Loading...
nl

kind gehoord

Morgana
Morgana jan 2 '12
Ik ben helderwetend en voel dingen aan,maar heb eergisteren en gisteren voor de eerste keer ook echt iemand gehoord. Mijn zoon ziet en hoort dingen regelmatig maar bij mij is het nog nooit echt voorgekomen totdat ik eergisteren avond naar muziek zat te luisteren en ik plots een kind hoorde huilen in de keuken. Ben gaan kijken omdat ik dacht dat er misschien buiten iets gebeurd was ,maar er was niets. Dus ging ik ervan uit dat het tussen mijn oren zat. Gisteren was mijn kleine zoon boven aan het spelen met zijn vriendje toen ik opeens BOE hoorde roepen en een kinderstem riep heel luid mijn naam en zei HELP.
Ik de gang op en gilde naar mijn zoontje dat hij moest ophouden met zijn vriendje bang te maken waarop ze allebei zeiden.. he?? we zeiden helemaal niets. Vandaag komt mijn grote zoon thuis en ik vertel hem wat ik hoorde. Hij vertelde me dat hij al wist sinds dat we hier zijn komen wonen dat er een kind in huis was. Hoop dus dat mijn zoon kan achterhalen waar die schreeuw om hulp voor was en dat we samen er iets aan kunnen doen. Vind het wel heel bijzonder dat op deze manier mijn zoon eraan herinnerd word dat zijn "anders" zijn niet zo "anders" is.
Delen:
Emuca
Emuca jan 3 '12
Ik hoop dat jullie het kindje samen kunnen helpen om rust te vinden. Mooi dat jij nu ook horen kan, zo kan je je zoon helpen. Misschien wel mooi om samen te doen?
wolfke
wolfke jan 3 '12
Samen er iets aan kunnen doen, zal jullie dichter bij elkaar brengen. Het is inderdaad bijzonder en komt ongetwijfeld goed. Succes samen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki