Loading...
nl

Een vreemd vraagje :)

Troplinake
Troplinake jan 1 '12
Hallo allemaal

Eerst en vooral HAPPY NEW YEAR ALLEMAAL!!!! :-)

het is een tijdje geleden dat ik op de site ben geweest maar dat had alleen maar positieve redenen :-) de wensen die ik had en graag in vervulling zag gaan in mijn nabije toekomst zijn zo goed als vervuld dus vandaar kom ik nu in een positieve tijd. smile

Ik had even een vreemde vraag, in september is een van mijn goede vrienden overlede, haar prentje staat naast me hier op mijn bureau maar het vreemde is dat ik die regelmatig moet rechtzetten. Aangezien ik in spirituele dingen geloof heb ik dus het idee dat dit misschien een teken kan zijn maar zelf ben ik nog niet echt goed in deze spirituele dingen dus kan ik de verklaring zelf niet vinden. Misschien weet iemand van jullie hier meer raad mee smile

Je kan me altijd meer info vragen in PB smile

Heel veel groetjes
Troplinake aka Mieke
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 1 '12
Hey Troplinake smile

Allereerst ben ik blij dat het goed gaat met jou!
En jij ook de beste wensen voor 2012!

En dan jouw vraag...
Het zou inderdaad heel goed kunnen dat die vriendin af en toe zijn foto iets verschuift, om te laten weten dat ze weet dat je aan haar denkt!?
Als je sterk aan iemand die is overgegaan denkt, dan komt diegene soms ff kijken wat er aan de hand is...
Waarschijnlijk heb je wel eens bij jezelf gedacht: Waar zou ze nu zijn? Zou ze mij nu ook kunnen zien?
Kijk en om de 1 of andere reden kan/mag je het nog niet zien vanuit je bewustzijn... het enige wat jou vriendin kan doen, is de foto verzetten?!
Stel dat ze nu ineens als een geest voor je zou staan, zou je toch schrikken?
Zodoende doet ze het misschien op deze manier...
Misschien wil ze je wel wat zeggen?
Het is misschien gewoon ff dat je jou aandacht wil, ik weet het anders ook niet?
groetjes moonflowertje
Troplinake
Troplinake jan 2 '12
Thx voor het snelle berichtje en ook bedankt voor de wensen smile
Het is wel zo dat ik regelmatig aan haar denk en meestal ook als ik met een vraag zit over m'n hulphond Rufus. Zij was als het waren een hulpmiddel voor diegenen die raad of tips zochten voor dingen rond onze hulphonden winkmisschien is zij dus de me op de een of andere manier toch aandacht wilt trekken smileach ik vind het helemaal niet erg winkal moet ik het 10 keer rechtzetten per dag. wink

Misschien nog een vreemde vraag wat als de kat dit kaartje neer legd? Ik heb mijn kat Luna het 2keer zien doen. Ze komt op m'n bureau loopt er rustig naar toe legt het plat en daarna draaid ze haar om en gaat ze m'n kamer uit. Toen dacht ik zelf dat zal m'n vriendin wel gevraagd hebben omdat ik het terug recht gezet had winksmileof heeft dit weer een andere betekenis?

Ik heb het idee dat het niet altijd mijn kat is en dus vond ik het wel vreemd wink

Thx alvast Moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 2 '12
sowieso, zien katten veel meer als mensen...
Alleen hebben katten niet zo veel met foto's dacht ik?
Misschien wel met "iets" wat de foto telkens verschuift?

Staat de foto in een lijstje (stevig)
anders zou je de foto ergens anders kunnen neerzetten waar de kat niet bij kan... en dan kijken of het nog steeds gebeurd?

wink
Troplinake
Troplinake jan 2 '12
Het is haar doodsprentje dat zo gewoon op m'n bureau staat... Ik vond het gewoon zo appart dat ze binnenkomt en hup op tafel loopt ernaar en legt het prentje neer en verlaat de kamer terug. Net alsof iemand dat gewoon vroeg en nadat ze het deed gewoon terug haar ding kon doen in de woonkamer smileik zal het morgen eens verplaatsen en kijken of het weer gebeurd winkik ben al benieuwd maar ik wil het natuurlijk ook niet beïnvloeden smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 2 '12
Nee dat snap ik wel...
Ik zou eens dat prentje in je handen houden als je kat ook
in de buurt is, kijken wat ie doet...
soms is het een bepaalde energie die er aan zit...
zo was ik vorige week foto's aan het kijken van mijn overleden katertje (ook in september)
Minky komt binnen en gaat met zijn 7kg bovenop het boek liggen!
Moet er wel bij zeggen dat hij dat ook doet als ik de krant aan het lezen ben, hoor!
Het is volgens mij gewoon de aandacht die die dan wil opeisen:)

groetjes moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '12
Katten staan voor eigen liefde, dus misschien is het een boodschap voor je, dat je aan jezelf mag denken en je mag voelen, wat die goede vriend je nu voor raad zou geven op dat moment. Waarschijnlijk vallen dan wel wat dingen op zijn plek.
Troplinake
Troplinake jan 2 '12
Thx allemaal winkik ga de tips zeker uit proberen winken ben stiekem wel al benieuwd naar de reacties wink

Nu dat ik alleen woon ben ik van plan wat meer met deze dingen bezig te zijn zijn er tips voor mij als beginneling dan wel winkzelf ben ik al redelijk vaak met lenormand kaarten bezig geweest moet ik dat misschien als leidraad nemen?
Ik ben zeer nieuwschierig in nieuwe dingen leren en maakt ook niet uit welke winkben benieuwd wat jullie zeggen hiervan wink

Misschien vind ik dan duidelijkere boodschappen van mensen rond mij die er niet meer zijn. smile

Groetjes
Troplinake
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '12
Als je werkt met kaarten, gebruik dan de kaarten die je liggen. Als je al vaak met bepaalde kaarten werkt, ga dan verder met die kaarten en probeer meer diepgang in je leggingen te krijgen. Dit kun je doen door veelvuldig te oefenen.

Merudi is een plek waar je dit goed kunt doen. Begin een topic in het kaartleggingen forum, en zeg dat je wilt leggen voor anderen. Je krijgt veel ervaring en over het algemeen meteen feedback van de vrager. Zo wordt je steeds meer vertrouwd met je kaarten smile.
Troplinake
Troplinake jan 2 '12
Thx nims ga ik zo meteen al doen wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki