Wat een lieverd, erg gehecht aan vaste gewoonten. Je schrijft dat ze een gezelschapsdier is, ik voel echter ook dat ze heel goed weet bij wie ze zich prettig voelt en bij wie niet. Bij teveel bezoek kan ze het eerst wel eens even een tijdje bekijken van een afstandje. Ze heeft af en toe wel een beetje buikpijn en het voelt aan alsof haar darmen wel gevoelig zijn voor een wisseling in voeding of bepaald soort voeding (ook voor wormpjes oppassen bij haar). Maar zeker niet iets om je veel zorgen over te maken en ik heb de indruk dat je vanzelf al erg op haar voeding let? Soms kunnen ook mensen uit je omgeving goedbedoeld adviezen geven en dan ben je misschien geneigd dat uit te proberen omdat je het beste voor haar wilt. Blijf bij wat je zelf gemerkt hebt, maak je niet te bezorgd, want die spijsvertering is gewoon wat zwakker bij haar, maar ook niet meer dan dat. Dus probeer gewoon over de jaren heen steeds bij één soort voeding te blijven. Ook voelde ik even haar linkerschouder en ik heb de indruk dat ze zich een keertje versprongen heeft (wat hard neergekomen). Zie haar zowieso heel af en toe wel een inschatting's foutje maken, net even wat onhandiger springen als de bedoeling is. Nu ben je niet altijd in de buurt, maar herken je dat? Het is jullie ook vast wel opgevallen dat ze dingen 'ziet'?