Loading...
nl

"The lights in the harbor, Don't shine for me."

admin
admin jan 2 '12
Verwijderd op verzoek.
Delen:
Morgana
Morgana jan 2 '12
het spijt me als ik misschien grof overkom maar ik vraag me af waarom je dit hier plaatst. Als je om hulp zou vragen zou ik respect voor je hebben,maar dit vind ik geen kreet om hulp. Ikzelf ben iemand verloren door zelfmoord en hij heeft niks van te voren vermeld of iets tegen iemand gezegt. Dus doe iets met je zelfmedelijden.
admin
admin jan 3 '12
En wat is dan waar ik volgens jou hulp bij heb dan? Maar zeg dat dan ook eens echt want hier kan ik niks mee. Kijk en als ik er nou echt niks mee kan, wat had dat nut dan hierop te reageren?

edit: Okay hier is een goede vraag, hoe weet je of je ooit van een engelmens hebt gehouden maar het destijds niet begreep?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 3 '12
Dat is een vraag die jou bezig houd...
Terwijl je dit misschien niet zou moeten doen?!
Het antwoord op jou vraag, komt vanzelf...
Als je het vanuit verschillende kanten hebt bekeken...
Het is een stukje inzicht, met je volledige bewustzijn...
Dat ineens alles in elkaar lijkt te passen!

van je berichtje helemaal bovenaan, kreeg ik een beetje de kriebels eerlijk gezegt shocked
Het lijkt wel of je jezelf enorm in de weg loopt...

De term engelmens zegt mij eigenlijk niet zo veel eerlijk gezegt...
Ik weet wat ik weet, ook weet ik dat ik het toegefluisterd krijg...
Maar waar het nu precies vandaan komt, kan ik alleen maaar naar raden, zegmaar...
Vaak (heel vaak) klopt het precies wat ik weet...
Alleen toch moet ik het stukje doormaken, om er uiteindelijk wijzer van te kunnen worden...
Met open ogen loop ik in de problemen, die me al ingefluisterd werden...
Achteraf snap ik het pas, meestal door de bevestiging; oke nu zit ik in de problemen!
Als ik dat besef, is de oplossing ook vaak binnen handbereik, gelukkig...
Op de een of andere manier weet en voel ik dat het mijn gids is, die dit me toefluisterd wink

groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki