Loading...
nl

Fotolezen kat

Daniëlle94
Daniëlle94 nov 20 '11
Dit is Moortje! Ben benieuwd wat jullie bij haar doorkrijgen!





Sorry de foto's zijn een beetje groot uitgevallen.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 20 '11
hehe...
ze lijkt ontzettend op onze Minky (kater)
die gaat ook altijd uitgebreid op de krant zitten (die ik op dat moment aan het lezen ben)
dus het is een beetje verwarrend (voor mij) om er iets over te zeggen!
de foto's zijn goed trouwens hoor wink

groetjes moonflowertje
Daniëlle94
Daniëlle94 nov 21 '11
Haha wat leuk om te horen moonflowertje! een echt gezelschapsbeest zal t dan wel zijn haha. Ik begrijp dat dat verwarrend is. Hopelijk is er iemand anders die deze fotos voor mij zou willen lezen, dat zou ik erg leuk vinden !
Daniëlle94
Daniëlle94 nov 25 '11
Is er iemand die een poging wil wagen? smile
Daniëlle94
Daniëlle94 dec 2 '11
Wie O wie wil er een poging wagen? smile
Daniëlle94
Daniëlle94 dec 16 '11
Wie O wie wil mij helpen en leest deze foto's?
Petra
Petra dec 16 '11
Wat een lieverd, erg gehecht aan vaste gewoonten. Je schrijft dat ze een gezelschapsdier is, ik voel echter ook dat ze heel goed weet bij wie ze zich prettig voelt en bij wie niet. Bij teveel bezoek kan ze het eerst wel eens even een tijdje bekijken van een afstandje. Ze heeft af en toe wel een beetje buikpijn en het voelt aan alsof haar darmen wel gevoelig zijn voor een wisseling in voeding of bepaald soort voeding (ook voor wormpjes oppassen bij haar). Maar zeker niet iets om je veel zorgen over te maken en ik heb de indruk dat je vanzelf al erg op haar voeding let? Soms kunnen ook mensen uit je omgeving goedbedoeld adviezen geven en dan ben je misschien geneigd dat uit te proberen omdat je het beste voor haar wilt. Blijf bij wat je zelf gemerkt hebt, maak je niet te bezorgd, want die spijsvertering is gewoon wat zwakker bij haar, maar ook niet meer dan dat. Dus probeer gewoon over de jaren heen steeds bij één soort voeding te blijven. Ook voelde ik even haar linkerschouder en ik heb de indruk dat ze zich een keertje versprongen heeft (wat hard neergekomen). Zie haar zowieso heel af en toe wel een inschatting's foutje maken, net even wat onhandiger springen als de bedoeling is. Nu ben je niet altijd in de buurt, maar herken je dat? Het is jullie ook vast wel opgevallen dat ze dingen 'ziet'?
Daniëlle94
Daniëlle94 dec 17 '11
Hoi Petra! Ten eerste natuurlijk ontzettend bedankt dat je de foto's wilde lezen smiledat van de vaste gewoonten herken ik wel ja en het klopt ook over het op een afstandje de kat uit de boom kijken maar als we gewoon met t gezin thuis zijn komt ze er altijd wel bijliggen maar als er visite is niet idd. Fijn dat je dit vertelt over haar buik ik kan namelijk een soort van healen met m'n handen dus dat zal ik dan af en toe bij dr doen. Ja we zijn net op een ander soort voeding overgestapt speciaal voor senior katten dit vinden ze erg lekker ( we hebben nog 2 andere katten ). En dat van het springen zou heel goed kunnen we hebben haar namelijk al een aantal keer van de schutting moeten redden omdat ze niet meer naar beneden durfde. Ze is ook een beetje scheel op de foto's valt dat niet zo op maar al ze dr ogen in een andere stand heeft wel dus daar zouden de inschattingsfouten van kunnen komen! Vind het heel bijzonder dat je doorkrijgt dat ze dingen 'ziet' dat was me idd al opgevallen, vind ze dit niet eng? En moet ik er iets doen als ze iets ziet of gewoon z'n gang laten gaan?
Petra
Petra dec 17 '11
Graag gedaan! Leuk om te lezen dat je het herkend, dat is voor de fotolezer altijd maar afwachten natuurlijk :)Grappig voorbeeld van die schutting, arme dame, in het beeld dat ik kreeg toen ik het eerste bericht schreef zag ik haar half op een vensterbank springen en zichzelf redden (plof):). Kan goed zijn dat dit door haar oog-coördinatie komt. Maak je zeker geen zorgen over de dingen die ze ziet, katten kunnen veel beter met andere dimensies omgaan als wij. Voor hen is dat ook geen gescheiden wereld, het is gewoon hun wereld die ze nemen zoals die is. Ik voel er ook helemaal geen vervelende energieën bij.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki