Loading...
nl

Hoe herken ik een slechte ziel?

Monique888
Monique888 jan 6 '12
Dit is niet de juiste plek voor een discussie over het geloof? Waar zijn we mee bezig dan hier? Ik dacht dat dit een paranormale site was.
Emuca
Emuca jan 6 '12
Er mag hier over vanalles gediscussieerd worden, maar Amor bedoeld dat dit topic vooral bedoeld was over slechte zielen, en niet over hoe iemand het geloof interpreteert.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 6 '12

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/115459/Geloven_jullie_in_God.html

Klopt Monique...
Maar dit topic is over het herkennen van een slechte ziel?

groetjes moonflowertje wink
amor
amor jan 6 '12
sorry monique het was niet slecht bedoeld. Bedankt Emuca, is me lieve cavia vivo smile
Monique888
Monique888 jan 6 '12
Aha oke, we zijn van het onderwerp afgedwaald dus.
Hoe herken ik een slechte ziel? Niemand heeft daar een antwoord op dus.
Einde discussie maar.

Groetjes!
Emuca
Emuca jan 6 '12
Waarom einde discussie? Iedereen heeft daar een andere mening over... Zo vind ik dus dat er niet echt slechte zielen bestaan. Omdat een ziel en een mens niet perse hetzelfde zijn.

Je hebt wel kwaadwillende zielen, maar ikzelf ben dan nog van mening dat zij het ook in zich hebben om goed te doen, evenals dat 'goede' zielen het in zich hebben om ook kwaad te kunnen doen.

Zoals de zwarte en witte stip bij yin en yang.
amor
amor jan 6 '12
nouhh ik had wel al eerder in dit topic gezegd hoe je een ziel kan herkennen die slecht voor je is. Dat voel je door kou die je tegemoet komt en een naar gevoel bij iemand. Vaak ongegronde angst of iets dergelijks bij iemand. Als je goed je gevoel gebruikt zal God je langs de juiste route leiden smile.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 6 '12
Ik heb een paar keer in mijn leven iemand aangekeken waarvan ik een enorme schok voelde in mijn maag...
En een soort van déjà vu gevoel, wat niet echt een goed overkwam bij mij...
Ik was destijds te jong om te kunnen beseffen wat dit betekende?
Als er echt slechte zielen zijn, dan zou ik die mensen als voorbeeld nemen... waarom weet ik niet?
ook weet ik niet waarom ik het voelde destijds?

@Amor Je doet me een beetje denken aan laugh
Alice in Wonderland wink
En dat is goed bedoeld hoor smile
Emuca
Emuca jan 6 '12
Ik zie een minder prettige ziel als een donkere wolk smile
Petra
Petra jan 6 '12
Origineel bericht van: Monique888

Maar ik heb in een boek gelezen, ik dacht van Char, anders was het van Rosemary Altea, ik weet het niet meer, dat er toch echt zoiets als slechte zielen bestaan, mensen die gewoon geen geweten hebben.

Ook die zielen dragen bij een bepaalde fase in onze eigen ontwikkeling. Met kennis over die (zielloze) ziel zelf kun je verder niet zo veel denk ik?
Enigma
Enigma jan 7 '12
Ik zie het op dezelfde manier als Amor.

Ik ben verder niet religie gebonden. Ik voel het intuitief ook als iemand niet goed is.

Je kunt keuzes maken.

En je hoeft een Topic ook niet te zien als een discussie maar als een dialoog.

Zodat je kunt filosoferen, leren, toevoegen of weglaten wat bij jou past.

Je bent niet een beter of een slechter mens als je een beetje anders in iets gelooft als je maar integer en rechtvaardig bent.

Enigma
Archolm
Archolm jan 7 '12
Origineel bericht van: Enigma
integer en rechtvaardig


Twee hele mooie woorden om over te discussiëren. En uiteindelijk totaal open voor wie dan ook zijn interpretatie van die twee.

Maar ik geloof niet in slechte zielen. Sommige vibraties voelen soms gewoon niet goed aan, tussen 2 zielen en dan is het beste afstand te nemen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 7 '12
Je zou hiervoor een nieuw topic kunnen maken, AnotherChance?
bij levensvragen of informatie en kennis

groetjes moonflowertje wink
aquarel
aquarel jan 12 '12
het gebruik van coke maakt dat mensen onverschillig worden.
superieur en onverslaanbaar, tenminste dat denken ze toch.
coke mensen zijn gevaarlijke mensen die je niet kunt vertrouwen, ik spreek uit eigen ervaring.

hoe herken je een slechte ziel ?

als hij je manipuleerd voor zijn eigen belang, en zeker als hij je gedachten beinvloed, dan moet je weten, dat je er een zekere afstand van bewaard, want dat loopt het de spuigaten uit en ga je je neerslachtig voelen, depri, en ga je willen helpen, maar je kan coke mensen niet helpen, die zitten te ver weg van de realiteit, als er 1 drugs is die enorm gevaarlijk is voor een mens dan is het zeker coke !, snuift hij het, spuiten, of free basen ?

snuifen is alles wat ik tot nu toe heb gezegd, spuiten is erger, en free basen, maakt een wrak van hem.
aquarel
aquarel jan 12 '12
hij vraagt geld aan jou, niet ?

coke is een dure drugs, voor een grammetje betaal je 50 euro, en zo'n grammetje daar vullen ze niet hun dag mee, zeker niet de verslaafden die hebben meer nodig, en hebben altijd geld problemen.. ze zoeken dan vaak naar oplossingen om hun coke- verslaving te bekostigen, en komen dan uiteindelijk vaak in de criminaliteit terecht... om het snelle geld te verdienen voor hun snelle rush te bekostigen...
het coke gevoel duurt maar zo'n half uurtje tot driekwartier... een grammetje is op op een paar uur... en dan is de dag nog lang niet voorbij... denk daaraan,..

de reden waarom ik deze drugs zo perfect beschrijf is voor de mensen te laten weten hoe gevaarlijk deze drugs is en dat je er beter niet mee experimenteerd omdat de psychische afhankelijk heel groot is en je zéér snel verslaafd bent aan het spul.

het is beter dat ik het op deze manier uitleg zodat mensen die dit meemaken, beter bewapend zijn tegen deze slechte invloeden.
aquarel
aquarel jan 12 '12
logica : zelfs als je denkt dat 1 grammetje om eens te proberen geen kwaad kan, omdat je eens wilt weten hoe het voelt, mmm,... nee het is te gevaarlijk en je krijgt door je eerste ervaring een serieuze afkick, die niet prettig aanvoelt.
aquarel
aquarel jan 12 '12
coke snuifen is gevaarlijker dan herione roken
aquarel
aquarel jan 12 '12
en zoals jullie wellicht weten, is herione spuiten het gevaarlijkste
aquarel
aquarel jan 12 '12
heroine, mmm, schrijf vaak met spelling fouten, maar dat weten jullie al, ach als dat mijn fout is, so be it
Emuca
Emuca jan 12 '12
Beste aquearel, probeer voortaan je bericht te bewerken als je dingen toe wil voegen. Dat leest wat prettiger voor iedereen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki