Loading...
nl

Wie wil mij de kaarten eens leggen "niet verplicht

Troplinake
Troplinake jan 2 '12
Hallo

Is er iemand die zin heeft om voor mij eens de kaarten te leggen? De soort kaarten maakt helemaal niet uit en wanneer of hoelang maakt ook niet uit. Ik ben gewoon benieuwd wat de kaarten nog kunnen vertellen :-)

Alvast bedankt
Troplinake
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '12
Hey Troplinake....
Ik heb voor jou een 3 legging gedaan ( Tarot)
Met daarbij de vraag; wat hebben de kaarten te vertellen voor Troplinake? (Mieke)

-De eerste kaart staat daarbij voor jou verleden
-De tweede kaart staat voor het heden
-De derde kaart staat voor de toekomst

Voor het verleden trok ik voor jou - De Maan


De Maan kan staan voor een droom/ verlangen naar zelfstandigheid.
Vaak wordt de maan op deze kaart afgebeeld met 2 gezichten, welke kunnen
staan voor intuïtie en teleurstelling...
Voor jou gevoel was jou verlangen een ongrijpbaar iets...
Vaak werden jou belofdes gedaan, die eigenlijk niet konden worden gerealiseerd...
Door deze illusies, die jou werden voorgeschoteld,
ben je onzeker geworden en je voelde je machteloos
Daardoor kreeg een een beetje een depressief gevoel...

(Steekwoorden: Onderbewuste, Magie, misleiding, Valse hoop, Illusies, Schommeling, Creativiteit
Mysterie, tegenspoed van een geliefd persoon, doorstane stromen, droomwereld)

Voor het Heden trok ik voor jou - De Zon


De Zon brengt goed nieuws!
Je staat op het punt om een persoonlijk doel te bereiken,
Deze kaart is 1 van de positiefste kaart in het spel...
Het suggereert dat je nu de energie en enthousiastme hebt, om je ambities
te verwezelijken! Je bent vol goede moed, en straalt een positieve energie uit...
Je bent er helemaal klaar voor om dit doel te gaan verwezelijken!

(steekwoorden : Onschuld, Zuiverheid, Kinderlijk vertrouwen, Moed, Kracht, Vreugde, Harmonie,
succes op elk terrein, en tegen alle verwachting in, voltooide studie, gezondheid, energie, comfort,
zelfkennis, en dankbaarheid)


Voor de toekomst trok ik voor jou - De Gehangene



Voor de De gehangene hoef je niet bang te zijn...
Het wordt vaak als een negatieve kaart gezien, maar in principe is het een soort
aankondiging voor een moeilijke levensles die jou hele leven zal veranderen...
Jou hele leven komt op zijn kop te staan...
Toch zou dit niet komen, als je het niet aan zou kunnen.
De gehangene geeft aan dat je in tweestrijd verkeert en niet in staat bent om dit te veranderen...
Aan de ene kant, kan je niet wachten en aan de andere kant ben je een klein beetje angstig...
Je word angstig bij het idee, dat je er straks alleen voor komt te staan...
Er zal (niet letterlijk) van je worden gevraagd om bepaalde dingen op te offeren, of in te leveren.
Het zijn niet zomaar dingen, maar dingen waar jij heel erg aan gehecht bent... (misschien jou moeder)
Je zal haar misschien niet meer zo vaak zien? De gedachten hieraan maken je angstig!
Toch zal je deze beproeving moeten doorstaan, en het bewust beleven...
Het gaat hierbij om de inzicht in het feit dat je een stukje zal missen, en aan de andere kant
wordt dit weer opgevuld met iets van grotere waarde... ( op spiritueel gebied)
Uiteindelijk als je er vrede in gevonden hebt, kun je merken dat je een spirituele transformatie hebt ondergaan.
En niet alleen jij, maar ook jou omgeving zal merken dat je er wijzer van geworden bent wink
Deze geeft je de zelfstandigheid, volwassenheid en verantwoordelijkheid

(steekwoorden: bereidwillige opoffering, nieuwe wending, innerlijke rust, spirituele beslissing die rust geeft,
op vergeving die wijsheid te gevolg heeft, op een nieuw begin, op occulte gaven en innerlijke kracht.

Ik hoop dat je er iets mee kunt wink
groetjes moonflowertje
Troplinake
Troplinake jan 5 '12
Wauw Moonflowertje

Erg bedankt voor de legging smileen ze kloppen echt wel m'n verleden was vaak vooral een strijd tegen dingen die ik niet/nooit kon winnen (schooldirecteur waardoor ik nu geen diploma heb, bepaalde wetten in belgie die mij het tot m'n 21jaar financieel moeilijk maakte, artsen die me weigeren te helpen etc etc etc

Heden is ook inderdaad een zon nu voor mij, ik ben net kunnen verhuizen naar een aangepaste appartementje waar ik ook 24/24 hulp kan oproepen wanneer ik hulp nodig heb bvb voor toilet, of om me wat eten helpen klaar te maken of m'n jas aan doen omdat ik naar buiten ga. Maar voor de rest is de hulp er enkel wanneer je ze oproept waardoor je echt een zelfstandig wonen gevoel hebt smile

De toekomst tja daar kan ik niet zo veel over bevestigen al maar ik denk wel al een vermoeden te hebben wat het ermee wilt bedoelen winkm'n moeder denkt er over 2j en half te gaan studeren voor verpleging omdat ze dit door mijn verzorging vroeger enkele keren heeft moeten stoppen. Misschien dus het huishouden enzo dat ik op me zal nemen via hulp van andere en dus dat ik m'n moeder wat minder zal kunnen zien/spreken. Misschien is het nog wat anders op spiritueel vlak dat ik nu wil ontwikkelen en me misschien ook gaat lukken geen idee maar dat kom ik wel te weten wink

Als ik het doorgemaakt heb van deze kaarten dan laat ik het je hier weten wink

Bedankt voor de legging wink
Groetjes
Mieke / Troplinake
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '12
Jij ook bedankt!
voor je feedback smile
groetjes moonflowertje

ps. de toekomst zal je gewoon moeten doorstaan, je hoeft hier niet bang voor te zijn...
De dingen die komen die horen nu eenmaal op je pad!
Als je ze voor je uit gaat schuiven verdwijnen ze niet...
Ze wordt alleen maar groter wink
groetjes
Troplinake
Troplinake jan 6 '12
Moonflowertje

dat is ook helemaal waar winkik ben al heel m'n leven een vechtertje en dat zal ik blijven mwahahaha *small evil laugh* smiletongue
Artsen zeiden m'n oma na m'n geboorte "ze haalt haar eerste verjaardag niet" pffff nu zijn ze al 21 jaar ernaast hihihi wink
Wil er alleen maar mee bedoelen dat ik niets uit de weg ga en bvb de rechten die ik hoor te hebben daar vecht ik voor tot ik er letterlijk bij neer val, nu ook weer, sinds 19u heb ik een mailtje ontvangen waar het openbaar vervoer van de bussen in belgie mij melden dat er in mijn gemeente geen enkele toegankelijke haltes zijn. -_- ironisch genoeg zo'n 5j geleden zijn hier 2haltes vernieuwd en toegankelijk gemaakt...

Ik ben met zo veel plezier aan een antwoord mail begonnen met zelfs Google streetview foto's bij om tegendeel te tonen.

Zo'n activiteiten want zo noem ik dit vind ik gewoon weg super om te doen omdat ik wil dat ze mijn leven herrineren als ik hier niet meer ben smile

Een medium zei aan m'n moeder als ik kog peuter was, Mieke heeft gekozen om in een lichaam als deze terug te komen en heeft als doel zoveel mogelijk mensen in haar leven te bereiken want dit is haar laatste leven als mens hier...

Wel dit neem ik sinds mijn bijna doodservaring op mijn 13de heel letterlijk tongueze zullen mij herrineren later als een irritante kleine uk die het je zuur maakte als je ze iets niet geeft waar ze recht op had smilewinkwink

Ik ga elke tegenslag aan en ik sla meestal dubbel en dik terug...
Dit wilt niet zeggen dat ik nooit wat triest ben om wat ik niet kan of heb. Maar dat is meestal alleen als het me even niet meezit ivm mijn pijnen maar dit toon ik meestal niet... (wel een negatief kantje aan mij)

Ach ja life goes on..

Vele groetjes
Mieke
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 6 '12
Je doet het goed Troplinake wink

Je laat je niet voor 1 gat vangen of hoe zeg je dat?
Je bent inderdaad een vechter!
Een negatief kantje hoort bij de vechter toch?
Dit komt ook goed als je de rust gevonden heb...
Dan zal je wel moeten ( aan de bel trekken als het nodig is)
Ik heb in ieder geval respect voor jou, en het gladiator-karakter wat je met je mee draagt!
Hoe is het eigenlijk met jou hond (hoeheetieookalweer)?
Want die verhuist ook mee toch?
groetjes
Troplinake
Troplinake jan 7 '12
Met Rufus gaat het nu beetje bij beetje eindelijk beter.

In april 2011 is hij voor het eerst geopereerd aan zijn kruisband die toen verwijderd werd aangezien deze gedeeltelijk gescheurd was.
Helaas bleef hij manken en omdat ik hem liever pijnloos zag ben ik opnieuw naar zijn dierenarts gegaan in de hoop de oorzaak te vinden.
Eerst was het volgens de arts 'dit dan weer dat dan weer zus of zo' maar dus rond Juli kwamen we er achter dat zijn Meniscus gescheurd kon
zijn, maar zijn dierenarts zei al meteen 'hier doe ik niets meer aan het verwijderen van de meniscus is niet goed en dus geef ik hem enkel
nog pijn medicatie en kan hij wel niet meer werken als hulphond voor je!'...

Dat hij misschien niet meer kon werken maakte mij niet uit dat is dan maar zo, maar dat hij pijn zou blijven hebben en medicatie zou nemen
met gevolg dat hij bvb nier of lever problemen zou krijgen nee dat nam ik niet aan...

We hebben dit veel besproken met de organisatie die Rufus had opgeleid tot deze pracht hulphond en hun samenwerkende dierenarts.
Zij waren van mening dat Rufus nog perfect zou kunnen functioneren zonder meniscus en dat dit toch een poging waard was sowieso al
om hem weer pijn vrij te krijgen...

Zo gezegt zo gedaan , we hadden in augustus een afspraak in het dierenziekenhuis in merelbeke waar ze hem zouden onderzoeken en foto's
zouden nemen van zijn knie... Na de foto's kwam de prof terug met de vraag 'mogen we rufus meteen opereren want zijn meniscus is op
2 plaatsen gescheurd en daar kan het manken dus van komen...' ik was niet voorzien op dit bedrag al te kunnen betalen maar Hachiko
(Rufus zijn organisatie) wilde dit wel financieren.

Rufus is dus die dag geopereerd en de volgende dag mocht ik hem al ophalen. Ze hebben al het materiaal van mijn dierenarts moeten verwijderen omdat dit ontstekingen veroorzaakte in zijn poot door het geklungel...
Rufus is nu op het einde van zijn revalidatie hij gaan om de week hydrotherapie volgen dus lekker zwemmen om zijn spieren in de verzwakte poot terug on belast te versterken en dit gaat super...

Sinds de 2de operatie zie ik weer twinkels in zijn ogen en kwispelt hij aanzienlijk meer ook spontaan zelf zonder reden. Zijn werk doet hij nou ook al weer veel enthousiaster en dat doet me plezier. :-)

Dit is dus ook een hele opdracht en belevenis voor ons geweest maar we zijn sterker er uit gekomen smile
Moonflowertje als je dit wilt volgen ik hou een blog van Rufus bij na elke activiteit die hij doet.
als je naar http://hulphondrufus.wordpress.com/ gaat dan kom je normaal gezien op zijn blog terecht.
Deze blog ben ik begonnen vlak voor zijn eerste operatie om de mensen die gedoneerd hebben voor zijn operatie (omdat ik het geld zelf niet had) te blijven informeren hoe Rufus het stelde en ook een beetje voor onze vrienden enzo om alles van dichtbij te kunnen volgen.


Vele Groetjes
Mieke
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 7 '12
aw Pfff wat heftig allemaal zeg!
Ik voel echt veel liefde uit dat beestje komen
(moet er bijna van huilen, zegmaar )
Ik ben blij dat je de juiste weg gevonden hebt voor hem...
Zo helpen jullie elkaar, toch

ik heb jou blog opgeslagen bij mijn favorieten en ga strakjes eventjes lezen... Wat een verhaal shocked

groetjes moonflowertje wink
Troplinake
Troplinake jan 8 '12
Zou je op foto kunnen zien hoe hij zich voelt of kan je andere dingen zien? Kort na zijn eerste operatie denk ik dat ik een foto stuurde hier maar vraag me af hoe hij zich nu voelt na alle ellendige dingen smile
spiri
spiri feb 11 '12
Moest er iemand mijn kaartjes eens willen leggen...
Ben benieuwd.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki