Loading...
nl

Merudi in 2012

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 31 '11
Nu we aan de vooravond van een nieuw jaar staan, een jaar waarin we ons allen gaan voorbereiden op de nieuwe straal, wil ik ook Merudi in een nieuw jasje gaan steken. Ik heb nog geen idee welke vorm het precies gaat krijgen, maar ik wil wat meer nadruk gaan leggen op het "site" gedeelte en het forum gedeelte mag wat meer geïntegreerd worden en wat meer naar de achterkant verdwijnen. De informatie over de aankomende tijd mag wat meer nadrukkelijk naar voren komen want mijn gevoel is dat hier steeds meer behoefte aan komt. Daarom ben ik benieuwd naar jullie mening en hoe jullie idee is hoe Merudi in 2012 zijn vorm mag gaan hebben. Dus spui je ideeën hier en dan kan ik het allemaal tot een geheel vormen. In ieder geval zullen de volgende onderdelen zeker erop komen:
- Fotolezingen
- Spirituele agenda
- Het laatste nieuws
- De kosmische stralen
- Voorstel topic
- Kinderen van Nu
Delen:
Morgana
Morgana dec 31 '11
en de orakels en kaarten niet te vergeten wink
Eruan
Eruan dec 31 '11
Ik vind heel veel Informatie en Kennis topics ook misschien wel leuk zijn om er bij te houden. Vind er namelijk vaak veel interessante topics tussen staan. smile
Emuca
Emuca jan 2 '12
Ik vind het jammer als het forum meer op de achtergrond zou verdwijnen, want in ieder geval is voor mij het forum wat merudi merudi maakt.. Ik kijk zelden op de hoofdsite omdat daar de afgelopen tijd niks nieuws op gekomen is en ik daar ook niks nieuws op verwachtte... Zoiets kan je veranderen door eens in de zo veel tijd een nieuw stuk op de site te zetten.. Desnoods als een soort blog idee (blogs zijn hip).
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos jan 2 '12
Laat er een nieuwe hoofdpagina ontstaan, waarbij men uit de onderdelen kan kiezen, om zo daar naar toe te gaan, maar laat het forum niet teveel naar de achtergrond verdwijnen, de kans is dan groot dat die doodbloedt, dat wil je ook niet.
HeiligHart
HeiligHart jan 2 '12
Oee ik ben benieuwd naar je nieuwe creatie smile

weet niet of het in het concept past, maar zelf vind het erg belangrijk om informatie te weten over voeding,cosmetica,suplementen etc.
Aangezien veel voeding en producten vol zitten met "troep" die de spritualiteit kunnen belemmeren.

Even een brainstorm lijstje wink
Kooktips?
Aanvullende producten?
Kruiden/planten werking?
(antroposofisch/ayurvedisch achtig)
Materialen uit de oudheid?

Mocht er nog iets te binnen schieten, dan drop ik die wink

liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '12
Origineel bericht van: Emuca
Ik vind het jammer als het forum meer op de achtergrond zou verdwijnen, want in ieder geval is voor mij het forum wat merudi merudi maakt.. Ik kijk zelden op de hoofdsite omdat daar de afgelopen tijd niks nieuws op gekomen is en ik daar ook niks nieuws op verwachtte... Zoiets kan je veranderen door eens in de zo veel tijd een nieuw stuk op de site te zetten.. Desnoods als een soort blog idee (blogs zijn hip).

Wat ik voor ogen heb is wat meer versmelting tussen het forum en de hoofdsite zodat het eigenlijk voor iedereen mogelijk wordt om ook bij te dragen aan de hoofdsite. Ik vind er nu veel te veel scheiding tussen zitten wat er voor zorgt dat Merudi op dit moment inderdaad alleen maar om het forum draait. Dat vind ik nog steeds belangrijk hoor, dus dat blijft er zeker in. En ook alle topics blijven bestaan. Alleen de manier waarop het nu gebruikt wordt, mag anders. Hoe weet ik nog niet, maar daar ben ik nu met jullie over aan het brainstormen smile.
amor
amor jan 2 '12
Het lijkt mij wel leuk als er een hoofdpagina komt, waar je de nieuwe artikelen en de nieuwe forum topics ziet en dat er linken op staan naar verschillende artikelen en het forum ofzo. Maar ik zou het wel jammer vinden als het forum minder word, want ik vind alles erop interessant, maar misschien kan je wel sommige topics meer uitlichten. Dat wat kim maria schrijft ben ik ook benieuwd naar, ik zou het leuk vinden als daar informatie over komt smile. Ik ben benieuwd naar de nieuwe creatie. Groetjes, amor
Emuca
Emuca jan 2 '12
Wat je zou kunnen doen is bepaalde berichten op de hoofdsite koppelen naar topics of onderdelen van het forum.. Dus dat je bij het artikel meteen de mogelijkheid hebt naar het forum te gaan om over dat onderwerp te discussiëren. Om het opener te krijgen zou je bijvoorbeeld een aantal mensen kunnen laten schrijven aan merudi, of mensen de mogelijkheid bieden een artikel te schrijven over een onderwerp waar diegene veel van weet en die ook op het hoofdsite te laten verschijnen... met link naar een topic.
Grunie
Grunie jan 2 '12
Gelukkig nieuwjaar!
In de lijn van wat hiervoor staat:denk eens aan een soort van 'startpagina' waar je alle hoofdonderwerpen rubriceert en waar je op kan klikken. Dan kom je op een subpagina met zoveel mogelijk topics (forumpost en jouw eigen inbreng) geschreven over dat onderwerp. Niet per sé op datum maar misschien op hoe vaak het is gelezen..... ik ben soms op zoek in het forum naar iets waarvan ik weet dat het er is maar moet soms heel lang zoeken omdat de titel niet goed aangeeft waar het over gaat... Is misschien wel erg veel uitzoekwerk voor je ????
Succes!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '12
Ja een startpagina is ook iets wat ik voor me zie. Meer doorverwijzigingen om de mensen door de site te "Leiden".
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '12
http://deparanormaalsite.nl/home/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=29

Als je een beetje rondkijkt op internet, zijn er best een hoop sites te vinden over paranormale zaken...
De site hierboven vind ik ontzettend mooi en professioneel over komen!
alleen jammer dat ik mezelf nergens in kan schrijven om op het forum te komen!
inspiratie kun je vaak vinden in andermans ideeën, zolang je er een eigen draai aan weet te geven is het goed...
En ook tijdens mijn zoektocht op internet, kom je van alles tegen waar reclames worden gemaakt die je doorverwijzen naar iets waarvoor je dan moet betalen...
Dit vind ik zwaar onder de maat!
Maar zoals de site hierboven alle onderdelen op een rijtje heb staan.... vind ik het heel overzichtelijk en mooi tegelijkertijd...
Misschien zou er een chat-forum gemaakt kunnen worden, voor mensen die direct hulp nodig hebben...
Aan de andere kant denk ik dat je daarmee het overzicht kwijt raakt, maar het is maar een idee wink
misschien is het wat om de leden te kunnen laten kiezen voor een eigen achtergrond...
Ik houd van een donkere achtergrond...

groetjes moonflowertje wink
Emuca
Emuca jan 5 '12
Ik vind die site juist veel minder fijn opgebouwd.. zo smal en nogal fantasy gericht qua vormgeving.. maar dat ben ik smile

Een donkere achtergrond is wel beter voor het milieu, maar minder goed leesbaar.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '12
smileIk houd wel van fantasievolle en mysterieuse sferen wink
Emuca
Emuca jan 5 '12
Ja ik ook wel, maar het wordt al snel een beetje een clichebeeld.. hihi.. zo eentje dat het er zo dik bovenop ligt.. Ik vind een rustige vormgeving fijner, zodat je er zelf een wereld bij kan vormen.
wolfke
wolfke jan 5 '12
Ik moet toegeven dat het in het begin hier wat zoeken was, het forum en de webinhoud, maar dankzij de zoekfunctie kom ik vaak op een interessante pagina terecht, dit geheel per toeval en dat is ook wel leuk. Een hoofdpagina met goede opsplitsing zou het geheel wel overzichtelijker maken. Ik hou ook wel van een mysterieuze donkere achtergrond tussen sterren en planeten wink. Misschien is astrologie nog iets dat kan toegevoegd worden als onderwerp.
Ariel
Ariel jan 5 '12
@Moonflowertje Ik vind die site wel heel interessant ,maar enorm kleine letters.
Dat is niet uitnodigend om te lezen vindt ik.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '12
Origineel bericht van: Emuca
Ja ik ook wel, maar het wordt al snel een beetje een clichebeeld.. hihi.. zo eentje dat het er zo dik bovenop ligt.. Ik vind een rustige vormgeving fijner, zodat je er zelf een wereld bij kan vormen.

Ja daar houdt ik ook van. Ik wil Merudi zeker rustig houden en niet te donker. Wel wil ik meer gaan werken met thema's en kleurstellingen. Dit in combinatie met de aardse stralen dat ik nu aan het uitwerken ben. Maar het is nog niet concreet genoeg om er een invulling aan te geven smile.
Emuca
Emuca jan 5 '12
Misschien is het interessant de mogelijkheid in te bouwen dat mensen zelf de kleurstellingen kunnen aanpassen naar believen?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 5 '12
daar ben ik wel voor wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki