Loading...
nl

herkennen van een begaafd iemand

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '12
Origineel bericht van: IkGeefJeEenRoos
Wat ik me afvroeg, herkennen mediums/paragnosten andere mediums en paragnosten (al dan niet beginnend) op straat of waar dan ook?
Het lijkt me aan de ene kant niet, immers we zijn allemaal mens, en zitten in leerfases, maar aan de andere kant, worden ze wel herkent.
Maar ook weer afhankelijk van het trillingsgetal van het medium, want ook hierbij is er weer onderscheid te vinden (ook bij de mens, want het trekt elkaar aan of stoot af)

Ik weet niet of er hier ook mensen zijn die op beursen werken, en of die meteen andere mediums in spe direct herkennen?

Wat is jullie visie hierbij?


Leuke vraag. Ik denk wel dat sommige het kunnen aanvoelen en sommige niet. Je hebt namelijk verschillende soorten mediums. Sommige krijgen boodschappen door, anderen kunnen met overleden mensen communiceren of weer anderen met dieren en stenen.

Ik kan niet aan iedereen zien, of ze een medium zijn vanwege de vele soorten en smaken van het medium schap smile. Wel kan ik zien of iemand met mij resoneert, en dat ik dingen in die persoon herken.

Hoe dit voor anderen is, weet ik dus niet.
Emuca
Emuca jan 19 '12
Ja zo is het wel een beetje ja, NiMS... maar toch krijg ik altijd wel een soort van gevoel als ik weet dat die persoon bezig is met spiritualiteit.. Toch is het moeilijk om uit te leggen wat voor een soort gevoel dit is, omdat het een heel kenmerkend iets is wat ik eigenlijk alleen voel als ik het meemaak.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki