Ik lees hier allerlei zaken waar ik ook wat vragen over heb. Kan er iemand mij vertellen wanneer je naar de medaillon moet kijken en wanneer naar de kaarten zelf? Ben ook nog maar beginnertje en alle tips zijn welkom. Ik heb nog veel moeite met linken leggen tussen de kaarten. Hoe kan je dit best leren/oefenen? Iedereen heeft andere verklaringen voor de kaarten. Dit maakt het zo moeilijk om de juiste betekennis te kennen van de kaarten.
Spiri , ik ben nog niet zo lang er mee bezig maar ik zal ook enkele tips proberen geven die ik vooral heb gebruikt

1. pak pen en papier en ga kaart na kaart na wat je ziet en wat jij aan die kaart linkt , bvb kindje met springtouw leek voor mij iets onschuldig , speels , en aangenaam dus , blij etc probeer zo bij elke kaart je eigen gevoel op te schrijven , dit hielp bij mij ook.
2. Niet altijd af gaan naar het medalion , soms is die dus negatief maar bvb net bij het kindje is die zwart , ik probeerde afhankelijk van de vorige kaart te kijken of het wel daadwerkelijk negatief aanzien kan worden
3. het boek van Sonja Vervoort heeft me goed op weg geholpen in het begin hier even een linkje
http://www.sonja-vervoort.be/boek.html
veel succes en als je nog vragen hebt stuur maar los
Groetjes
Troplinake / Mieke