Loading...
nl

Zou er iemand willen kaartleggen voor mij?

nina30
nina30 dec 16 '11
Hallo,

Ik zit momenteel in een moeilijke periode op relatievlak en zou het leuk vinden als iemand hiervoor eens zou kaartleggen...

Alvast heel erg bedankt.
Groetjes,nina
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 16 '11
Hoi Nina30,
Ik heb kaarten voor je getrokken. Dit waren de volgende:

1. Guilt: Is er sprake van schuldgevoelens binnen je relatie?

2. Conditioning: jullie zijn in jullie relatie geconditioneerd;
Deze kaart verteld dat je het beeld 'naar de omgeving', dus in dit geval het beeld dat jullie naar elkaar laten zien, mag loslaten. Anders raak je je eigen individualiteit, dus wie je bent van binnen kwijt. Wie zijn jullie echt van binnen en past dat nog bij elkaar?

3. Abundance; je/jullien hebben het gevoel dat je niet helemaal een geheel bent. 'You have to be whole; rich in the body, rich in science, rich in meditation, rich in consciousness.'

4. Moment tot moment: jullie ervaren de relatie een beetje van moment tot moment.

5. Tip: Slowing down; Afremmen

6. Dat leidt tot 'Breaktrough'; een doorbraak in jullie relatie. Met of zonder elkaar...

Groetjes,
L'arbe de vie
nina30
nina30 dec 16 '11
Hartelijk bedankt voor de kaartlegging.
Het probleem bij onze relatie is dat ik heel erg teleurgesteld ben in mijn partner.

Alles wat je zegt, klopt...
Vooral het gevoel 'niet helemaal een geheel te zijn', heb ik momenteel heel fel.
Ook het feit dat ik de relatie nu bekijk 'van moment tot moment' klopt.

Kan u ook zien of de doorbraak effectief samen of apart zal zijn?

Alvast bedankt.
Groetjes,nina
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 16 '11
Als jullie zouden besluiten -samen- te blijven, vallen de volgende kaarten op z'n plek:

-Traveling: dat betekent dat jullie samen ervoor kiezen de reis in het leven samen aan te gaan. Jullie durven de reis samen te maken.
-Maar daarvoor is wel 'Understanding'/Begrip voor nodig. Begrip voor elkaar.
-Jullie mogen gaan werken aan de dingen die nu 'Suppression'/Onderdrukt zijn in jullie relatie.
-Welke waarden/normen (morality) staan jullie nu in de weg?
-'Going with the flow'; beleef de reis alsof je drijft op de zee, de zee kabbelt, de relatie kabbelt, laat je meedrijven op de stroom van het leven.
-'Letting go'; Deze kaart zegt dat je de dingen die nu tussen jullie instaan mag loslaten/ of pijn loslaten.

Als jij ervoor kiest alleen verder te gaan, vallen de volgende kaarten:

-Slowing down: je mag jezelf wat afremmen in je leven om jouwzelf wat beter te leren kennen, om tot jouw kern te komen.
-Innocence: Je mag dan leren weer contact te maken met je innerlijke onschuld, vanuit de nieuwsgierigheid dat een kind heeft, weer naar het leven te kijken.
-vanuit die 'onschuld', mag je (energetisch) 'Maturity'/ Volwassen worden.
-Dat leidt tot meer 'bewustzijn/consciousness' over jezelf en jouw omgeving. Wie ben jij? En wat wil je neerzetten voor jezelf in dit leven?
-Experience: Je mag gaan 'ervaren'. Ervaar wat er is, in jou en in je leven. Wat mist er? Wat mag je aantrekken om de ontbrekende delen in jouzelf weer te helen?
-Patience: Geduld nodig
-Dit alles leidt tot 'Change/Verandering' en meer 'Succes' ;-) Je mag het leven weer gaan 'vieren'.

Dit waren mijn twee kaarttrekkingen voor jou, voor de twee mogelijkheden: Samen blijven of alleen verder gaan.

Ik hoop dat het je wat steun en miss zelfs wat meer duidelijkheid kan geven. Laat het gewoon maar even op je inwerken en voel erover wat juist is en wat 'resoneert' met jou.

Groetjes,
L'arbe de vie


nina30
nina30 dec 16 '11
Heel erg bedankt voor uw antwoorden.
Ik ga er zeker nog eens goed over nadenken en alles laten bezinken.

Groetjes,nina
Morgana
Morgana dec 23 '11
ik heb 2 kaarten voor je getrokken nina. de 1ste kaart is VAKANTIE. Neem wat vrije tijd en deze vakantie zal een belangrijke rol in leven gaan spelen en je helpen je geest weer schoon en helder te maken en je de gelegenheid te geven na te denken over je volgende stap.De tweede kaart is LAAT LOS. Als je de behoefte hebt om alles onder controle te houden loslaat zal je energie zich ontspannen en onmiddelijk datgene aantrekken wat je graag wilt.Blijf positief denken en kijken zodat je een positieve uitkomst aantrekt. Luister naar je hart in plaats van een situatie teveel te analyseren.

veel liefs
nina30
nina30 feb 17 '12
Hey iedereen,

Er is intussen heel veel veranderd in mijn leven op relatievlak.
Zijn er mensen die eens zouden willen kijken hoe de situatie (gezien de recente grote veranderingen) verder zal evolueren?
En ook hoe mijn partner hier tegenover staat?

Alvast bedankt.
Groetjes,nina

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki