Loading...
nl

Mijn verhaal ( Ajada )

Richie Richard
Richie Richard dec 6 '11
Wauw Ajada.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Zelf heb ik ook een knobbeltje onder mijn kin. Gelukkig niet kwaadaardig (althans nog niet). Bij ons zit kanker in de genen helaas. Sterkte, en mooi dat het wat beter gaat met jou.
HeiligHart
HeiligHart dec 7 '11
Hoi Ajada,

ik heb echt super veel respect voor je doorzettingsvermogen!
Wat een kracht dat je altijd in jezelf bent blijven geloven.
Ondanks de tegendruk..
En zie nu het resultaat!! smile..

Echt mooi dat je jou verhaal gedeelt hebt hier, want zoals ik het zie,
geef je je kennis door.
Kennis die niet verloren kan/mag gaan..

Liefs

Kim Maria
Ajada
Ajada dec 7 '11
Origineel bericht van: Richie Richard
Wauw Ajada.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Zelf heb ik ook een knobbeltje onder mijn kin. Gelukkig niet kwaadaardig (althans nog niet). Bij ons zit kanker in de genen helaas. Sterkte, en mooi dat het wat beter gaat met jou.


Joh Richie dat is ook best moeilijk om mee te leven, ik hoop dat je niet in de angst schiet om het ook te krijgen wees maar sterk en geloof in je eigen gezondheid, dit beeld helpt je om je te beschermen.
En je eigen imunnsysteem sterk te houden.

dikke knuf Ajada
Muin
Muin dec 7 '11
Lieve Ajada,

Op dit moment vind ik het heel erg moeilijk om positief te blijven denken. Ik heb angst, ik ben bang dat ik mijn borst kwijtraak. Ik was altijd zo trots op mijn borsten, mijn uiterlijk was heel erg belangrijk voor mij. Ik heb veel verhalen gelezen van kankerpatiënten en ik heb ook dierbaren verloren die aan kanker overleden zijn.. Twee vriendinnen hebben kanker overleefd. Één van hen heeft een borstoperatie gehad en de andere heeft tot 6 keer chemotherapie gehad.

Ik ben bang heel erg bang Ajada. Ik weet dat angst mijn immuunsysteem verzwakt en toch lukt het me niet om positief te blijven.
Ajada
Ajada dec 11 '11
:)Hoi lieve Muin ik heb je een pb gestuurd en weet niet of hij is aangekomen

liefs Ajada
Muin
Muin dec 12 '11
Lieve Ajada,

Ik heb jouw bericht met dankbaarheid gelezen. Mijn hartelijk dank daarvoor. Het leven is nog steeds prachtig ondanks lichamelijke klachten. Ik ben dankbaar dat ik nog steeds leef, elk moment is waardevol.. Ik wens iedereen die ziek is beterschap toe. Onze wilskracht en positieve gedachten helpen altijd in deze moeilijke tijd. Ik weet dat wij er nooit alleen voor staan, wij lopen het pad nooit alleen. Ik ben dankbaar voor warme vriendschap die ik mag ontvangen, ik ben dankbaar voor dit forum en voor alle kennis die ik hier heb opgedaan.

Liefs Anna
Ajada
Ajada dec 31 '11
Ik wens iedereen een heel goed uiteinde en een mooi nieuw begin van 2012 in licht liefde en vrede...





liefs Ajada
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki