Loading...
nl

Voorspellend reukvermogen

HeiligHart
HeiligHart dec 12 '11
Goede avond smile

ik vroeg mij af of er iemand is die een boekentip of eigen tip heeft over dit onderwerp?
Ik heb zelf altijd al een scherpe reuk gehad, maar heb enige tijd geleden ook een voorspellende geur opgepikt.
Weliswaar begreep ik dat achteraf pas en zou mij er nu ook graag verder in willen verdiepen.

Mijn ervaring was dat ik een geur van brand/rooklucht rook met een sterke geur van verbrand plastic erdoor heen.
Na het moment van ruiken vatte een scooter bij mijn onderburen vlam.
Er zat een tijdsverschil van ong 8 uur tussen..

Erg mooi, buiten het feit om dat het een vervelende gebeurtenis was..

Ik ben benieuwd smile

liefs x
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 13 '11

http://www.freewebs.com/paranormaal-web/helderruikend.htm

Helaas wordt hier niet veel info gegeven omdat diegene die het schrijft zelf de gave niet heeft!

Het enige wat ik erover kan zeggen is: helder ruiken is een byzondere gave! en komt niet zo heel vaak voor!
Volgens mij heb ik het wel eens gehad, dat ik ineens Freesia's rook... terwijl in mijn huis op dat moment geen freesia's aanwezig waren... Ook moest ik aan mijn overleden oma denken!
En voelde dat ze aanwezig was...

pas een tijdje daarna kwam ik er achter dat freesia's mijn oma's lievelingsbloemen waren...
Voor mij dus de bevestiging!

Ik denk dat het helder-ruiken was?
maar zeker weten doe ik het niet tongue

groetjes moonflowertje
HeiligHart
HeiligHart dec 13 '11
Hej moonflowertje,

oo wat een mooie ervaring had je!en prachtig dat je oma nu ook omringt is met haar favo bloemen..
En/of dat ze zo laat blijken er te zijn voor jou smile.

Kan de link op het moment even niet openen, maar ga dat snel even doen.
En ga ondertussen nog verder op onderzoek uit..
Wellicht volgen er nog meer reacties.
Ik hoop het, want ik wist niet dat het zo "gering" was..
En ach de antwoorden liggen eigenlijk al in onszelf toch..
Dus uiteindelijk komen de antwoorden vanzelf laugh

liefs x
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 14 '11

Hihi, daar heb je een punt!


groetjes wink
spiri
spiri feb 11 '12
Soms heb ik ook van die momenten. Ik kan opeens een bepaalde geur ruiken die ik totaal niet kan plaatsen. Soms gaat het om een brandgeur maar meestal om een bloemengeur. Meer dan dat is er dan ook niet. Geen flauw idee wat ik er mee moet.
Witte_lelie
Witte_lelie feb 11 '12
Het verhaal van spiri herken ik wel...
Ik ruik op de meest vreemde plaatsen sinasappels of bloemen. Ik heb nog een tijdje geprobeerd de geuren te verklaren... maar dat lukt me nooit. Maar wat en of het iets betekent weet ik niet.

Hopelijk ben ik over een tijdje iets wijzer wink
Solaria
Solaria feb 11 '12
Hoi wat leuk, ik ruik ook regelmatig wat en ook steeds vaker. weet vaak niet wat het is. soms gaat het terug naar het verleden of het herkennen van iemand. hier nog een link gevonden. Maar ben er verder ook niet zo in thuis.

lelylijnen
spiri
spiri feb 11 '12
@ witte lelie

Als je er wijzer uit bent mag je het me steeds laten weten.
Witte_lelie
Witte_lelie feb 11 '12
@ Solaria,

Zal ik doen.
(Geldt eigenwijs ook? ;))
AngelIngrid
AngelIngrid feb 27 '12
@ Kim Maria
naar mijn gevoel ben je helder ruikend en zal het nog meer gebeuren als je , je er echt voor gaat open zetten
HeiligHart
HeiligHart feb 27 '12
Hoi Angel Ingrid,

Bedankt voor je post! Weet jij toevallig ook hoe ik dit het beste kan doen? waar ik mij dan op zou kunnen richten?

Ik heb veel van dit soort dingen in meerdere categorieën, maar alles komt tegelijk of wisselt elkaar af.
Het is een beetje een staaftabel, waarbij meerdere gaven tegelijk bezig zijn met ontwikkelen.
Is dan soms best even lastig om mij op 1 tegelijk te concentreren!
Dus tips zijn welkom laugh
AngelIngrid
AngelIngrid feb 28 '12
Hallo Kim Maria

Wel ik zou gewoon de hulp van de engelen inroepen
en verder alles opschrijven van hoe en wat zodat je een overzicht krijgt met helder ruiken heb ik niet echt ervaring

helder zien , weten en voelen wel
HeiligHart
HeiligHart feb 28 '12
ah oke.. ik ga er aan denken! ik had die andere ervaring ook al opgeschreven direct na het besef ervan..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki