Waarom zet je meerdere uitroeptekens eigenlijk?
(gewoon maar een vraag hoor, het valt me op)
Ik krijg wel eens beelden van de toekomst te zien, maar meestal betreft dat iets van mezelf of de mensen uit mijn directe omgeving. Meestal houdt ik dat ook voor mezelf, op een zeldzame keer na, het voelt voor mij ook alsof dat zo de bedoeling is.
Ik ben er zelf dus nooit voor om in de toekomst te kijken, met name omdat de vrije wil en de vrije keuze heilig zijn en daar dus een belangrijke rol in spelen. Alles wat je eventueel zo weten over de toekomst beïnvloed je keuzes van vandaag.
Het is iets anders als je inzicht in jezelf wilt verkrijgen in het hier en nu (of iets uit het verleden), dan zijn waarnemingen prima en kunnen een hulp zijn.
Is mijn waarheid hoor, dus als het je niet aanspreekt gewoon naast je neer leggen.
Heb wat jou en je partner betreft dus de indruk dat het wel goed komt, maar dat enige hulp van buitenaf wenselijk zal zijn. Meer krijg ik echt niet te zien. Dat kan dus een eenvoudig consult zijn, een paar consulten zijn of misschien behandeling zijn, ik weet het gewoonweg niet. Vandaar wel mijn eerdere 'ingeving' contact met je huisarts hierover te houden. Dat leek misschien een rationele reactie maar was gebaseerd op intuïtie.
Groetjes, Petra