Loading...
nl

droom over aangevallen worden

Lovlywoman
Lovlywoman dec 29 '11
Hey,

Ik droomde zondagnacht (25/12/2011) dat ik in gangen liep.
Eerst liep ik mee met (naar mijn gevoel) vrienden maar int echt ken ik ze niet. En dan sla ik ineens af in een zijgang en de rest loopt door niet wetende dat ik ben af geslaan. het strafste is dat ik het wel besefte dat ik het deed maar niet kon tegenhouden om die kant op te gaan. Ik weet nog dat ik wist dat daar gevaar loerde maar iets hield mij tegen, precies dat ik mijn lichaam niet kon sturen alleen m'n gedachten. En als ik dan wordt aangevallen voel ik mijzelf opspannen van angst waarna ik mij vanzelf herinner dat ik mij moet ontspannen om de pijn te minderen. Eenmaal de aanvaller weg is ( dier of persoon weet ik niet meer) word ik gevonden door m'n vrienden en wordt ik naar de ziekenwagen gebracht te zwak om veel te zeggen( in m'n droom althans). het enige wat ik tegen de ambulancier kon zegge moet iets geweest zijn van een ongeluk en ik moet dan luidop gezegd hebben ook want m'n vriend zei dak iets aan't brabbelen was van een ongeluk.Vlak voor die aanval had ik ook wel het gevoel dat ik al eens die droom gehad heb. Weet er iemand wat die droom kan betekenen? Deze droom verontrust mij behoorlijk

Met vriendelijke groeten

Lovlywoman
Delen:
Serenity
Serenity dec 29 '11
Ik weet de betekenis niet ervan maar dat kan je opzoeken wel kom het bij mij over dat je in een andere wereld was .

Hoe denk jij daar zelf over Lovlywomen.
Lovlywoman
Lovlywoman dec 29 '11
ik zou het niet weten wat ik ervan moet denken, maar het zou goed kunnen.
Morgana
Morgana dec 29 '11
Volgens mij ben jij iemand als er mensen zeggen het is wit dan zeg jij het is zwart. Dit is hetzelfde als in je droom.. de gang is je levensgang, mensen die je kent of niet,gaan 1 dezelfde weg,maar jij bent iemand die van het pad afwijkt. Ook al weet je dat het niet altijd de juiste weg is en het je angst maakt neem je toch die weg. dan kom je in een sutuatie dat je er niet meer uit komt en zijn er de mensen die het "rechte" pad bewandelen weer en die trekken je eruit.Als je droomt dat je iemand aanvalt, suggereert dit dat je slechte humeur en temperament ertoe kunnen leiden dat je iemand kwaad doet. Je laat opgekropte frustratie en boosheid los. Je hebt het gevoel dat je onrecht is aaangedaan. Dergelijke gevoelens zijn makkelijker in een droom te uiten dan in het echte leven.
Lovlywoman
Lovlywoman dec 29 '11
aja oké, maar ik val niet aan hé in die droom, ik wordt aangevallen maar ik weet niet door wat. ER zit inderdaad wel iets in wat je in het begint zegt van die zijgang. Meestal als m'n ouders mij iets afraden ( gaat meestal om dingen die maar tijdelijke schade aanrichten) dan wil ik het niet direct geloven soms en dan volg ik toch m'n gedacht en dan moet ik vanzelf ondervinden dat ik toch beter naar hen geluisterd had. Maar zou het ook met feit kunnen te maken hebben dat ik een heel ander pad dan m'n vrienden begin te volgen en dat ik door hun ongeloof en onbegrip mij aangevallen voel. Dat komt nu pas in mij op. Zou het dat kunnen betekenen.
Morgana
Morgana dec 30 '11
Ja, dat is wat ik bedoel, je begint je te onderscheiden van de rest. En ik bedoelde ook dat iemand je deed aanvallen;) formuleerde het niet zo goed, sorry.
Lovlywoman
Lovlywoman dec 30 '11
a is niks hoor winkbedankt om mijn droom te helpen begrijpen.
groetjes lovlywoman
Morgana
Morgana dec 30 '11
Hoop dat je er iets aan hebt

xx Morgana

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki