Loading...
nl

inzicht in de tijd

Ariel
Ariel dec 31 '11
Ik kreeg een beeld te zien dat ging als volgt:

Ik was gekleed in een wit kleed.
Ik zag een weg bezaaid met mensen en wezens.
De wezens waren trolachtig en ze zaten op de grond bij mijn voeten en probeerden me te laten struikelen bij iedere stap die ik deed.
De mensen die ik zag waren allemaal lelijk door slechtheid.
Ik probeerde een weg te vinden die ik kon nemen ,maar de mensen zeiden dat ik hun weg moest volgen.
De weg leek mij verkeerd omdat er geen goed mens te zien was.
In de verte verscheen ineens een beeld van een mens die ik niet kon onderscheiden door de ondergaande zo erachter.
Wel zag ik dat het beeld 2 sikkels in zijn handen had die door de zon oplichten alsof ze regenbogen waren.
Ik werd geboeid door dit beeld ,maar twijfelde.
Steeds weer verschenen andere slechte mensen die zeiden dat het beeld heel mooi was en goed.
Ik bleef staan om niet te struikelen door de trollen en omdat ik twijfelde of de weg wel goed was.
Mijn blik werd naar rechts getrokken en daar zag ik de zon aan de hemel staan en ervoor stond een engel.
Deze engel was heel mooi en straalde veel liefde uit.
Ik herkende de engel als de engel die me vaker bezoekt.
Aartsengel Gabriel.
Ik liep naar de engel toen en viel bijna omdat de trollen me wilden laten struikelen.
Ik pakte de hand van Gabriel en liep met hem mee naar een trap die naar de hemel leidde.
Mijn aandacht werd nog 1x richting het beeld bij de ondergaande zon getrokken en ook Gabriel bleef staan.
Ik herkende het beeld ineens als de Boeddha.
Gabriel zei: mooi hè? zo die Boeddha met die sikkels als regenbogen,maar dit is wat mensen van Boeddha gemaakt hebben. Hoe Boeddha nu voor de mensen is zo wilde Boeddha helemaal niet gezien worden.”
En terwijl hij praatte verscheen er op een wolk een baby met licht omhult.
Gabriel praat verder:” zie je de baby? …kindje Jezus. De mensen vereren hem ook op een manier die Jezus niet bedoeld had. Net als Boeddha. Ze wilden allebei dat we elkaar zouden liefhebben ,maar de mensen bedachten er regels bij en maken er oorlog om. Ze hebben het allebei anders bedoeld dan dat de mensen nu zeggen. Boeddha en Jezus wilden allebei hetzelfde…..dat we van elkaar gaan houden en stoppen met de oorlogen en ruzies”
Ik keek weer naar het pad bezaaid met trollen en slechte mensen.
Gabriel zegt:” wat je ziet is wat de mensen gedaan hebben door de eeuwen heen. De trollen zijn de meest slechte mensen op deze aarde. We gaan een nieuwe tijd te gemoet. De wereld is aan het veranderen.”
En ineens komen er allemaal soldaten langs die me allemaal vriendelijk aan kijken en lopen verder.
Gabriel vervolgt:” oorlogen zullen gaan stoppen, de mensen zullen van elkaar gaan houden. Dit kan alleen als de mensen gaan luisteren naar wat de engelen hun zeggen en niet wat de mens hun verteld. Kerken zijn het spoor ook kwijt. Alleen door te luisteren naar ons komt er weer vrede.Wij weten wat God wil. Het is al aan het veranderen en het komt allemaal weer goed.”
We lopen de trap op en we komen in de hemel aan.
Gabriel laat mijn hand los de soldaten staan voor me.
Gabriel stapt op zij en loopt een stuk verder en wacht daar.
De soldaten doen hun helm af en buigen voor me.
Ze zeggen:” we zijn zo blij dat u eindelijk weer terug bent.”
Ik kijk ze wat verbaasd aan en loop achter Gabriel aan.
Dan kom ik bij een troon en zie God.
Hij begroet me en omhelst me.
Hij is blij Zijn dochter weer te zien zegt Hij.
Ik ben blij Hem weer te zien.
Daarna loop ik verder naar de plek waar ik vaker kom.
Daar waar mijn familie is die de aarde al verlaten hebben.
Ik begroet ze en blijf even bij hen voor ik weer terug ga naar de aarde.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '12
Lees ik hier goed dat de verbinding met God weer is hersteld? Mooi stukje inzicht!
Ariel
Ariel jan 5 '12
Oh ik kom mijn hele leven geregeld in de hemel en spreek dan geregeld met God.
Het was meer dat ik al een paar weken niet was geweest vanwege druk zijn met aardse.dingen.
Toch weet ik dat dit inderdaad heel uniek is.
Dit komt ook doordat door de eeuwen geleerd is dat als je als mens God ziet je dood zal neer vallen.
Omdat hij zo groots en heilig is.
Mensen zijn het dus afgeleerd om God echt te ontmoeten.
Hij wil heel graag dat we hem opzoeken.
Dat we inderdaad het contact herstellen.
Het is er nu een hele goede tijd voor wink
Eruan
Eruan jan 5 '12
Mooie ervaring zeg!
Maar hoe zou je het contact kunnen herstellen eigenlijk? Door in Hem te geloven, te bidden? Of gewoon door te zijn en zoveel mogelijk liefde te verspreiden?

Het klinkt als een fijn vooruitzicht, vrede.
Ariel
Ariel jan 5 '12
Ik ga dan in meditatie en "reis" naar de hemel.
Met de intentie hem te willen spreken of gewoon op bezoek te gaan.
Eigenlijk is het voor mij zo gewoon dat ik het moeilijk kan omschrijven hoe.
Misschien dat iemand anders ideeen heeft hoe je het kan leren.
Maar dat liefde verspreiden kan geen kwaad wink
HeiligHart
HeiligHart jan 5 '12
Hej Kalilka,

super mooi en gedetailleerd hoe je het opschrijft!
Dankje voor het beeld dat het met zich mee bracht wink..
"toevallig" heb ik er laatst nog twee boeken over gelezen die ook beelden met zich meedroegen.
En mij ook meer duidelijkheid er in gaven, want ik bezoek in mijn slaap de andere sferen, maar krijg dat niet vaak naar mijn bewustzijn.

Mm wellicht meer meditatie momenten in waaktoestand toepassen smile..
Ben er nog niet zo gedreven in.
Wat wel mooi was, was dat ik na het lezen super dankbaar en lichtelijk geomotioneerd was en daarbij een regenboogstraal vanuit de lucht naar de aarde zag.
Deze was niet zichtbaar voor iedereen, want ik moest echt mijn zicht aanpassen. Dankje voor de extra "bevestiging"!

Liefs
Emuca
Emuca jan 5 '12
Het doet me een beetje denken aan het soort reizen dat ik en een paar andere hier op het forum ook maken. Heel mooi is dat. Fijn ook dat het voor jou heel normaal is en het je zo veel goed doet.
Ariel
Ariel jan 5 '12
Ik had het ook eerst op achter de regenboog gezet wink,maar niemand reageerde daar dus op heeft NiMs het op verzoek hier neer gezet.
Ik wilde het graag met jullie delen.
Emuca
Emuca jan 5 '12
Ik heb daar ook al een tijdje niet gekeken.. blushoeps.. hihi...Maar wellicht trekt jou mooie reis nu wel meer mensen voor achter de regenboog smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki