Loading...
nl

Loopschoenen - Dorst

wolfke
wolfke jan 5 '12

Er is een droom die ik als kind had die ik nooit zal vergeten. Ik droomde dat ik dorst had en opstond, naar de keuken ging en een glas water dronk om mijn dorst te lessen maar mijn dorst werd niet gelest, ik kreeg geen water in mijn mond, uiteraard omdat ik in mijn bed lag en niet echt dronk maar het was een frustrerende droom zo'n dorst hebben en er niets aan kunnen doen tijdens mijn slaap.

http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Dorst

Als je droomt dat je dorst hebt, symboliseert dit een oningevulde behoefte. Je zou op zoek kunnen zijn naar inspiratie, motivaties of een zetje in de rug. En ja, ik hoorde eigenlijk alleen maar wat ik slecht deed, nooit eens iets positiefs dus als het ware iemand die u begrijpt of steunt als het ware, of een duw geeft als het nodig is.



Gisteren droomde ik dat in mijn huidige vuile, modderige loopschoenen afdeed voor een wedstrijd begon, wat verder liep op kousen en toen doorhad dat ik ze vergeten was. Binnen de minuut waren mijn schoenen blijkbaar verdwenen, gestolen toen ik terug ging. Enkele omstaanders namen me mee en toonden me wel andere schoenen maar niets wat op mijn schoenen leek. Ik kon niet meelopen dus.

http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Schoenen

Wanneer je dus droomt dat je je schoenen verloren hebt, suggereert dit dat je op zoek bent naar wie je werkelijk bent. En ja ik weet niet welke richting ik uit wil of kan gaan of wie ik eigenlijk ben, wat werkelijk bij me past.

Iemand nog andere interpretaties of bemerkingen? Bedankt.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 9 '12

Schoenen
Dromen dat jouw schoenen vuil en beschadigd zijn geeft aan dat je mensen tegen je in het harnas zal jagen door kritiek te leveren.
Als ze in je droom gepoetst worden kun je vooruitgang en tevredenheid verwachten.
Nieuwe schoenen voorspellen veranderingen die gunstig voor je zullen uitpakken.
Als de schoenen te krap zijn zul je het slachtoffer worden van grapjassen van hetzelfde geslacht.
Een losse veter voorspelt verlies, ruzie en een slechte gezondheid.
Het in een droom verliezen van schoenen is een voorteken van een scheiding.
Dromen dat jouw schoenen zijn gestolen terwijl je sliep geeft aan dat je tijdelijk enige tegenslag mag verwachten.
Als een jonge vrouw droomt dat haar schoenen bewonderd worden terwijl ze die draagt wordt zij gewaarschuwd voor mensen
aan wie ze wordt voorgesteld die doen alsof ze elkaar al jaren kennen.

--------------------------

Dorst
Dromen dat je dorst hebt, geeft aan dat je meer nastreeft dan je aankunt,
maar als je je dorst weet te lessen met lekkere drankjes zul je je doel bereiken.
Het zien van anderen die dorst hebben en veel drinken geeft aan dat welgestelde mensen jou behulpzaam zullen zijn.

Bron: http://analyseerjedromen.page.tl/Uitleg.htm

Ik hoop dat je er iets mee kan?
groetjes moonflowertje wink
wolfke
wolfke jan 10 '12
Ja, 't ziet er niet zo goed uit ;), bedankt hoor, ik kende die link nog niet smile.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki