Loading...
nl

Foto lezen zoon en dochter hooggevoelig

vlinder23
vlinder23 dec 13 '11
Dit gaat over mijn dochter.

Ze is sinds ze klein is hoog gevoelig
ze praat ook met mensen op haar kamer als ze alleen is.
mijn vraag aan jullie kunnen jullie haar foto lezen en zien hoever is ze met haar hoog gevoelig heid ?
er is mij ooit verteld door iemand dat mijn kinderen new age kinderen worden en ik krijg 1 hele oude ziel in mijn leven ( zoontje) mischien wel gelijk over mijn zoontje want hij is net 13 maanden en doet alles wat een kind van 2 al doet zoals duidelijk beginnen te praten alsof hij nooit wat anders heeft gedaan ... kortom snel lichamelijk en geestelijk... in hoeverre is hij hoog gevoelig
( zit trouwens in de familie mijn moeder is zeer hooggevoelig (paranormaal begaafd zoals ze het ook wel eens noemen) maar ik zou graag eens mensen van buitenaf willen horen hierover want het is en blijft mijn moeder natuurlijk en zoals ze altijd zegt ze heeft zich afgesloten voor mij en mijn kinderen anders krijgt ze teveel binnen en soms wilt ze bepaalde dingen niet zien over kind en kleinkinderen 1 ding wat ik wel weet van mijn moeder is dat mijn beide kinderen hoge begeleiders hebben hoge spirits die ze bij staan.. een godin bij dochter en god bij zoon maar hoe ze heten ben ik vergeten .. en mijn dochter heeft mijn overgroot oma bij zich en mijn zoon daarnaast nog een monnik ofzo( als ik het goed heb onthouden)
bij deze voeg ik 2 foto's toe 1 van mijn zoontje en 1 van mijn dochter

Delen:
Beschermengel
Beschermengel dec 13 '11
Het zijn 2 schatten!, maar lieve vlinder het is niet toegestaan om foto's van anderen of je kinderen te plaatsen. Hier een stukje geplakt over de huisregels van fotolezen.
Alle regeltjes staan bij het fotolezen smile

__________________________________________

Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.

Let op: Wel zijn (huis)dieren toegestaan.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 13 '11
De ontwikkeling staat los van de spirituele gevoeligheid. Heb hier een trage zoon en een zeer snelle dochter.
Alle kinderen staan open, door opvoeding van ouders, vrienden en school sluiten ze zich vaak af (logisch want als iedereen zegt dat onzichtbare vriendjes niet bestaan ga je het zelf uiteindelijk ook in geloven dat het niet bestaat).

De kinderen van nu zijn al verder dan hun ouders.....

En de gidsen kunnen nog hun hele leven veranderen, afhankelijk van hun ontwikkeling.
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 13 '11
Wil je gelijk of wil je geluk?

Met andere woorden; vraag je kinderen of voel aan wat je kinderen nodig hebben. Iedere ziel is hier met zijn eigen proces en levensdoel en dat staat los van die van jou. Het enige wat je naar mijn mening kan doen is er voor je kinderen zijn, luister/aanvoelen naar ze wat ze nodig hebben, ben er voor hen vanuit je hart en liefde. Dan komt het allemaal goed;-). En wat je kan doen is hun slaapkamers/huis reinigen met salie, zodat entiteiten op afstand blijven als ze dit eng vinden;) en hun leren hoe je kan 'aarden', zodat ze niet gaan 'zweven', maar contact houden met hun lijf.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 13 '11
Oja even een opmerking: een oude ziel hoeft niet perse wijs te zijn...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki