Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen ! erg benieuwd!!

vlinder23
vlinder23 dec 12 '11
Wie o wie wilt mijn foto lezen?

Na een periode van verlies en pijn zou ik graag willen weten waneer wij weer zwanger mogen zijn .
Tevens ook het geslacht en of dat het er 1 is of 2 ( 2 ling )
en of het goed gaat..


Voor degen die wit wil doen alvast heel erg bedankt.

Vriendelijke groeten van deze kant

xx thea
Delen:
vlinder23
vlinder23 dec 13 '11
jammer 13 keer gelezen maar niemand met een andwoord helaas:(
Marjanne
Marjanne dec 13 '11
Lieve Vlinder, geduld is nog altijd een schone zaak :)Want de vragen die je hebt is niet nogal wat... Voorspellen is en blijft heel precair, zeker als het gaat om de vragen die jij hebt. Ik heb eigenlijk een vraag terug aan jou: durf jij volledig te vertrouwen dat een volgende zwangerschap goed gaat? In hoeverre voel jij van binnen dat je weer bent geheeld? Want verdriet en pijn van verlies kúnnen een blokkade vormen. Helaas krijg ik niets door wat een antwoord op jouw vragen kan zijn. Ik heb het gevoel dat dat mede komt omdat je nog wat meer tijd nodig hebt om heel te worden zodat je lichaam en geest weer klaar zijn om te ontvangen.
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 13 '11
Vlinder23,

Mijn gevoel zegt dat je moeite hebt met ‘ontvangen’, omdat je graag de ‘controle’ wilt hebben. Als jij echt wilt ontvangen dan krijg je wat je vraagt bij wederzijds gevoel;-).

Durf meer te vertrouwen op jouw eigen ingeving en gevoel. Wat anderen zien of vinden is helemaal niet belangrijk. Je hoeft je daarmee niet afhankelijk te maken van de mening van een ander. Durf in jezelf het antwoord te vinden;-) en als je vraagt; krijg je antwoord in de vorm die voor jou van toepassing is; of een kleur, een beeld, een geur, een woord. Probeer maar eens uit.

Ik zie een harde en ontevreden buitenkant, maar een gevoelige binnenkant.

Ben je aanhankelijk? Heb je de angst om alleen achter te blijven in de liefde? Het woordje ‘blijf bij mij’ komt steeds terug.

De naam vlinder is mooi! Een vlinder staat voor transformatie;-)

Verder voel ik dat je ‘begeleid word van boven’, er is een gids die jou bijstaat. Ik mag niet weten wie dat is, dat mag je zelf vragen;-). Die helpt jou om de wereld/jouzelf/jouw bestaan op deze wereld beter te begrijpen. Vandaar dat ik ook zei eerder, vertrouw op jouw ingeving en als je het even niet meer weet, vraag dan aan jouw gids om antwoord. Antwoord krijg je als je er voor open staat;-).

Tot slot, er is iets wat je onderdrukt. Ik werd er misselijk van, dus wss een emotie. Weet niet wat. Maar miss zegt jou dat iets.

Groetjes, l'arbe de vie
vlinder23
vlinder23 dec 15 '11
Aanhankelijk nee ben ik niet totaal niet.
Blijf bij mij heb ik veel gevoeld de laatste tijd vanwege de tweeling die ik kwijt ben geraakt .

Durf ik te ontvangen zeker weten omdat ik weet dat geen ene zwangerschap hetzelfde is en omdat ik weet dat ik nog een kind zou voldragen.

Harde buitenkant dat klopt en van binnen een zacht eitje.

Ik weet dat er iemand bij begeleid anders had ik al wat ik heb meegemaakt in dit leven niet kunnen bolwerken.

Emotie een mens heeft veel onderhuidse emoties wat ze vaak niet goed kunnen benoemen ook in dit geval.


Heb zelf sterk het gevoel deze maand zwanger te zijn nogmaals van een tweeling maar dit keer is het 2 eiig ipv 1 eiig ( dat was vorrige keer hetgeval)

Pendels van mij zelf zeggen ook regelmatig hetzelfde MAAR ik pendel eigenlijks nooit voor mezelf omdat ik erg goed ben met pendels van mezelf beinvloeden..

we zullen eind deze maand wel zien..

Iemand anders die nog iets kan lezen van deze foto's af? of eventueel een bevestiging van dit sterke gevoel geven of een teneerslaan van dit gevoel?

Iemand?
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 15 '11
Zoek het antwoord 'in' jezelf, niet 'buiten jezelf' ;-),
durf te vertrouwen en laat de behoefte aan bevestiging' los.
Je hebt de dingen vanuit je hogere zelf al lang in gang gezet, dit leven is jouw creatie en in dit leven tref je jouw lessen. Ontvang wat er is;-) en vertrouw op jouw eigen gevoel;-)
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 15 '11
als jij er pas echt klaar voor bent, ga je verder, tot die tijd in het nú leven en problemen van het verleden oplossen. Dat is het belangrijkste.

En wat haalt het uit of het 1 of 2 kinderen worden en het geslacht? als het de aandacht krijgt die het verdient, en maar gezond is, dan mag je je handen al dichtknijpen.....
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 15 '11
Lieve Vlinder23

Je bent een sterke vrouw, met een sterke persoonlijkheid...
En een tikkie eigenwijs (...)
De afgelopen tijd heb je een ontzettende moeilijke tijd gehad,
maar toch heb je jezelf weer bij elkaar geraapt, en beseft dat je er
sterker en in zekere zin ook wijzer van geworden bent!
Voor je gevoel ben je er weer helemaal klaar voor...
En dat ben je ook!

Toch zie ik ook dat wat je graag zou willen, niet zonder slag of stoot zal gaan
Je zal je hier een weg door moeten vinden...
Accepteer gewoon dat je sommige dingen niet zelf in de hand hebt...
Dat alles een doel heeft, ook al is het moeilijk soms om het te accepteren
Ook weet je dat je geduldig moet zijn...
Dat is iets wat nogal moeilijk is voor je...
Toch komt het wel goed!
De tijd zal het leren! Alles komt altijd op tijd! (Dat zal je achteraf pas beseffen wink)
Je bent een intelligente vrouw, die precies weet wat ze wil, en waar ze staat
Uiteindelijk zal je toch je wens in vervulling zien gaan...
Alleen niet zo snel als je zou willen...
Mijn tip: zorg dat je de rust vind in jezelf!
Want je gaat maar door, en door...
Jou geest is zelden moe... vandaag de dag....
Je hebt weer energie, en voelt je sterker dan ooit!
Gun je lichaam de rust die het nodig heeft!
Want jou lichaam is nu extra belangrijk!
Zorgen voor het huisje waar jou kindje(s) veilig in kan ontwikkelen!

PS. ( ik heb voor mezelf ff de Tarotkaarten geraadpleegd, om voor mezelf een stukje zekerheid te creëren)

Daar kwam uit voor het verleden: De Keizerin

Naja als je naar de kaart kijkt... springen de tranen in je ogen...
Tenminste... ik krijg er kippevel van, omdat de kaart is voor het verleden, en dat klopt!
Pijn is een teken van groei en vooruitgang staat er op een site waarop deze kaart wordt uitgelegt
Alleen kan niet kopiëren ivm ©
De Keizerin symboliseert de natuurlijke kracht die steeds weer nieuw leven schept.
Zij staat voor groei en vruchtbaarheid op lichamelijk niveau,
voor artistieke creativiteit op geestelijk niveau en op het niveau van ons verstand voor een veelheid aan ideeën en vindingrijkheid.
Op het vlak van bewustzijn betekent deze kaart vergroting van inzicht.
In ons werk kan deze kaart ook aangeven dat we ons op veranderingen in moeten stellen, dat er sprake is van iets heel nieuws.
De Keizerin kan ook het begin aangeven van een nieuwe functie.
Maar ook al kan de geboorte soms voor pijnscheuten zorgen, de door De Keizerin aangekondigde verandering is meestal een verbetering.
Met betrekking tot relaties duidt deze kaart op groei en wijst naar overwegend vreugdevolle ontwikkelingen.
Verder kan zij een fase van moederlijke liefde representeren of op het begin duiden van een nieuwe relatie.
-------
Voor het heden: De Zon

De Zon wijst op een grote levensvreugde, op warmte en optimisme.
Ze is een symbool van het gevoel herboren te zijn.
Ze representeert de zonnige kant van het leven.
Op een dieper niveau spoort ze ons aan de duisternis in onszelf te overwinnen.
In ons werk kunnen we ons met succes en creativiteit aan onze taken wijden,
maar vooral op het vlak van bewustzijn heeft deze kaart de grootste betekenis,
ze wijst op het ontwaken en opbloeien van onze zonnige aard, ons wezenlijke zelf.
Hierbij horen zelfvertrouwen, zelfbewustzijn, zelfinzicht en zelfstandigheid en de uiteindelijke volwassen onzelfzuchtigheid.
Met betrekking tot persoonlijke relaties staat De Zon voor zonnige tijden en een hartelijk, vreugdevol genieten.
Elkaar begrijpen in en vanuit het diepst van je hart ja zeggen tegen deze verbintenis.
Als gebeurtenis kan De Zon ook op een vakantie duiden.
-------
Voor de Toekomst: De Zegewagen

De Zegewagen staat voor een flinke sprong voorwaarts. Hij geeft aan dat we ons uit onze vertrouwde omgeving losmaken en een eigen weg inslaan.
Dit is de enige tarotkaart waarbij het vertrek vol vreugde plaatsvindt, het gaat hier dan ook om een goede stap vooruit.
Toch moeten we oppassen onze krachten niet te overschatten.
In ons werk duidt deze kaart op het streven naar succes en op het vlak van bewustzijn staat
De Zegewagen voor een nieuw, maar toch al sterk zelfbewustzijn,
en voor het opbouwen van een eigen wereldbeeld en een doortastende manier van problemen aanpakken.
Vaak gaat het er hier om om de kloof tussen denken en voelen te overwinnen.
In persoonlijke relaties kan de kaart op het begin van een nieuwe relatie wijzen,
of dat er door een bestaande relatie een fris windje waait.
Bron: http://www.catharinaweb.nl/tarot/

Een heel verhaal blush
Ik hoop dat je er iets aan hebt ^^

Groetjes moonflowertje
vlinder23
vlinder23 dec 16 '11
ik heb hier heel veel aan en wil je uit het diepste van mijn hart bedanken ....

De andere die hebben gereageerd op dit forum wil ik ook heel erg bedanken voor hun lezning en hun inkijk hierop...
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 16 '11
Heeey moonflower! Wat een mooie tarot kaarten. Welk spel is dat?
MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 16 '11
Dank je wink

http://www.ciromarchetti.com/ciromarchetti/Home.html
(het heet Tarot of dreams) wink
^^ echt heel mooi allemaal smile

groetjes moonflowertje wink

MoonFlowertje
MoonFlowertje dec 16 '11
Graag gedaan, Vlinder23 wink

groetjes moonflowertje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki