Loading...
nl

Droom overleden kat

MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 22 '11
Afgelopen nacht heb ik een afschuwelijke droom gehad over Kruimeltje (mijn overleden katertje 1 jaar oud)
In werkelijkheid is hij aangereden door een auto, op slag dood...
in mijn droom gebeurde er iets heel anders...
Er gebeurde iets waardoor hij in het water terecht kwam...
Ik heb niets gezien...
Hij zakte langs de steile kant naar beneden.
Hij heeft 8 uur lang gevochten om boven water te blijven, toen was hij zo moe, dat ie is verdronken frown
Ik werd huilend wakker!
wat zou dit betekenen?
groetjes moonflowertje

Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie nov 22 '11
Hoi Moonflowertje,

Ik denk dat je de droom niet letterlijk moet zien. Alles wat je droomt, al is het een persoon of een dier, is eigenlijk een deel van jouzelf dat om aandacht vraagt: In dit geval:
Een poes/kat staat symbolisch voor 'eigenliefde', het 'water' waarin hij verdrinkt voor emoties.

Je katertje/hart zakt naar 'beneden' het water/emotie in. Je katertje/jij vecht om weer naar boven/uit de emotie te komen, maar dat 'gevecht' win je niet en uiteindelijk verdrink je erin.

Kortom, mijn vraag is: hoe is het met jouw eigenliefde en heb jij moeite om naar je 'gevoel/emoties' te gaan vanuit je hart, omdat je bang bent dat dat zo heftig is, dat je dat niet trekt?

Liefs,
L'arbe de vie



MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 22 '11
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel erg bezig ben geweest de laatste dagen met verwerken van zijn dood...
Eerder had ik me afgesloten voor de emoties.
Ik vind het heel erg dat ik niet eens kon huilen toen ik hoorde dat hij was verongelukt...
Misschien heb ik mijn emoties op de 1 of andere manier uitgeschakeld...
Toch heb ik eergister alle foto's zitten bekijken die ik het afgelopen jaar van hem gemaakt had... en gehuild!
Dus het klopt wel betreft de emoties...
Alleen staan ze wel degenlijk voor de emoties voor het verlies, van mijn lieve kleine kruimeltje...
(nu 2 maanden geleden)

(Het is inderdaad heel heftig om te emoties te uiten om kruimeltje)

bedankt, L'arbe de vie!
groetjes moonflowertje

groetjes moonflowertje
L'arbre de vie
L'arbre de vie nov 23 '11
Mooi proces en mooi inzicht moonflowertje. Lekker laten stromen die emoties;-)
Sterkte!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki