Wat ik zie, Amor... is een ontzettende lieve meid
er gaat zo'n rust van jou uit!
Je straalt met je ogen een enorm vertrouwen en wijsheid uit...
Ik heb bij jou een beetje het gevoel dat je eigenlijk een jeugd achter de rug hebt, waar je nogal door bent beschadigd...
Beschadigd in je vertrouwen in mensen, en moeite hebt met contact maken, met anderen...
Je bent naar de buitenwereld toe een tikkie verlegen...
( onzeker)
Van binnen weet je wie je bent!
Je bent je bewust van het feit dat alles een doel heeft, al heb je soms wel zoiets van: dit had ook anders gekunnen...
Ergens van binnen voel ik een herkenning bij jou, maar kan er geen vinger opleggen, zegmaar!
Het is het gevoel van, Kom uit je schulpje!
(zelf heb ik ook niet zo'n leuke jeugd gehad... ergens denk ik dat dat er mee te maken heeft!)
Blijf niet hangen in de dingen die achter je liggen...
Verwerken komt met de tijd!
stukje voor stukje, niet alles tegelijk!
Ooit zal je kunnen vergeven...
Als je inziet dat sommige mensen nu eenmaal nog niet zo ver zijn als anderen... Dat het vaak door onwetendheid (woordengebrek) is
dat mensen meteen beginnen te slaan, en het is dus uiteindelijk de onzekerheid (angst) van diegene is wat escaleerd...
Wat belangrijk is, het heden en de toekomst...
Het verleden neem je toch wel mee, het is de schade en de schande die je wijs maken... (levensles)
Je bent nog jong... en je leven ligt nog voor je!
Geniet van de dagelijkse dingen...
Ik doe voor jou ook een tarotlegging, omdat ik niet precies weet wat ik zou moeten vertellen?
Je hebt niet echt een vraag, dus met de kaarten, heb ik een hou-vastje... zegmaar
----------------------------------------
Amor:
Persoonskaart: Hogepriesteres
Verleden: Gerechtigheid
Heden: De dwaas
Toekomst: De wereld
-----------------------------------------
Als Persoonskaart draaide ik de Hogepriesteres om voor jou:
Deze kaart staat voor onze onbewuste krachten, onze intuïtie en ons vertrouwen in het leven.
Deze kaart symboliseert de verborgen waarheid die zich aan onze bewuste geest onttrekt.
Op het terrein van werk geeft De Hogepriesteres aan dat het met het thema van deze kaart te maken heeft,
zoals dat bijvoorbeeld het geval is op esoterisch of therapeutisch gebied,
of ze toont ons de houding die we ten opzichte van ons werk zouden moeten innemen:
geduldig en met een ontvankelijke geest, ons laten leiden door onze innerlijke stem.
Met betrekking tot ons bewustzijn symboliseert zij een periode van onbewuste beelden en creatieve dromen.
In onze persoonlijke relaties staat De Hogepriesteres voor begrip en genegenheid,
voor intimiteit en zielsverwantschap.
En ook voor de zekerheid dat een onzichtbare band ons met onze partner verbindt.
Zij is samen met De Hiërofant en De Ster een van de drie beschermende kaarten van de Tarot.
------------------------------------------
Voor het verleden heb ik de Kaart Gerechtigheid om gedraaid...
Deze kaart staat voor het objectieve inzicht en een bewust en overdacht gevormd oordeel.
Het dagelijkse leven ervaren we momenteel als een spiegel, gedragen we ons eerlijk en oprecht, dan wordt ons handelen overeenkomstig gehonoreerd,
maar waar we met twijfelachtige middelen proberen iets te bereiken lijden we schipbreuk.
Deze kaart drukt een grote mate van zelf verantwoordelijk zijn uit, voor alles wat we ervaren dragen we onze eigen verantwoordelijkheid.
Deze kaart staat ook voor eerlijk zaken doen met de daarbij passende beloning.
Op het niveau van bewustzijn symboliseert De Gerechtigheid een fase van nuchterheid en verzakelijking
waarbij niet ons gevoel de doorslag geeft, maar ons logisch verstand.
Op het vlak van persoonlijke relaties hoeft deze kaart niet persé gelatenheid aan te geven,
maar kan ook duiden op vastgelopen betrekkingen.
Het hoofdthema van deze kaart is: Zo men doet, zo men ontmoet.
----------------------------------------
Voor het heden: De Dwaas
De Dwaas toont het kind in ons en staat voor ontvankelijkheid en een levenslustige zorgeloosheid.
Wanneer De Dwaas zich voordoet betreden we vaak zonder kennis vooraf een nieuw levensterrein.
Deze kaart wijst op verfrissende ervaringen die meestal chaotische trekjes hebben,
maar die - zelfs als we onderuit gaan - geen wezenlijk gevaar inhouden.
Ten aanzien van ons werk betreden we nieuwe terreinen met de bereidheid om ons zonder voorbehoud vertrouwd te maken met nieuwe opgaven.
Met betrekking tot gebeurtenissen kan De Dwaas wijzen op idiote gebeurtenissen of onverantwoordelijk gedrag.
Op het niveau van bewustzijn staat deze kaart voor het wonderlijke en het verbazing-wekkende.
Op het terrein van persoonlijke relaties zien we vooral zijn levenslustige, vrolijke kant.
Ook hier kan hij op onverantwoordelijkheid wijzen, maar meestal is het toch een verwijzing naar een vreugdevol, ongecompliceerd samenzijn.
---------------------------------------
Voor de toekomst: De Wereld
Deze kaart vertegenwoordigt voldoening, het eindpunt van de reis, de voltooiing van een cyclus.
We zijn gearriveerd en hebben ons doel bereikt. Een hervonden eenheid en de ervaring van harmonie en een blijde afloop.
De Wereld is nauw gerelateerd aan het Rad, de cyclische voortgang der tijd en onze menselijke ervaring.
Op het niveau van innerlijke ervaring is dit een kaart van zelfkennis, van vreugdevolle wijsheid en het geeft aan dat we een beslissende stap hebben gezet
op weg naar authenciteit en volledigheid.
Op het terrein van gebeurtenissen staat De Wereld voor gelukkige tijden,
waarin we van ons bestaan kunnen genieten. Deze kaart kan ook betekenen dat we internationaal contact hebben of (gaan) reizen.
Ten aanzien van persoonlijke relaties symboliseert De Wereld dat we ons in onze relatie thuis voelen,
of zij kondigt de komst van een nieuwe partner aan.
Bron:
http://www.catharinaweb.nl/tarot/
Ik hoop dat je er iets mee kunt?
groetjes moonflowertje