Loading...
nl

hele vreemde en nare droom

amor
amor dec 15 '11
Ik droomde dat ik op een feestje was en naar het toilet ging. Het is 1 ruimte met twee toilet hokjes, 1 voor mannen en 1 voor vrouwen. De kamer is heel erg wit, zo wit dat het bijna op je af komt. Ik loop naar binnen met nog een meisje, maar ik ken haar niet. De toiletten zijn bezet en het duurt heel lang. Het meisje doet de deur van het jongens toilet open en daar ligt een junk helemaal wit half dood op het toilet. Het meisje zegt: "nou dat zal wel niet meer vrij komen." Zij doet de andere deur open en daar zit een jonge vrouw op met een vuurrood hoofd. Ze sluit de deur weer en loopt weg en zegt: "nou dit gaat niet opschieten." Ik blijf wachten en op een gegeven moment komt de vrouw van het toilet af en ze ziet eruit alsof ze de marathon heeft gelopen. Ik vraag of ik wat voor haar kan doen, maar ze geeft geen reactie en loopt weg. Ik ga het toilet in en kijk in de toiletpot en ik zie een babyarmpje eruit steken. Ik pakte het armpje, maar er is geen beweging in te krijgen. Ik ben heel bang en loop het toilethokje uit om hulp te halen. Maar als ik hulp wil roepen, kan ik geen geluid produceren en daarom wil ik de deur door naar buiten om hulp te halen, maar alles gaat draaien en ik word ik zwart voor me ogen. Ik ben bang en wil hulp halen, maar doordat ik niks meer zie kan ik dat niet. Daarom wil ik terug naar het hokje, maar dat kan ik ook niet meer bereiken. Toen werd ik wakker.
Ik snap niets van de droom, wie heeft er een uitleg bij tongue?
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 15 '11
Hoi Amor...

Volgens mij heeft het te maken met jezelf uiten...
Wat op de 1 of andere manier best moeilijk voor je is...
Toch is er een manier om "nieuw contact" te hebben... al is er bijna geen beweging in te krijgen... Je vraagt om hulp, maar op de 1 of andere manier worden alle mogelijke wegen belemmerd!
een beetje een vage droom inderdaad...
`````````````````
Als je droomt over een toilet, symboliseert dit de behoefte om bepaalde emoties los te laten of iets uit je leven waar je eigelijk niets aan hebt te laten gaan. Als je in je droom de wc schoonmaakt,betekent dit dat je je uit je oude vel losmaakt en je remmingen laat varen.
``````````````````
euren hebben een bijzondere betekenis. Als je droomt dat je een deur opent, betekent dit dat er nieuwe mogelijkheden voor je zullen ontstaan. Je komt in een nieuwe fase van je leven en schuift van het ene bewustzijnsniveau naar het andere. Een deur die van buiten geopend wordt, duidt erop dat je je toegankelijker moete opstellen naar anderen. Een deur die aan de binnenkant opent daarentegen vertegenwoordigt je behoefte aan zelfstudie en innerlijke zoektocht.

Als je geopende deuren in je droom ziet, staan deze voor je bereidheid om nieuwe ideeen en concepte te omarmen. Het is helemaal bijzonder als je een licht achter deze deur ziet, want dit suggereert dat je verlichting of een groter spiritueel besef zal meemaken.

Als deuren dicht zijn (of op slot) symboliseren deze kansen die je ontnomen zijn, of kansen die je misgelopen bent. Als je droomt dat je buiten een gesloten deur staat, kan dit duiden op enige anti-sociale trekjes. Dromen waarin je je binnen een gesloten deur staat, geven aan dat een harde les geleerd zal moeten worden.

Als je in je droom deuren op slot doet, geeft dit aan dat je een muurtje om jezelf aan het bouwen bent. Je bent te halstarrig in het toelaten van anderen in je leven en je gevoelens met anderen te delen
```````````````
De baby vertegenwoordigt de onschuld , warmte en een nieuw begin. Babies kunnen iets uit je innerlijk symboliseren dat puur, kwetsbaar on onaangetast is. (een baby in nood, kan staan voor de kwetsbaarheid, of moeilijkheid) Als je droomt dat je op weg bent naar het ziekenhuis om te bevallen, dan verwijst deze droom naar je kwesties met betrekking tot afhankelijkheid en je behoefte om zelf verzorgd te worden. Mischien wil je liefst wat minder verantwoordelijkheid.

Als je droomt dat je vergeten had dat je een baby hebt, dan suggereert deze droom dat je eigen kwetsbaarheid probeert te verhullen: niemand mag weten wat je zwaktes zijn.

Als je in het echte leven zwanger bent, dan is deze droom simpelweg een vertaling van je dagelijkse bestaan en is deze droom een heel natuurlijke manier om met je angsten en onzekerheden om te gaan.

Een huilende baby in je droom duidt op een gedeelte van jezelf dat verwaarloosd is en om aandacht en verzorging vraagt. Een alternatieve uitleg is dat de huilende baby staat voor onbereikte doelen en een gevoel dat je iets mist in je leven.

```````````````
Bron: http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek
^^ best een goede site om dromen te ontcijferen! wink
ik hoop dat je er wat mee kunt smile
groetjes moonflowertje
amor
amor dec 15 '11
Dankje voor de uitleg, klinkt best wel herkenbaar tongue. Dankje voor de site, ik ga daar zeker even kijken :-)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki