Loading...
nl

zwarte schimmen

mause
mause jul 18 '06
zal iemand mij kunnen vertellen wat het inhoud.

het is al weer een tijdje terug, maar het houdt me nog altijd bezig. hier komt het verhaal. zo rond de dood van pim fortuijn, lig ik alleen in bed. mijn vriend heeft nachtdienst. op een gegeven moment wordt ik wakker omdat ik het gevoel heb dat er iets in mijn kamer komt. ik ga rechtop in mijn bed zitten en er komen 3 zwarte schimmen (mensfiguren) mijn kamer binnen. de deur staat open en ze komen vanaf de overloop. ik heb het gevoel dat ze me wat aanwillen doen en wordt ontzettend bang. snel deoe ik het licht aan, maar het gaat niet weg. ik krijg het ontzettend benauwd ( net hyperventilatie) en krijg een knallende hoofdpijn en wordt misselijk. Ik ben hier zo bang van geworden dat ik midden in de nacht, mijn spullen heb gepakt en in de auto ben gesprongen om naar mijn ouders te rijden. ik weet niet wat het heeft betekent. moet er wel bij vertellen, misschien dat het belangrijk is.... dat mijn oma rond die tijd erg ziek was ( kanker) een paar maand later is ze ook overleden.

Wie zou mij kunnen vertellen wat het was en wat ik er mee moet.

alvast bedankt.
Delen:
LPChip
LPChip jul 18 '06
Je hebt verschillende soorten schimmen.

Een zwarte schim is een geest die de overgang nog niet gemaakt heeft. Ze voeden zich met negatieve energie. Vaak komen ze naar mensen toe om hulp te zoeken bij de overgang.

Een Witte schim is een geest die de overgang wel gemaakt heeft. Ze zijn er vaak om je te helpen, of berichten door te geven.

Vergeet niet: je kan altijd hardop vragen of ze weg willen gaan. Meestal luisteren ze wel.
mause
mause jul 18 '06
ik heb inderdaad later toen ze weer eens langskwamen. gezzegt dat ze me met rust moesten laten. heb er nu weinig last meer van, gelukkig. al vind ik het nog wel eng om alleen in een huis te slapen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '06
Ik kan me voorstellen dat zoiets erg angstig is. Toch is het zo dat je eigen wil het meest krachtigste is, dat er bestaat. Je zal dus ook nooit iets doen zonder dat je het wilt. Helaas is deze wil bij de één wat minder krachtig dan bij de ander, maar dan nog sta jij volgens mij sterk genoeg in je schoenen. Wees dus vooral niet bang, maar zie in dat het precies andersom is. Zij zouden bang voor jou moeten zijn :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki