Hey,
Ik droomde zondagnacht (25/12/2011) dat ik in gangen liep.
Eerst liep ik mee met (naar mijn gevoel) vrienden maar int echt ken ik ze niet. En dan sla ik ineens af in een zijgang en de rest loopt door niet wetende dat ik ben af geslaan. het strafste is dat ik het wel besefte dat ik het deed maar niet kon tegenhouden om die kant op te gaan. Ik weet nog dat ik wist dat daar gevaar loerde maar iets hield mij tegen, precies dat ik mijn lichaam niet kon sturen alleen m'n gedachten. En als ik dan wordt aangevallen voel ik mijzelf opspannen van angst waarna ik mij vanzelf herinner dat ik mij moet ontspannen om de pijn te minderen. Eenmaal de aanvaller weg is ( dier of persoon weet ik niet meer) word ik gevonden door m'n vrienden en wordt ik naar de ziekenwagen gebracht te zwak om veel te zeggen( in m'n droom althans). het enige wat ik tegen de ambulancier kon zegge moet iets geweest zijn van een ongeluk en ik moet dan luidop gezegd hebben ook want m'n vriend zei dak iets aan't brabbelen was van een ongeluk.Vlak voor die aanval had ik ook wel het gevoel dat ik al eens die droom gehad heb. Weet er iemand wat die droom kan betekenen? Deze droom verontrust mij behoorlijk
Met vriendelijke groeten
Lovlywoman