Hoi Sharon,
Erg helder, je hebt de gave om meer te zien dan alleen met je twee ogen.. Toch verberg jij voor mijn gevoel veel, vooral de talenten en gaven die je hebt, net of je ergens (onbewust) bang voor bent... Ik hoor je zeggen 'ik hou mijn mond maar dan kan ik ook niets verkeerds zeggen.' Misschien vroeger je gekwetst gevoeld omdat bijv. mensen om je heen jou niet serieus namen? En toch zie ik veel dapperheid en moed bij je en durf je paden te betreden die onbegaanbaar lijken. Als jij écht iets wilt en je gedreven voelt, houdt niets of niemand je tegen.. erg krachtig. Wees lief voor jezelf hoor ik en bied jezelf ook hulp aan. Heb je iets met Greenpeace of voel je je erg betrokken bij het milieu en de problemen rondom het mileu?
Ga eens experimenteren om bij mensen waarbij je je vertrouwd voelt meer uit te spreken van wat er in je leeft.. want daar zit toch een rijkdom van binnen.. Zonde om dat niet te delen
Laat evt verwachtingen los en durf te springen.
Hey Marjanne,
je slaat de spijker op zijn kop! In het verleden is mij idd verteld dat ik meer zie, dat is mij ook regelmatig overkomen. Ook kan ik voelen wat een ander voelt. Dit heeft mij heel erg beangstigd waardoor ik mij volledig heb afgesloten. Toch lijkt het alsof ik de laatste tijd steeds meer en meer open ga staan voor andere dingen, het portaal lijkt weer aan het openen zeg maar. Zelf heb ik het idee dat ik m op een kleine kier hou, omdat ik er enerzijds niet aan toe ben, maar anderzijds ook weer wel. Het gevoel alsof ik 2 kanten uit getrokken wordt zeg maar.
Ja idd vaak houd ik mijn mond maar. Soort struisvogeltje...
Vaak ook niet serieus genomen, ook goed in de zeik genomen.
Greenpeace zegt me even niets, maar ik werk met kinderen met een beperking.
Ook kan ik absoluut niet tegen dierenleed, dat doet mij veel verdriet en ook wordt ik daar boos om.
Ik zou dolgraag eens experimenteren, maar het probleem bij mij ligt denk ik, in het hoe en wanneer ik de knop weer om kan zetten, zodat ik niet altijd veel voel en zie bij andere mensen.
XxX Sharon