Loading...
nl

De weg naar Ascentie? twee zielenreizen v cialara

Cialara
Cialara dec 15 '11
Ik heb in de afgelopen twee weken twee zielenreizen gemaakt die voor mij heel speciaal waren. De eerste in deze twee heb ik gemaakt samen met Emmy en de tweede met Diana.

Tijdens de eerste reis met Emmy op 1 december, gaan we naar een open vlakte en worden we hoger en hoger mee genomen. Het voelt alsof we naar een hele hoge dimensie gaan. We worden dan begeleidt door een blauwe vlinder, die mijn gids is daar. Uiteindelijk komen we bij een soort van tempelcomplex of klooster uit, dat hoog tegen een rotswand aan is gebouwd. Daar is niemand, het lijkt totaal verlaten.
We vinden een bron en drinken ervan, het is fris en zuiver water, en we voelen alsof we lichter worden. Dan zien we plotseling wel zielen verschijnen. Alsof we ze nu pas kunnen zien. Maar nog steeds is het alsof zij ons niet zien.
Eén monnik echter ziet ons wel, en die staat te wachten een eindje van ons vandaan op een trapje tussen een paar gebouwtjes. Hij wenkt ons en we gaan naar hem toe. Hij draait zich om en we volgen hem, een klein gebouwtje binnen. Ik voel me groot en voel dat ik moet bukken om het gebouwtje in te kunnen.
Binnen is het een klein beetje donker, maar in het midden schijnt een felle lichtbundel naar binnen. We gaan er omheen zitten en de monnik begint een soort van thee ceremonie. Hij geeft mij en Emmy allebei een kopje warm drinken.
Ik wil een slokje nemen, maar zie dan dat er iets in mijn thee zit. Het is een soort van knikker, hij is prachtig, goud en oranje van kleur. Ik vraag wat dit voor knikker is. Het antwoord is: de kern van wijsheid.
Ik moet hem opdrinken/eten. Het is net een strepsil, zoetzuur en lekker, maar als ik hem heb doorgeslikt ook een beetje branderig.
Emmy heeft een soort van groen blaadje in haar thee. Het is een brandnetel of muntblad, ik kan het niet goed zien. Bij haar komt een hele tekst vrij over het blaadje: Gojiboomblad, het kruid van de liefde, verenigd in het koninkrijk der dalen en bergen, waar sneeuw en zon elkaar verlangen en de winden elkaar kruisen
We voelen dat de ceremonie is afgelopen en we buigen naar de monnik voordat we weer terug naar beneden gaan.


De tweede reis met Diana was op 9 december, de avond voordat de maansverduistering en volle maan was.

We begonnen op een soort van ruimte schip. Ik stond daar met Cialaar aan een ronde tafel, waarop een kaart lag en een soort kokertje. Later leek dat kokertje een soort van kristalhouder waaruit licht kwam als je het oppakte en dan een soort van aanwijsstok bleek te zijn. Diana moest opeens het ruimte schip gaan besturen en Cialaar liet op de kaart zien waar. Hij tekende een cirkel rondom een piramide. Dus Diana deed dat, terwijl ik met Cialaar en nog iemand rond die tafel bleven staan.
Toen op een gegeven moment na een aantal rondjes rond de piramide (is weer eens wat anders dan een rondje rond de kerk tongue) landden we en stapten we uit.

Er kwam blauw licht van boven uit de piramide, een rechte straal omhoog.
Cialaar en ik liepen hand in hand naar de piramide toe. Het was dezelfde als die van Gizeh voelde ik, de piramide van dualiteit? Cialaar en ik openden samen de poort/toegang naar het binnenste van de piramide. Dat was een heel bijzonder ritueel, ik begon links met mijn handen licht te brengen in de verschillende ronde gaten, Cialaar deed dat vanaf rechts, tot we bij elkaar waren. Toen opende die deur zich. We stapten naar binnen, en in het centrum gingen we bij elkaar staan. Diana liep een stukje achter ons, die hield eerst nog een blauwe steen tegen de grond gedrukt terwijl wij met die lichtjes bezig waren.

In het midden van de piramide. Er waren meer zielen. Ze stonden samen met Diana in een cirkel om ons heen, op enige afstand. Diana telde er later 12. Terwijl Cialaar en ik in het midden stonden, werden we één, één fel licht. En ik voelde ons ook verdwijnen of opstijgen... alsof we weg waren. Diana zag ons ook even niet meer. Zij stond nog altijd in die kring, en uit haar handen groeiden witte rozen, bij alle leden van deze cirkel. Soort van witte broederschap. Om mij en Cialaar heen verscheen nog een cirkel van wit licht. Later kwamen we weer gewoon in het midden terug. We waren een soort van zacht blauw licht nog.
Er werd gezegd dat de piramide van dualiteit nu de piramide van eenheid zal worden?
Aan het einde kwam de hele groep zielen bij elkaar in het midden voor een soort van groepsknuffel, het was heel liefdevol...
En toen gaf Cialaar mij nog iets.. een zilveren ring met een ronde maansteen erop.



Ik heb bij verschillende personen al gevraagd naar hun ideeén over de betekenis van deze twee reizen. Ik zou het leuk vinden als nog meer van jullie hier hun idee over kunnen geven. Het heeft op mij persoonlijk best veel indruk gemaakt, vooral ook alweer de liefde die ik heb mogen ervaren aan het einde van de tweede reis, van de gehele groep die er om mij heen was.

Liefs Cialara.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 31 '11
Quote:
In het midden van de piramide. Er waren meer zielen. Ze stonden samen met Diana in een cirkel om ons heen, op enige afstand. Diana telde er later 12. Terwijl Cialaar en ik in het midden stonden, werden we één, één fel licht. En ik voelde ons ook verdwijnen of opstijgen... alsof we weg waren. Diana zag ons ook even niet meer. Zij stond nog altijd in die kring, en uit haar handen groeiden witte rozen, bij alle leden van deze cirkel. Soort van witte broederschap. Om mij en Cialaar heen verscheen nog een cirkel van wit licht. Later kwamen we weer gewoon in het midden terug. We waren een soort van zacht blauw licht nog.
Er werd gezegd dat de piramide van dualiteit nu de piramide van eenheid zal worden?
Aan het einde kwam de hele groep zielen bij elkaar in het midden voor een soort van groepsknuffel, het was heel liefdevol...
En toen gaf Cialaar mij nog iets.. een zilveren ring met een ronde maansteen erop.


Dit zijn de 12 stralen. Ik ben dit nu aan het uitwerken, maar het komt erop neer dat de aarde haar tweeling terugvindt.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 8 '12
Ik vind het echt een prachtige reis...
Zo betekenisvol, en aan de andere kant zou ik niet weten wat het zou betekenen...
Waarschijnlijk omdat het een boodschap is voor jou, Cialara wink
En voor degene die bij je was dan ook natuurlijk...

Persoonlijk denk ik dat jij al taken aan het doen bent, of in mag zien, die je in het hiernamaals gaat krijgen?
Misschien ver gezocht... maar zou niet weten wat de "aardse" boodschap erin zou zijn?
Ik bedoel, de boodschap voor het dagelijkse leven?
Je bent goed bezig, haal ik er uit...
Je krijgt zelfs een ring (vertrouwen) met een maansteen
( Helderziendheid, is daarbij het eerste wat in mijn hoofd op komt)
Vooral omdat het een steen is, die als je er een beetje moeite voor doet... een prachtige parelmoerachtige kleur(en) laat zien...
Het is wel een van mijn eerste en favoriete stenen geloof ik smile
(moon) flowertje toch?
laugh

Maargoed, het is mijn gedachte-gang betreft jou mooie zielenreis

De laatste tijd begin ik ook onbewust (tijdens het schilderen)
beelden te zien die niet van mij zijn...
Ik kan er alleen vaak niet zoveel uithalen...
Toch weet ik dat dit betekend, dat er iets aan het ontwikkelen is
in mijn onderbewuste en derde oog... (zo voel ik het tenminste dan hè?)
Daarbij zie ik dan bijvoorbeeld een beeld van een houten klapstoel, ofzoiets...
ik kan het niet goed zien eigenlijk...
ook niet als ik mijn best doe... want het volgende beeld komt er snel achteraan (het zijn flitsen)

groetjes moonflowertje smile
Cialara
Cialara jan 8 '12
Ja, het zijn zeker flitsen Moonflowertje, het is ook niet echt zien, maar een weten, bijna alsof je het visauliseert, en toch komt het niet uit je denken, maar ergens anders vandaan.

Ik voel tijdens zulke sessies ook vaak mijn thymus heel fel, alsof ik getrokken wordt naar de andere dimensies. In het begin moest ik daar erg aan wennen, deed het bijna pijn wel. Nu weet ik wat het is en kan ik het makkelijker beheersen, en weet ik dat als ik toe geef aan het beeld dat ik krijg en het volg, dat dan die pijn weg gaat smile

Die reis was voor een groot gedeelte vanuit mijn beleving geschreven, en ik had echt het gevoel dat ie voor mij bedoeld was. Andersom gebeurt ook vaak, dat ik mee ga voor anderen en hen dan help bij het beeld te volgen en hen ondersteun. Het is gewoon fijn om samen te gaan wel. Zo heb je ook niet zo het gevoel dat je het verzint ofzo, de feedback van elkaar is heel fijn erbij.

Als je beeld krijgt en het is maar een flits, probeer het te blijven volgen en kijk waar het strand, kan ook gewoon heel fijn zijn en hoeft niet altijd betekenis te hebben. Ik heb ook wel gewoon heel gezellige reizen gehad, om te genieten, zonder enige bijbedoelingen. Bijvoorbeeld naar een waterval, of naar een strandfeest ofzo laughminstens zo leuk!!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 10 '12
Ahààà...
Ik moest wel ff zoeken wat Thymus was, maar ik snap welk gevoel je bedoelt... Ik heb het niet zo heel sterk (dat het pijn doet)
Dat heb ik wel gehad in mijn zonnevlecht... met een soort heimwee

Zelf ben ik niet zo rustig aangelegt...
Toch heb ik wel mijn paranormale belevingen
Ik ben sinds gisteravond weer begonnen met wastekeningen maken...
Lekker waxblokjes smelten en met de kleuren spelen
Dit is mijn manier van ontspannen...
Ik wil gewoon weer gaan schilderen, omdat dit voor mij ook een soort van mediteren is...
Het is in iedergeval ff mezelf tot mezelf te brengen...
en dat is stap 1
Misschien zal ik het gewoon moeten gaan proberen zonder ondertussen iets te doen...
Het is in ieder geval wel iets in mij dat roept wink

groetjes moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki