Loading...
nl

operatie

Ariel
Ariel dec 13 '11
Ik droomde dat een meisje uit Anja's klas was overleden ,maar iedereen was blij voor haar.
Ze was al gehandicapt dus wat voor leven heb je dan.
Ik vond dat ook in de droom en dat verbaasd me omdat ik in het echte leven niet zo denk.(het meisje is in het echt ook lichamelijk gehandicapt.)
Toen was ik ineens in het ziekenhuis en mijn ouders zijn mee.
Ik heb plekjes op mijn voet die kwaadaardig zijn en moeten verwijderd.
Ik wacht tot ik naar de ok kan en ga even naar de wc.
Op de wc denk ik:"Gewoon rustig blijven het is niks.Je krijgt een plaatselijke verdoving dus je gaat niet helemaal onder narcose"

Toen was de droom klaar
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 13 '11
Alles wat je in je droom tegenkomt is een uiting van jezelf;-), dus ook het meisje Anja.

Volgens mij kan je de droom zo uitleggen:
Het meisje Anja spiegelt jou iets dat in jouzelf zit. Heb jij soms het gevoel dat je lichamelijk 'vast zit'. En dat je in je eigen leven niet de dingen kan doen die je zou willen. Bijvoorbeeld figuurlijk "-in beweging komen-". Spiegelt zij jou niet dat op het moment dat je dat niet doet, dat er dan iets 'sterft' in jou?

Tweede gedeelte: Wijst ook weer op jouw lichaam: dit keer je voeten. Jouw voeten dragen jou in dit leven. Ze zetten de passen vooruit in jouw leven. Heb jij soms het gevoel dat je op dat punt nog -oude rotzooi/pijn- hebt zitten, waardoor je niet de stappen kunt zetten?
De WC, waar je naar toe gaat, is een plek waarop je dingen 'letterlijk loslaat'.

Kortom, ik heb het gevoel dat je dingen mag loslaten in jezelf, waardoor je weer 'bewegingsvrijheid' krijgt en 'stapjes kunt zetten' in jouw leven.

Hoe denk jij daarover?

Ariel
Ariel dec 13 '11
Als ik je uitleg zo lees kom ik op het punt dat ik heb moeten vechten en nog wel om uit het juk te komen waar mijn ouders me in gestopt hebben en me er graag in willen houden.
Ook de rest van het gezin denkt(dat merk je aan de opmerkingen steeds weer) dat ik nog steeds dezelfde ben als toen ik 15 jaar geleden het huis uit ging.
Toen was ik 20 dus sowieso anders zoals bij iedereen.
Ze houden me graag in dat persoontje terwijl ik zo ongelofelijk veranderd ben.
En wil ik dit kenbaar maken dan wordt het gegooid op :zie je wel nog net zo opstandig.
Dus hoe ik het ook zeg ik moet blijkbaar daarin blijven.
Ik heb besloten dat ze me daar niet meer in hebben te stoppen.
Juist de dag voor de droom had ik bedacht om te gaan spiegelen bij ze: Ben jij nog dezelfde als 15 jaar terug? nee????? waarom moet ik dat dan wel zijn?
Ik heb ze nog niet gesproken ze wonen 50 km verderop.
Ze wonen allemaal bij elkaar om de hoek en zien elkaar meerdere malen per week.
Dat merk je ook aan hun doen.
Ik wil er niet bij wonen ,maar ik wil wel behandeld worden naar wie ik ben en niet wie ik was.
En dat is die handicap die ik ondervind denk ik.
Ze willen me houden zoals ik was toen ik nog thuis woonde.

Niet zo vreemd want toen konden ze van alles voor elkaar krijgen.
Ik werd wel boos maar deed toch wat ze wilde.
Ik liet met me sollen en nu niet meer.
Ik ben zelfs zoveel sterker geworden dat ze me amper aankunnen.
En dat is natuurlijk moeilijk voor hun en ik ondervindt veel weerstand.
Daarbij was ik altijd degene die het meest stabiel leek te staan in de geloofsovertuiging die mijn ouders ons eleerd hebben(chr.gereformeerd) en ben ik nu zelfs zover dat ik geen 1 kerk meer goed vindt ,want ze leren niet de regels die de bijbel beschrijft en die God en Zijn engelen ons leren.
En omdat ik contact heb met hen weet ik gewoon wat ze van mij verwachten en dat is wat anders dan de kerk leert en dat is uiteraard de satan die het me influisterd volgens de familie etc etc etc.
Dus ik ben bezig om mij van mijn handicap te bevrijden inderdaad.
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 15 '11
Mooi inzicht Kalilka;-)
K'kwam laatst op deze site, miss kun je wat met de boodschap om nog meer in jouw kracht te komen;-).
http://lightworker.com/EvolutionCenter/Events/Tools/SeedFear2010_05.php

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki