Loading...
nl

Godinnen Orakelkaart legging door Sbabe

Troplinake
Troplinake jan 8 '12
Origineel bericht van: Sbabe
Trophinake ik heb voor jou ook Godinnenkaarten gelegd.
En deze heb ik voor jouw getrokken.
Heden Godin Oonagh (Rustig aan) Het is niet nodig je te haasten of dingen te forceren. Alles gebeurd op de juiste tijd. Ben jij een druk type!!!. Maak wat meer tijd voor je relaties of projecten die belangrijk voor je zijn. Maar doe het met volledige toewijding. Maak je geen zorgen over je doel of je bestemming. Doe rustig aan!!!!

Heden Godin Ishtal (Grenzen) Houd je genoeg van jezelf om nee te zeggen als anderen jouw tijd en energie opeisen. Je geeft teveel van je jezelf dus word wat assertiever. Doe geen dingen uit schuldgevoel of verplichting. Dus durf eens Nee te zeggen.

Toekomst Godin Groene Tara (Begin te delegreren) Vraag anderen om
je te helpen in plaats van te proberen zelf te doen Dus wees geen supervrouw. Laat anderen jouw helpen en laat schuldgevoelens los.

Ik hoop ook voor jou dat het duidelijk is!!!!

Liefs Sbabe




Thx Sbaba

zeer juist als je het mij vraagt ookal moet ik dan toegeven dat ik wel eens wat meer op mijn rem moet staan :-)

Dat van Heden Godin Oonagh : er zijn dingen opkomst en ben bang dat die niet zullen komen op de afgesproken tijd, en omdat het om financiele dingen gaat ben ik nog al gauw aan het denken 'ooh nee wat als het niet op tijd komt' dus inderdaad ik zal gewoon moeten wachten en zien wanneer het komt smile

Dat van Godin Ishtal : ik heb idd moeite om nee te zeggen maar vooral 2tegen 1 persoon hier in huis om geen domme discussie's te starten zeg ik meestal ja smileen ik weet binnen in me zeg ik dan 'stomme ik, ik moest gewoon nou nee zeggen of mijn ding gedaan hebben' smile

Godin Tara : ik ben als persoon iemand die graag aan 'niet beperkte personen' bewijst wat ik zonder hulp kan omdat ze vaak denken dat ik maar heel weinig kan smilemaar soms is dat dan ook ten koste van mezelf doordat ik dan bvb erna wat meer pijn heb dan normaal smileDus ook weer juist ik moet soms minder koppig zijn en zeggen oke ik zal de hulp vragen het te doen :-).

rond projecten of belangrijke dingen voor mij ben ik nog volop aan het zoeken, ik zou meer rond deze spirituele dingen doen maar ik weet niet goed hoe het te leren enzo smile

Heel erg bedankt Sbabe

Groetjes
Troplinake / Mieke
Sbabe
Sbabe jan 9 '12
Hoi Trolinka

Fijn om te lezen dat je herkenning in terug ziet. Hoop dat je er wat aan hebt.

En ik herken het van jou ook in mij. Ikzelf wil ook wat meer in het spirituele kant gaan maar net zoals jij weet ik het ook niet hoe ik het moet leren. Kaarten leggen is best moeilijk en vooral het juist te intepreteren.

Groetjes Sbabe
Duifje
Duifje jan 10 '12
Origineel bericht van: Sbabe
Duifje Voor jou heb ik deze 3 Kaarten gelegd

Verleden Godin Moeder Maria (Verwacht en Wonder) Heb vertrouwen dat je gebeden word gehoord en beantwoord. Houd hoop en geef het niet op voor jezelf nog voor anderen. Maak je een ander sterk, versterk je ook jezelf en de rest van de wereld. Laat je zorgelijke gedachten los. Blijf positief denken. Blijf bidden en houd je bezig met spirituele genezing.

Heden Godin Dana (Hogepriesteres) Je hebt Goddelijke kennis waarmee je anderen kunt helpen door jou spiritueel onderricht. Leid workshops. Schrijf een boek of artikel. Zoek iets om les te gaan geven.

Toekomst Godin Ostara (vruchtbaarheid) Het is nu de juiste tijd voor je om een nieuw project op te zetten, een nieuw idee te lanceren en een nieuwe voorwaarden te scheppen. Deze kaart geeft ook een evt Zwangerschap aan of een positieve ontwikkeling rond zwanger worden, voogdijschap of adoptie. Maar deze kaart kan ook staan voor een nieuwe plan of onderneming die tot succes kunnen leiden. Het is nu de juiste moment om deze veranderingen aan te brengen.

Ik hoop dat het wat voor je is.

Liefs Sbabe


Lieve Sbabe,
Dank je wel voor de legging. En zeker weten dat ik hier wat mee kan. Dit is echt een antwoord op mijn onderbewuste vragen. Dank je!

Liefs Duif
Sbabe
Sbabe jan 11 '12
Graag gedaan Duifje.

Liefs Sbabe
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki