Loading...
nl

wie wilt mijn foto lezen?

Gesina
Gesina dec 12 '11
Dus er zijn geen verdere onderzoeken nodig omdat we weten dat het kan!! dat is al uitgesloten kijk duurt het nog tot volgend jaar april en het is niet gelukt dan ga ik zker aan de bel trekken!!
Petra
Petra dec 12 '11
Waarom zet je meerdere uitroeptekens eigenlijk?
(gewoon maar een vraag hoor, het valt me op) grin

Ik krijg wel eens beelden van de toekomst te zien, maar meestal betreft dat iets van mezelf of de mensen uit mijn directe omgeving. Meestal houdt ik dat ook voor mezelf, op een zeldzame keer na, het voelt voor mij ook alsof dat zo de bedoeling is.

Ik ben er zelf dus nooit voor om in de toekomst te kijken, met name omdat de vrije wil en de vrije keuze heilig zijn en daar dus een belangrijke rol in spelen. Alles wat je eventueel zo weten over de toekomst beïnvloed je keuzes van vandaag.

Het is iets anders als je inzicht in jezelf wilt verkrijgen in het hier en nu (of iets uit het verleden), dan zijn waarnemingen prima en kunnen een hulp zijn.

Is mijn waarheid hoor, dus als het je niet aanspreekt gewoon naast je neer leggen.

Heb wat jou en je partner betreft dus de indruk dat het wel goed komt, maar dat enige hulp van buitenaf wenselijk zal zijn. Meer krijg ik echt niet te zien. Dat kan dus een eenvoudig consult zijn, een paar consulten zijn of misschien behandeling zijn, ik weet het gewoonweg niet. Vandaar wel mijn eerdere 'ingeving' contact met je huisarts hierover te houden. Dat leek misschien een rationele reactie maar was gebaseerd op intuïtie.

Groetjes, Petra
Gesina
Gesina dec 12 '11
Hoi petra

die uitroeptekens dat is een tik van me zelf haha sorry dat heb ik altijd met typen en nu probeer ik er dus op te letten dank je tongue

Okeej dus jij zegt dat het wel goed komt maar dat ik dus wel hulp nodig hebt van een huisarts of ziekenhuis ofzo

maar wanneer moet ik dat dan doen want we willen het zo graag en wat zou het probleem dan zijn want ik ben wel elke maand netjes ongesteld op tijd een cyclus van 25 dagen en weet ook precies wanneer mijn eisprong is !..

Ik zou niet weten wat ik tegen de huisarts moet zeggen puur ook omdat het 2 maanden geleden ook is gelukt
Gesina
Gesina dec 12 '11
Nu wordt ik erg onzeker en ben ik bang dat het nu dus nog langer gaat duren of helemaal niet gaat lukken frown

sorry ben een enorm gevoelig persoon en ik snap gewoon niet waarom het ons niet gegund wordt waarom moeten we zo lang wachten ?? iedereen om me heen raakt maar zwanger en zwanger bah
Petra
Petra dec 12 '11
Merk je wat het met je doet als je meer duidelijkheid krijgt? Juist daarom zijn toekomstvoorspellingen heel 'tricky'. Het is goed wat inzicht te vragen, maar houdt het in je achterhoofd en volg ondertussen wel gewoon je eigen weg.

Zoals ik en nog een paar mensen hier hebben aangegeven, hou vertrouwen, het komt wel goed, zet eventueel een kruisje op de kalender van vandaag, maar laat het hele idee een tijdje los, de natuur volgt haar eigen weg. Geniet van alle andere dingen die jullie delen, liefde doet wonderen, kijk dan na een tijdje weer eens op de kalender en als er dan nog niets is overleg gewoon eens met je huisarts. Niet voor de huisarts invullen/denken(;)) maar er gewoon weer heen gaan en vragen of deze raad weet, meer niet, dan zal de huisarts je best wel verder helpen als het moeizaam gaat.
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 12 '11
Kijk niet naar wat nog moet komen, geniet eerst van het nu en de dingen die nu van belang zijn. Je slaat een paar stappen over, ga terug naar de basis van het nu en leef vandaag.
Gesina
Gesina dec 13 '11
Bedankt voor jullie reacties!!

heb gisteren een paragnost gesproken heeft aangegeven dat ik volgend jaar zwanger raak en totaal 3 kinderen krijg 2 meiden en een jongen ze zei ook dat ik het los moest laten omdat dat het blokkeerdt!!... ze kreeg al gelijk door dat ik er te veel mee bezig ben... ze zegt je weet dat je een kind krijg wacht er dan gewoon op en ga genieten nu!
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos dec 13 '11
Is dat al niet wat we de hele tijd al tegen je zeggen? ongeacht kinderen?!
Leef in het nu en laat alles wat nu niet speelt los.
Petra
Petra dec 13 '11
Mag ik vragen waar je om advies geweest bent?

Het geeft mij altijd vraagtekens als een paragnost dergelijke 'harde' uitspraken doet, geen enkele paragnost kan dat namelijk zéker weten.

Waarom is dat? We hebben bij onze geboorte iets waardevols meegekregen. De vrije wil. Die vrije wil is iets bijzonders omdat het maakt dat je altijd weer mag kiezen en op keuzes terug mag komen. Jij op elk moment van je leven je koers kunt en mag veranderen zoals het op dat moment goed voelt.

Wat betekend dat? Het kan zijn in de situatie nu 3 kinderen een logisch gevolg is en een sterk gevoel geeft over jouw weg die je momenteel bewandeld. Maar over een tijdje kan die situatie door omstandigheden ineens anders zijn, waardoor jij voor jouw leerproces een andere weg inslaat.

Dus wat mij betreft: Foei 'paragnost' :), je mag je niet met de toekomst van anderen bemoeien en daarmee de ander onvermijdelijk beïnvloeden, nooit. Dat is niet zomaar een regel, het is een 'gouden' regel, die mensen die 'contact maken' ook direct meekrijgen en mogen leren hanteren.
Gesina
Gesina dec 13 '11
@ ik geef je een roos ja dat klopt dat zeggen jullie ook de hele tijd winkdaar ben ik ook bewust van en ik doe er ook zeer zeker wat mee wat jullie zeggen

@ Petra

via google maar mijn vriendin haar moeder is ook paranormaal begaaft en heeft ook altijd gezegd dat ik 3 kinderen zou krijgen ook 2 meiden en 1 jongen heb volgende week met haar een gesprek om te kijken of ze mij kunt helpen om er een beetje rust in te kunnen vinden enzo...

Bedankt voor jullie reacties
Jullie hebben me goede advies gegegeven en ga er zeker wat mee doen wink

Liefs Gesina
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki