Loading...
nl

De Kosmische stralen

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '11
Graag wil ik jullie verwijzen naar een nieuwe merudi tekst over de Kosmische stralen en de weg naar 2012 die ik heb toegevoegd aan de Merudi site. Zoals je ziet is er een 2012 menu toegevoegd, waaronder ik 2012 nieuws wil gaan verzamelen.
De tekst kun je lezen via deze link:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/cosmic_rays/cosmic_rays.htm

Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit nieuwe inzicht vinden.
Delen:
gast
gast dec 20 '11
Ik kan hier niet zoveel mee. Ik ervaar het liever op mijn eigen manier.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 20 '11
En welke manier is dat dan?
gast
gast dec 20 '11
Origineel bericht van: NiMS
En welke manier is dat dan?


Mijn manier. Niet nader te definieren omdat het dan niet meer mijn manier is. Niets byzonders hoor, iedereen heeft zijn eigen manier. Alleen niet iedereen is er van overtuigd dat dat de beste is en neemt de manier van een ander over.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 21 '11
Dat kan ik volgen. Ik was echter benieuwd naar jouw eigen inzichten hierover. Heb jij een idee over de verschillende rassen die hier op aarde zijn en waar ze vandaan komen?
gast
gast dec 21 '11
Alles wat op aarde leeft komt uit die zelfde aarde voort. Dat er verschillende rassen zijn komt omdat het op verschillende plaatsen afzonderlijk van elkaar onwikkeld is en net even anders samengesteld zijn uit de genen. Op geestelijk niveau is het niet anders alleen komt het dan vanuit de mens en niet vanuit de aarde voort. Alles is interpretatie van wat is. Over een paar eeuwen zal er een minder duidelijke scheiding zijn dan nu want we leven nu in een globale gemeenschap en niet meer in kleine afzonderlijke gemeenschappen. Dus nu lijkt het of voorouders ergens anders vandaan lijken te komen omdat er duidelijke verschillen zijn. Maar als je goed kijkt zul je zien dat er toch niet zoveel verschillen zijn maar veel meer gelijkenissen. Dat heeft ook met het 100 monkey effect te maken. Want in de geest is er alleen eenheid. Alleen de interpretatie is anders.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 23 '11
Heb jij een beeld van de buitenaardse rassen, zoals de Engelen, Lemuriers en de Sterrenkinderen? Want zoals ik het nu lees, heb jij het volgens mij alleen over aarde-bewoners toch? Of bedoel je met rassen, ook rassen vanuit hierboven?
gast
gast dec 23 '11
Uiteindelijk komt alles uit dezelfde bron. Waar komen engelen volgens jou vandaan dan? Alles, het hele universum en daarbuiten, zit in ieder van ons. Puur en alleen omdat we daar waar we uit zijn ontstaan in ons hebben. Zoals we in ons materiële lichaam de genen van onze ouders mee dragen, zo dragen we daar waar onze geest uit voortgekomen is ook in ons mee. Maar dan moeten we wel eerst de zuivere geest kunnen ervaren want er zijn nogal wat sluiers ervoor gehangen. Wat dacht je van alle indoctrinatie en dingen die we als waarheden hebben aangeleerd gekregen. Die moeten eerst opgelost worden. Ik denk dat de "buitenaardse" die jij noemt gewoon mensen zijn die met minder sluiers geboren zijn en dus beter toegang hebben tot de zuivere geest en daardoor anders lijken dan de "gewone" aardse stervelingen. Ze komen vanuit hun innerlijke universum misschien vanuit een ander punt (planeet, ander bewustzijn) en daardoor lijken ze zo anders dan gewent is maar uiteindelijk heeft iedereen dit in zich. Het is alleen niet voor iedereen weggelegd in dit leven om dit te kunnen ervaren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 23 '11
Ik denk daar anders over. Engelen komen hiervandaan. Uit de tekst:

Straal 1 (Roze): Het hart chakra (4). Lemurië. Afkomstig uit Planeet Lemuria. Als eerste aangekomene: Atom en Eve. Straal 2 (Purper / Paars): De kracht chakra (3). Gevallen engelen. Afkomstig uit Nibiru als eerste aangekomene: Lucifer. Ook bekend als Toferout bij de Lemuriërs.  Straal 3 (Blauw): De keel chakra (5). Engelen. Afkomstig uit Nippur, als eerste aangekomene Michaël.  Straal 4 (Violet):  Het gevoels chakra (2). Afkomstig uit: Sirius. Incarneerden ook  als Atlantiers, ook bekend als Dinoids. Straal 5 (Groen): Het inzicht chakra (6). Afkomstig uit: Pleiaden. Incarneerdeen als Atlantiers, ook bekend als Reptielen. Straal 6 (Wit): De basis chakra (1). Afkomstig uit: Alcheringa of Tjukurpa. Incarneerden als  de natuur volkeren. Ook bekend als Indianen, Shamanen, Aboriginals en Papua's .  Straal 7 (Goud/Geel): Het hogere zelf chakra (7). Afkomstig uit:?  Incarneerden als de Homo-Christus. Ook bekend als de Esennes. Als eerste aangekomene: Jezus. Straal 8 (...): Chakra -1. Afkomstig uit: Zeta Reticuli. Ook wel bekend als Zeta Greys, of Illuminati. Straal 9 (...): Chakra 9. Afkomstig uit Arcturus. Bekend als Arctuarians. Incarneerden als de sterren-kinderen, indigo's, regenboogkinderen.

Straal 2 en 3 dus.
Sundance
Sundance dec 23 '11

Mooi jouw kijk op kosmische stralen Nimms.
Hier nog wat linken.
http://www.vincentrikkerink.nl/kosmologie/12-kosmische-stralen

http://www2.zinfo.be/spiritualiteit/heilige-geometrie/ (deze kan ik wat mee, ervaar veel via kleuren en stralen en vormen op de manier zoals hier beschreven. ook wel op andere manieren maar daar zijn nog geen linken van...mss ook eens zelf wat opschrijven en delen.)

gast
gast dec 23 '11
Nims, ik hoop wel dat je door hebt dat het de mens is die overal een naam aan gegeven heeft. De mens is het enige wezen hier op aarde die de behoefte heeft alles te categoriseren. Uiteindelijk gaat het er niet eens om hoe je het noemt maar dat je leert dat alles 1 is en vanuit eenheid voortgekomen is. De mens is het enige wezen dat zich afgescheiden waant van het geheel en ook niet in harmonie is zolang het niet de eenheid kan zien. Net zo goed als dat de regenboog niet op zichzelf staat maar een manifestatie is van het breken van het licht van de zon door middel van waterdeeltjes in de lucht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki