Loading...
nl

Mijn meisje

hellentjuhh
hellentjuhh dec 7 '06
Wat ik eigenlij bedoel te zeggen is ,dat je ook een beetje moet genieten de hoop niet laten varen ,er zijn nog zoveel dingen om voor te leven ,en dat zeg ik naar 3 sireuse zelfmoordpogingen ...Het valt allemaal ook niet mee ,maar ik heb de laaste maanden een hoop geleert ....
En ook van die tijd dat het gebeurde ...nu heb ik daar iets van geleert ..
Want zou ik straks ooit een dochter of zoon krijgen en die raakt zo jong zwanger zal ik nooit maar dan nooit er op blijven hameren zoals bij mij is gedaan zeggen dat ze het weg moeten laten halen ..
Want wat mensen ook zeggen of denken het blijft je hele leven beheersen ....En van je fouten kan je een hoop leren ...

liefs hellen ....meis kop op en doorgaan ook al is het zoow moeilijk ...
Charlie
Charlie dec 7 '06
Laat me gaan, wie is het die mij hier tegenhoud? Wie probeert mij te laten zien dat het mijn tijd niet is?? waarom is het mijn tijd nog niet?? Lieve schatjes, kom mamma nu maar halen.
hellentjuhh
hellentjuhh dec 7 '06
Carolyn ....ik vind het nu wel een beetje eng worden hoor ...
Probeer hulp te gaan zoeken want jij kan niet zo verder ...
Ik snap je verdriet ,en je woede maar dit is echt geen oplossing ...

hellen
LPChip
LPChip dec 7 '06
 Quote:
Origineel van carolyn:
Laat me gaan, wie is het die mij hier tegenhoud?
Jijzelf Carolyn, Jij houdt jezelf hier.

 Quote:
Origineel van carolyn:

Wie probeert mij te laten zien dat het mijn tijd niet is??
Wij, want als jij wel besluit om door te zetten met datgeen wat je absoluut niet mag doen, dan heb jij 19 jaar van je leven weggegooit, en zal jij opnieuw door deze hel moeten gaan! En dat weet jijzelf ook.

 Quote:
Origineel van carolyn:

waarom is het mijn tijd nog niet?? Lieve schatjes, kom mamma nu maar halen.
Omdat je de levensles nog niet geleerd hebt.
Charlie
Charlie dec 7 '06
Wat is de levensles??
hellentjuhh
hellentjuhh dec 7 '06
Die zouden wij jou niet kunnen vertellen alleen moet jij dr zelf achterkomen ..
Het leven is ook moeilijk ,maar jij heb fouten gemaakt die je niet terug kunt draaien ...die heb ik die hebben andere ,maar naar een tijdje als jij je wat beter voelt ga je echt wel zeggen dat jij sterker hieruit komt ...

Ze zeggen meestal alles heeft een reden waarvan je ook leert ...Ik heb dit nooit gelooft ,maar nu beetje bij beetje leer ik wel van die dingen ..
Waarom die dingen gebeuren ????tsja ik wou dat ik je daar een antwoord op kon geven want dan wist ik zelf ook meer ...

Meis probeer van je af te praten ..zoek hulp en praat met je mannetje ..want 2 kindje zijn nu engeltjes en die hebben het goed met jullie voor ...
En zou je aan je engeltjes kunnen vragen ,waarom je niet bij ze kan zijn ,dan zouden ze zeggen dat het mama dr tijd nog niet is ....

hellen
hellentjuhh
hellentjuhh dec 7 '06
Oow ja wat ik je ook nog als een tip mee wil geven ..
Ik heb pas met mijn zus gepraat over hoe ik me voelde over het verlies van mijn kindje ..
Ze zei hellen maak een leuk plekje zet er iets neer waar jij je goed bij voelt om je kindje te gedenken ..
Ik heb een hand gekocht met een klein babytje erin ..Die staat nu in de vitrine met een lief beertje erbij ,en geloof me het helpt echt ...

Mijn zus is met 36 weken zwangerschap haar kindje verloren ,en die wist wat het was hoe het dr uit zag en hij heeft een eigen plekje gekregen op de begraafplaats ..Ik heb nooit mijn kindje kunne zien ,weet niet hoe het dr uit ziet ,weet niet wat het was ..

Maar als ik dan zou denken hoe het eruit zou zien kan ik me een voorstelling maken ..
Bij mijn kleine neefje ga ik vaak effe opbezoek ,en dan denk ik maar speel jij maar met mijn kleine kindje en word gelukkig daarboven ,en waneer de tijd gekomen is zijn we allemaal weer bij elkaar ....

hellen
Charlie
Charlie dec 7 '06
Thnx. dit beurd mij al weer een beetje op. ben beetje sprakeloos. :oThnx.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki