Loading...
nl

Na 24 November

Witte_lelie
Witte_lelie jan 1 '12
Hoi allemaal, hier een korte weergave van mijn ervaringen de laatste weken.

Het begon met een meditatie op 24 Nov 2011....

Tijdens de meditatie kostte het me veel moeite om in mijn centrum te komen. Pas na een bescherming met een kristallen hart om me heen kon ik alles een beetje loslaten en mijn bovenkamer leeg laten stromen. Er kwam een kerkuiltje op het kristallen hart zitten.
De visualisaties die ik wilde gebruiken om meer helderheid in een situatie te krijgen wilden niet lukken. Er kwamen wel beelden die sensaties gaven, maar ze hadden niets met mijn visualisatie intentie te maken.
Na verloop van tijd kreeg ik steeds meer pijn in mijn zonnevlecht. De pijn werd écht heftig en óntplofte in een bewegingsaanval. Ik lag te schokken, niet normaal! Tijdens het bewegen hoorde ik verschillende malen 'zonnezegel'.

Ondanks dat de bewegingsaanval zo heftig was, voelde ik me daarna helemaal schoon. Het was alsof ik gedoucht had.

Na die tijd ervaar ik veel dingen tijdens mijn meditatie of gewoon zo.
Ik hoor het woord Elohim met enige regelmaat. Daarnaast voel, ruik en ervaar ik veel om me heen. Ik loop wel vaker 'in een wolk van ik-houd-van-jou'. Ook tijdens meditatie voel ik vaker liefde stromen. Woorden schieten hier gewoon tekort..Ik kan dan tot tranen toe geroerd zijn. Het is een heel erg mooi gevoel.

Daarnaast zijn er in meditaties beelden die ik zie die ik maar moeilijk los kan laten. Bij sommige beelden hoort tekst.. bij andere gevoelens. Deze beelden zijn niet allemaal even leuk.. om het zo maar eens te zeggen.

Dit alles maakt veel los... Sinds 24 November heb ik af en aan bewegings aanvallen (Onbewust bewogen.. zo noem ik het maar) Gelukkig zijn de bewegingsaanvallen niet zo heftig als de aanval bij de meditatie..

Op de merudi site las ik een ademhalingsoefening die me nu al twee dagen 'rust' heeft gegeven in de zin van geen bewegingsaanvallen meer. (De ademhalingsoefening via het hartchakra)

Zijn er mensen die hier iets van herkennen???
Delen:
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 1 '12
Helaas niet...
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 2 '12
Het enige wat ik er over kan vertellen is...
In het begin dat je bewuster begint te worden,
moet het allemaal nog ff op zijn plaats komen als het ware...
Iedereen ervaart dit op een eigen manier...

Belangrijk is, als je begint met mediteren, dat je zorgt dat je goed ge-aard bent! Wortelchakra- stevig met beide benen op de grond staan in het dagelijkse leven...

Hieronder heb ik een link neergezet over: hoe je je kunt aarde
( mediteren)
http://www.dewegvanhethart.com/meditaties/aarden.html

groetjes moonflowertje smile
Witte_lelie
Witte_lelie jan 2 '12
Dank je Moonflowertje,
Je hebt helemaal gelijk!!!!
Aarden is belangrijk.

Meestal aard ik op 'mijn' manier... Ik laat mijn energie dalen. Eerst komt het in een soort reservoir, daar laat ik dan wortels uit groeien. Daarna laat ik mijn energie verder zakken. In het midden van de aarde is een witte kern, daar verbind ik me mee. Als dat gebeurt dan kom ik vanzelf (daar hoef ik me dus niet bewust iets voor te stellen, het gebeurt gewoon) in een soort grot waar alles uit kristallen energie bestaat. Van daaruit leg ik weer een lijntje naar boven door mijzelf heen naar boven.

De meeste meditaties begin ik op deze manier. Helaas duurt het soms wel een tijdje voordat ik geaard ben...

Ik zal je links eens te bekijken.. wie weet wat ik ervan kan integreren....
Dank je voor het delen van de links. grin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki