Loading...
nl

onpraktische wc

floere
floere nov 18 '11
Dag allemaal,

Ben net terug van vakantie en heb toen 3 keer dromen gehad waar een onhandig toilet in voorkwam. In de eerste droom moest ik naar ’t toilet, in een soort hotel, maar de deur naar het toilet was maar een halve meter hoog, zoiets als een hondenluik. En ik had echt geen zin om me daaronder te wurmen over de toiletvloer. Een andere nacht droomde ik dat ik in een soort studio woonde, terug studeerde, en dat in die kleine studio ook een wc was, maar dat was een vouwtoilet dat ik eerst uit de muur moest trekken, en er dan vouwschermen rond moest opstellen vooraleer ik kon gaan. En weer een nacht later droomde ik dat ik op een verlaten festival rondliep op zoek naar een toilet. Uiteindelijk vond ik er een, maar daar was ook iets vervelends mee, ik weet niet meer wat.
Enfin 3 dromen over een onpraktische wc, nooit eerder gehad. Ook in het echte leven geen ervaringen mee. Raar.

Droominfo.nl geeft dit weer:
Als je droomt over een toilet, symboliseert dit de behoefte om bepaalde emoties los te laten of iets uit je leven waar je eigenlijk niets aan hebt te laten gaan.
Een droom waarin je in een openbaar toilet bent zonder deuren, geeft je frustratie weer over je gebrek aan persoonlijke ruimte en privacy. Het kan er ook op duiden dat je moeite hebt om sommige oude emoties los te laten. Als je deze emoties vrijgeeft, bent je misschien bang dat anderen je erop zullen aanspreken of bekritiseren.

Tijd om emoties los te laten zeker?

Groetjes
floere
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 19 '11
Het gaat hier volgens mij over "uiten"
Je wil je wel uiten, maar op de een of andere manier
zijn de manieren waarop je het zou kunnen doen, niet goed...
je wil jezelf niet ten gronde werpen, en ook niet ervoor, door de "viezigheid" van een ander te hoeven kruipen...
dus zal je toch een andere manier moeten verzinnen...
Ook wil je het voor de "buitenwereld" misschien liever niet laten zien... (je wil anderen niet opzadelen met jou problemen)
toch zal je een manier moeten vinden om een "uitlaatklep" te creeren?!
Ik weet niet of je creatief bent? Misschien kun je je in de vorm van schilderen, tekenen of schrijven proberen te uiten...

groetjes moonflowertje wink
floere
floere nov 20 '11
hey moonflowertje

Interessant om het op die manier te bekijken. Ik denk dat het wel klopt, dat ik anderen niet wil opzadelen met mijn problemen. Omdat ik mijn problemen te verwaarlozen vind met de problemen van anderen, omdat ik denk dat anderen maar al te graag willen ruilen met mij zodat ik niet moet zeuren. Zoiets. Ben wel creatief ja, ik boetseer, maar da's dan naar model, ik maak portretten in klei van mensen. Maar zelf zie ik dat niet zo als uitlaatklep, of toch niet als iets waar ik mijn emoties in stop. Misschien moet ik daarvoor eens iets anders doen, niet naar model, of eens abstract gaan schilderen... Daar had ik eigenlijk al zin in, dus moet ik dat misschien maar eens proberen!
Dankjewel hoor!
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 20 '11
winkgraag gedaan
(het liefst zet ik iedereen aan het schilderen wink)
Is gewoon als een soort verwerkings -uitlaatklep
het grappige is dat je de emoties later weer kan terug vinden in een schilderij!
(dmv kleur, en stijl)
voor jezelf gaat het ietsjes verder...
je kunt je eigen gedachten die je had tijdens het schilderen weer herinneren, als je er naar kijkt!

groetjes smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki