter omdat we gevoelig hiervoor zijn.

Bij jouw beschrijving over de kinderen voel ik inderdaad meer droefheid dan kwaadheid. Het is bekend dat kinderen vaak kinderen opzoeken, misschien uit het oogpunt kind/kind contact.
Emuca heeft het mooi omschreven!
Emuca
Emuca jan 5 '12
Waarschijnlijk zitten ze dan letterlijk vast, waardoor ze niet verder kunnen gaan...
amor
amor jan 5 '12
Hoe komt het dan dat een geest die niet kwaad is, maar wel bedroefd, zo gesloten is? zo afstandelijk?
Emuca
Emuca jan 5 '12
Een mens kan toch ook verdrietig zijn zonder boos of kwaad te zijn? waarom een geest dan niet?

De een zoekt troost bij mensen als degene met gevoelens worstelt, de ander kruipt terug in een hoekje.
amor
amor jan 5 '12
Daar zit wat in, maar dat zijn mensen. dat verdriet en kwaadheid los staat snap ik wel, maarja hoe zeg je dat. Geesten zonder kwade bedoelingen zijn normaal gewoon open. En geesten zonder goede bedoelingen zijn gesloten. Maar blijkbaar zit er nog een grijs vlak tussen, die ik nog even moet ontdekken tongue
Emuca
Emuca jan 5 '12
Tuurlijk hoeft een geest zonder slechte bedoelingen niet open te zijn! Een persoon die gesloten is, is toch ook niet meteen een kwaadwillend persoon? smileJe moet geesten gewoon als personen zien en niet meteen uitgaan van de standaard ideeen die erover bestaan.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '12
Ik ben het met Emuca eens...
Het kunnen ook de coördinaten zijn die op bepaalde plekken van de aarde een soort van poorten creëren...


Het feit dat deze kinderen-entiteiten zo'n donkere sfeer bij zich dragen, zou ook kunnen duiden op de leed die ze geleden hebben in het leven... misschien zitten ze vast dmv iets wat over hun is uitgesproken...
Dan kunnen ze geen contact maken, alleen maar iets uitstralen, waar jullie angstig van worden...
Je zegt dat je geen contact kon maken...
Toch straalde ze "iets" uit wat jou een koud en angstig gevoel gaf...
Door de angst, die de entiteit bij jou opriep, kon je er niet voor open staan...
in principe kun je hier blij om zijn... jou geest zal altijd zichzelf kunnen beschermen voor negatieve entiteiten...
Toch als je besluit, dat je deze entiteiten wil helpen, (wel met een goede band met je gids uiteraard) is er wel een weg te vinden...
Misschien is dit een stukje in het leven wat je moet overwinnen...
In de bibliotheek is best wel een hoop te vinden over dit onderwerp...
Op internet ook:
http://www.paranormalactivities.nl/entiteiten.php


toch geloof ik wel dat alles een doel heeft in het leven, de dingen die je meemaakt, maken je sterker... ze worden groter
Dit hoort allemaal bij het leerproces...
Onderweg naar het doel...
Mijn advies aan jou is; probeer er zoveel mogenlijk over te lezen, leren of praten...
Het kan geen kwaad om de ervaringen met anderen uit te wisselen...
Je voelt zelf wel of het kan, en bij wie wink

groetjes moonflowertje smile
amor
amor jan 5 '12
Dankje, ik ga het lezen, ik had vooral het meisje graag geholpen, je bouwt een band op hoor als je 8 jaar lang wordt aangekeken door een meisje wink. Misschien iets voor de toekomst smileJe hebt helemaal gelijk emuca, misschien moet ik meer op mijn gevoel af gaan ipv wat er op internet staat.:) Groetjes, Amor
Emuca
Emuca jan 5 '12
Je gevoel is er niet voor niets smileis een sterk 'wapen'... hihi

Wellicht kom je het meisje nog eens tegen en krijg je dan de kans om te helpen.
amor
amor jan 5 '12
Ik was trouwens niet bang voor het meisje hoor, alleen voor de geest onder de trap, het meisje is voor mij gewoon een groot raadsel en ik vond haar aanwezigheid niet direct prettig, maar ze is altijd welkom geweest dat wel.
Emuca
Emuca jan 5 '12
Dat zal haar misschien wel al geholpen kunnen hebben... Ze voelde zich misschien minder alleen door jou aanwezigheid.
amor
amor jan 5 '12
Wie Weet smile. Hopelijk komt ze nog eens als ik er klaar voor ben, dan zal ik haar overladen met liefde en helpen smile
Emuca
Emuca jan 5 '12
Dat lijkt me een heel mooi plan smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki