Loading...
nl

automatische schrift

Tiny
Tiny nov 18 '11
Hallo allemaal.

Bij deze heb ik een vraag over automatische schrift...kan iemand mij hier meer over vertellen.
Ik ben hier al een tijdje mee bezig, maar omdat ik bang ben om mijn eigen gedachte op papier te zetten, durf ik het niet goed meer.

Indien iemand van jullie wat meer inf. over heeft, zou ik dit heel graag van je willen horen.

Groetjes Tiny
Delen:
Cialara
Cialara nov 18 '11
Hoi Tiny,

Ik snap heel goed dat het soms voelt alsof je je eigen gedachten op papier zet tijdens het channelen (zo noem ik het). Het ligt vaak heel dicht bij je eigen gedachten, maar je moet weten, dat het toch je gids is die dit met jou doet.

Als jij je voor je gids openstelt en hem of haar vraagt om te schrijven, dan zul je soms woord voor woord de teksten doorkrijgen en dan opschrijven. Soms lijkt het dan net een gesprek in je hoofd.

Het automatisch schrijven moet wel altijd met liefde gebeuren, als de teksten liefdevol zijn, eerlijk en rechtlijnig, dan klopt het. Als je rare dingen krijgt of negatieve dingen, dan mag je twijfelen, omdat er dan sprake kan zijn van je ego. Een gids zal je nooit een negatief bericht geven in ieder geval.

Het is lastig, want het blijft een gevoel, maar vertrouw erop dat het juist is, en dan zul je steeds beter voelen dat het echt zo is, en kun je steeds beter zelf loslaten wat er geschreven wordt.

Heel veel succes ermee, want het is ontzettend leuk en fijn om te doen!

Liefs Cialara.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki