Loading...
nl

Foto SjerZ

SjerZ
SjerZ nov 22 '11
Wil iemand mijn foto lezen en vertellen wat je ziet?

Thanx

XxX Sharon

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 27 '11
Even weer wat aandacht naar dit bericht. Wie wil hem lezen?
Marjanne
Marjanne nov 29 '11
Hoi Sharon,
Erg helder, je hebt de gave om meer te zien dan alleen met je twee ogen.. Toch verberg jij voor mijn gevoel veel, vooral de talenten en gaven die je hebt, net of je ergens (onbewust) bang voor bent... Ik hoor je zeggen 'ik hou mijn mond maar dan kan ik ook niets verkeerds zeggen.' Misschien vroeger je gekwetst gevoeld omdat bijv. mensen om je heen jou niet serieus namen? En toch zie ik veel dapperheid en moed bij je en durf je paden te betreden die onbegaanbaar lijken. Als jij écht iets wilt en je gedreven voelt, houdt niets of niemand je tegen.. erg krachtig. Wees lief voor jezelf hoor ik en bied jezelf ook hulp aan. Heb je iets met Greenpeace of voel je je erg betrokken bij het milieu en de problemen rondom het mileu?
Ga eens experimenteren om bij mensen waarbij je je vertrouwd voelt meer uit te spreken van wat er in je leeft.. want daar zit toch een rijkdom van binnen.. Zonde om dat niet te delen smile
Laat evt verwachtingen los en durf te springen.
SjerZ
SjerZ nov 29 '11
Origineel bericht van: Marjanne
Hoi Sharon,
Erg helder, je hebt de gave om meer te zien dan alleen met je twee ogen.. Toch verberg jij voor mijn gevoel veel, vooral de talenten en gaven die je hebt, net of je ergens (onbewust) bang voor bent... Ik hoor je zeggen 'ik hou mijn mond maar dan kan ik ook niets verkeerds zeggen.' Misschien vroeger je gekwetst gevoeld omdat bijv. mensen om je heen jou niet serieus namen? En toch zie ik veel dapperheid en moed bij je en durf je paden te betreden die onbegaanbaar lijken. Als jij écht iets wilt en je gedreven voelt, houdt niets of niemand je tegen.. erg krachtig. Wees lief voor jezelf hoor ik en bied jezelf ook hulp aan. Heb je iets met Greenpeace of voel je je erg betrokken bij het milieu en de problemen rondom het mileu?
Ga eens experimenteren om bij mensen waarbij je je vertrouwd voelt meer uit te spreken van wat er in je leeft.. want daar zit toch een rijkdom van binnen.. Zonde om dat niet te delen smile
Laat evt verwachtingen los en durf te springen.



Hey Marjanne,

je slaat de spijker op zijn kop! In het verleden is mij idd verteld dat ik meer zie, dat is mij ook regelmatig overkomen. Ook kan ik voelen wat een ander voelt. Dit heeft mij heel erg beangstigd waardoor ik mij volledig heb afgesloten. Toch lijkt het alsof ik de laatste tijd steeds meer en meer open ga staan voor andere dingen, het portaal lijkt weer aan het openen zeg maar. Zelf heb ik het idee dat ik m op een kleine kier hou, omdat ik er enerzijds niet aan toe ben, maar anderzijds ook weer wel. Het gevoel alsof ik 2 kanten uit getrokken wordt zeg maar.
Ja idd vaak houd ik mijn mond maar. Soort struisvogeltje...
Vaak ook niet serieus genomen, ook goed in de zeik genomen.

Greenpeace zegt me even niets, maar ik werk met kinderen met een beperking.
Ook kan ik absoluut niet tegen dierenleed, dat doet mij veel verdriet en ook wordt ik daar boos om.

Ik zou dolgraag eens experimenteren, maar het probleem bij mij ligt denk ik, in het hoe en wanneer ik de knop weer om kan zetten, zodat ik niet altijd veel voel en zie bij andere mensen.

XxX Sharon
Marjanne
Marjanne dec 1 '11
Hoi Chantal,

het portaal zoals jij zo mooi zegt (zo zie/ervaar ik het ook) gaat geheel open wanneer jij daaraan toe bent.
Wat mij helpt als ik me wil afschermen is een denkbeeldige pet opzetten, of over mijn kruin strijken.. op de kruin lichtjes drukken met de hand zet je het portaal open als het ware.
En wat mij sowieso altijd goed helpt is bewust gegrond zijn en mijn adem bewust een aantal keren naar het 3e chakra net onder de navel te 'sturen'.. dat helpt om gecentreerd te zijn en in je eigen kracht te staan. Zo wordt je minder beinvloedt door energieën van andere mensen om je heen.
Misschien kun je wat met deze tips. Mooi werk doe je trouwens, die kinderen zijn blij met jou, dat kan niet anders smile
SjerZ
SjerZ dec 2 '11
Origineel bericht van: Marjanne
Hoi Sharon,

het portaal zoals jij zo mooi zegt (zo zie/ervaar ik het ook) gaat geheel open wanneer jij daaraan toe bent.
Wat mij helpt als ik me wil afschermen is een denkbeeldige pet opzetten, of over mijn kruin strijken.. op de kruin lichtjes drukken met de hand zet je het portaal open als het ware.
En wat mij sowieso altijd goed helpt is bewust gegrond zijn en mijn adem bewust een aantal keren naar het 3e chakra net onder de navel te 'sturen'.. dat helpt om gecentreerd te zijn en in je eigen kracht te staan. Zo wordt je minder beinvloedt door energieën van andere mensen om je heen.
Misschien kun je wat met deze tips. Mooi werk doe je trouwens, die kinderen zijn blij met jou, dat kan niet anders smile


Hey Marjanne!

Bedankt voor de tips, hier kan ik wel wat mee denk ik. Zal het eens gaan proberen als ik bij vrienden ben.

Dankjewel, ik hoop ook echt dat de kids blij met me zijn... smile

XxX Sharon
SjerZ
SjerZ dec 5 '11
Mss nog iemand die mij wil lezen?

XxX
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 5 '11
Hoi Sjerz,

Jij kan dwars door mensen ‘heen kijken’. Doe dit niet ongevraagd is wel mijn tip;-)

Jouw energie voelt heel licht en liefdevol aan.

Jij hebt duidelijk hier iets te doen op aarde met je gaven. Het is het stukje van de puzzel wat nog ontbreekt bij jou.

Je staat daar al deels voor open voel ik. Met enige aarzeling.

Wat je nodig hebt om je daar wel in te gaan ontwikkelen is ‘moed’. De moed hebben om jezelf te gaan ontdekken;-).

Ik heb het gevoel dat heel veel dingen al voor je ’klaar liggen’ en dat het op je wacht om tot ontwikkeling te komen, als jij daar klaar voor bent. Naar mijn gevoel is het niet iets waaraan je kunt ‘ontkomen’ (met een knipoog). Blijf vooral jezelf en durf verder te kijken is mijn gevoel erbij.

Zoek de ‘stilte’ op in jezelf, om jezelf te ontdekken’. Daarbij mag je ‘geduld hebben’. Neem je tijd en wees geduldig met de dingen die je wilt gaan aantrekken. Durf vanuit je innerlijke onschuld, dus in die zin het enthousiasme dat een kind heeft, jezelf te ontdekken zonder oordeel;-)
Het komt er allemaal een beetje krom uit, maar ik hoop dat je voelt wat ik bedoel;-)

groetjes,
L'arbe de vie
SjerZ
SjerZ dec 5 '11
Hoi L'arbe de vie,

Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik heb zelf ook het gevoel dat ik meer zie dan anderen om mij heen.
Ik sta er idd deels voor open omdat ik niet zo goed weet wat ermee aanmoet. Ook omdat ik er een soort van angst voor heb ontwikkelt die mij tegenhoudt mijzelf verder te gaan ontwikkelen. Ik heb mij op de een of andere manier afgesloten omdat er bij mij meer binnen kwam dan ik kon verwerken en emotioneel kon ik dat op dat moment niet handelen. Nu lijkt het steeds meer alsof ik mij onbewust weer open stel. De deur lijkt weer aan het opengaan zeg maar.

Nee ongvraagd is idd niet handig, kan voor vreemde situaties zorgen...

De moed ontbreekt het nog wel aan, ook omdat ik een soort van bang ben wat de reacties zijn.

Thanx voor je lezing!

XxX Sharon
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 5 '11
Ik hoor je. Ik zit een met hetzelfde issue/angst;-).
Maar wat ik wel heb geleerd is, 'je krijgt niet meer dan dat je aankan'. Wat belangrijk is, is dat je leert goed aarden (zodat je niet gaat vliegen/dwz het contact met je lichaam verliest), je grenzen weet neer te zetten en vollop in je kracht staat, dan gebeuren er geen dingen die jij niet wilt;-).

Ook wat je zegt over 'dat er teveel binnen kwam dat jij niet kan handelen': het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij energie/dingen van andere mensen gaat 'dragen', blijf goed bij jezelf. Je kan een ander wel 'inzicht' geven, maar de 'shit'/'de emoties' etc etc dat blijft bij de ander. Leer het onderscheid zien en durf het energetisch ook terug te geven, door middel van visualisatie of de intentie uitspreken bijvoorbeeld.
SjerZ
SjerZ dec 5 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Ik hoor je. Ik zit een met hetzelfde issue/angst;-).
Maar wat ik wel heb geleerd is, 'je krijgt niet meer dan dat je aankan'. Wat belangrijk is, is dat je leert goed aarden (zodat je niet gaat vliegen/dwz het contact met je lichaam verliest), je grenzen weet neer te zetten en vollop in je kracht staat, dan gebeuren er geen dingen die jij niet wilt;-).

Ook wat je zegt over 'dat er teveel binnen kwam dat jij niet kan handelen': het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij energie/dingen van andere mensen gaat 'dragen', blijf goed bij jezelf. Je kan een ander wel 'inzicht' geven, maar de 'shit'/'de emoties' etc etc dat blijft bij de ander. Leer het onderscheid zien en durf het energetisch ook terug te geven, door middel van visualisatie of de intentie uitspreken bijvoorbeeld.



Dat is denk ik ook hetgeen wat ik mezelf nog goed moet aanleren, het goed aarden. Ook denk ik dat ik voor mezelf moet kunnen zeggen genoeg is genoeg...

Thanx voor je reactie en lezing!

XxX Sharon
L'arbre de vie
L'arbre de vie dec 6 '11
youre welcome ;-). X

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki