Loading...
nl

mijn ervaringen

Marjanne
Marjanne dec 30 '11
Bedankt voor je reactie, Papillon-Blanc. Inderdaad, ieder zijn/haar mening en is ook helemaal prima. Ik vind het in ieder geval fijn dat je het nu wat genuanceerder schrijft, dank je wel.
Lovlywoman
Lovlywoman dec 30 '11
He iedereen


deze nacht gepasseerd (de nacht van donderdag 29/12 op vrij 30/12) heb ik iets meegemaakt wat ik wel een mooi voorbeeld kan noemen denk ik van hoe of wat een gids kan doen. Ik had een nare en rare heel verwarrende droom gehad en ik werd wakker. Normaal als ik wakker wordt van een nare droom ben ik bang en overstuur maar nu leiden iets mijn aandacht weg zodat ik mijn droom even vergat. IK had het gevoel dat iemand in lepel-houding ( allé je weet wel met de buik tegen m'n rug en benen tegen de mijne) lag ( ik lag op m'n zij). en ik had net het gevoel dat hij zijn arm over mij heen gelegd had. Mijn eigen armen lagen boven de dekens en lager naar m'n benen toe en m'n dekens toe terwijl die zo gezegde armen die ik voelde toen hoger naar m'n borstkas toe lagen. dus ik was zeker dat het m'n eigen lichaam of dekens niet was die ik voelde. En het viel mij op dat ik mij gelijk super veilig voelde, precies dat m'n gids aangevoeld had dat ik angstig en verward geweest was in m'n droom en dat ik z'n steun nodig had ik heb het eerder nog nooit gehad maar zo duidelijk heb ik hen (m'n gidsen) nog nooit gevoeld als het m'n gids was althans maar ik ben er bijna zeker van. Wat denken jullie hiervan?

Met vriendelijke groeten

Lovlywoman
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc dec 31 '11
Ahhhh, heel mooi Lovlywoman!
Dit betekend dat je je nu meer openstelt waardoor je Gids ook de kans krijgt zijn aanwezigheid kenbaar te maken.
Het doet mij denken aan (heb het al verteld meen ik) die keer in de auto dat het zo glad was en ik héél erg bang was om te rijden.
Mijn Gids was er toen en ik voelde duidelijk twee "handen" op mijn schouders en even later was het alsof zijn vleugels me omarmden. Dat gaf zo'n super veilig gevoel!
Een hele mooie belevenis die je beschrijft. Nu heb je ook kunnen voelen dat het gewoon veilig en warm, liefdevol voelde!
Lovlywoman
Lovlywoman jan 5 '12
Inderdaad voelde heel veilig en warm aan. Heb het eergisteren ook nog eens gehad maar dan voor ik in slaap viel. Viel derna als een baksteen in slaap. tongue.
Een gelukkig nieuwjaar hé trouwens aan iedereen wink.

groetjes lovlywoman
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki